Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Kiitos, Kat-leija. kyllähän minä eilen katselin niitä kukkatarhoja. Onhan se niin, Hollanti on mailman kukkatarha josta tuodaan kukkia joka puolelle maailmaa. Ihanaa katsella sellaisi kukkavainioita, eihän niitä Suomessa nää.
    Illalla ennustin sadetta, ja niin sitä on aamusta alkaen tullut, eikä vieläkään loppunut.
    Taitaa illaksi kuitenkin poutaantua.
    Täytyy päivällä käydä apteekissa uusimassa pari preseptiä, tulee tarvetta lähiaikoina.
    Sellaista minun elämäni on, lääkkeitä täytyy syödä, nyt vähän vähemmin kuin aiemmin. Toistaiseksi kuntoni kohtalainen.
  2. Aurino täällä aloittelee paistamista, lämmintäkin 10 astetta. ei tuo kerrostalossa asuminen muuten hankalaa ole, tällaiset ikäihmiset tarvii hissitalon. muuton siihen kiipemiseenkin voimat hupenee. 7 vuotta asuimme kerrostalossa jossa ei ollut hissiä, oli aina yksi kerros käveltävä. Se tuntui olevan liikaa, siksi muutimme taloon jossa on hissi. Talo on kunnan omistama vuokratalo, mukavaa on asua uudessa talossa, ei mitään vaikeuksia muiden ihmisten kanssa, mukavia ovat. Hurskaiselle joskus se pakko tulee omakotitalosta luopua, parempi myöhään kun ei ollenkaan, Hissitalo tai pohjakerros, jää voimia ainakin kävelyyn ulkosalla.