Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tällä menolla valkovuokot kukkivat vappuna ihan kuin lapsuus-ja nuoruusvuosina. Ekaluokkalaisemme kotipihan rinteessä aukeavat sinivuokot. Kyllä tästä kesä tulee! Näinä vuosina, jotka olen plus seitsenkymppisissä pyörinyt, olen oppinut tuntemaan monenmoisia kotieläimiä - muurahaisista ja hiiristä villakoiriin ja myös ullamirjamin Jerryyn. Niinpä tuli mieleeni, että mitähän mahtaisivat Pirtin kissat tuumata, jos emäntä ottaisi koiransa tänne mukaan. Ja mitenkähän Jerry suhtautuisi? Voitaisiinko joskus järjestää kotieläinnäyttely? Jos vaikka samanikäinenkin toisi näytille yhden alpakan. Sillä varjolla saisimme Mummeli-36:nkin taas poikkeamaan. Tässähän ihan kangistuu käsiin, kun ei tarvitse juoksennella pakoon trampoliinia. Mikähän himoduunarivirus eilen oli liikkeellä? Minäkin pesin pari koneellista pyykkiä ja vein ihan ulos kuivumaan. Sää oli niin suotuisa, että ensimmäinen koneellinen oli kuivunut sillä aikaa kun toinen peseytyi. Ja se ulkona kuivuneitten tuoksu! Hoitelin myös käsiäni Fairylla ihmetellen astiaryökkiön suuruutta. Kuka peijakas oli käynyt likaamassa sellaisen määrän lautasia ja laseja? Poikien tyttäretkään eivät ole tällä viikolla käyneet juomassa vettä, mehua, maitoa ja vissyä; joka lajia tietysti omasta lasistaan! Kahvia he eivät juo, mutta minä olen varsinainen kahvikissa, ja nytkin seison muki kourassa ja toinen käsi Pirtin kahvipannun kahvassa. Ja korvapuustia minä tietysti otan, ellei joku jo ole syönyt kaikkia. Kiitos ja aurinkoista,lämmintä päivää kaikkialle!
  2. Päätös on sinun, mutta toivomuksen kai voi sivullinenkin esittää. Siispä: Älä lähde minnekään! Ystävällisin terveisin "Velmustiina"