s0ss

s0ss profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 19v sitten
17 aloitusta · 2542 kommenttia
Merkittävin ero on siinä että Ainoissa on tupsut
ja väri erokin on. Ainot matalavartiset ja punaruudulliset, Reinot vähän enemmän vartta ja ruskean ruudulliset. Mutta luulen että vappuna kun on lämmintä on paras tanssia paljain jaloin,jos ponttooni käy ahtaaksi siitä voi helposti pudota veteen. No onneksi siellä sauna lämpiää koko illan, ei paleltumisvaaraa.
Siltävaralta jos juhlissa ilmenee jotakin korjattavaa otan kalupakin mukaan, sillä olen entinen rivitalon "huoltomies".
Vai onkimaan pitää taas opetella, joulukuussa muutettiin joenrannalta keskelle kirkonkylää. Siinä hukkui kaikki kalastusvälineet samantien. No eiköhän sitä nyt jonkulaisen mato-ongen sentään jostain kaupasta saa hankituksi.
Kyllä on hieno paikka, nyt niitä harrasuksia tulee vaikka kuinka paljon, on aina jokaiselle jotakin.
Taisi aamulla vähän sadella, muuten on aurinko paistanut lämmintä lähes kymmenen astetta. Päivä kului koti hommia tehdessä.Nyt joutaa täällä pirtissä istuskella nurkkakaapin lähistöllä. Tiputtelin papukahvit, hyvää jäätelöä ja lasillinen miestä väkevämpää. Kevät toi kevät toi.......
Terveiset kaikille Eteläisestä Hämeestä Late