Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Nyt näyttää nimmarini sopivan, en ymmärrä miksi ei eilen eikä tänään aiemmin kelvannut. Eihän tässä päivänmittaan erikoista ole tapahtunut. Vesijumpassa käytin kaveriani, päivällä paistoin ohukaisia, en tiedä miksi ohukaisia, hillo oli ohukais hilloa nimeltään, hyviä tuli. Nyt luin yhden kirjan loppuun, taisi nukkumattikin löytää minut. heräsin äskettäin ja aloin kokeilemaan vieläkö minut hyväksytään pirttiin. olenhan hiukan yli-ikäinen. Lueskelin juttuja ketjusta, yllätyin kun niin monta kävijää käynyt irkku-37 pitkästä aikaa. Ehkä kaikki haluavat kokeilla miten tämä "uudistus" toimii. Katileijakin, ja monta muutakin tuttua. Täytyykin täydentää taas nurkkakaappia, kun kävijämäärät nousevat. Paikkakunnan alkoholiliikkeen ylijäämävarastossa riittää hyviä juomia, minulle ne ei maksa mitään, joten olkaapa hyvät.
    Aurinkokin paisto täällä iltapäivällä, ihmeellistä kevään tuntua, nollaa näytti mittari, jopa hivenen lämmön puolella. Huomenna voi taas sataa vähän tai paljon lunta, vesikeli kuitenkin.
    Kun tuossa nimmarissa ei näy vanhaa nimimerkkiä tio kuuluu osana kirjautumiseeni.
    Mutta olen Late Vaan.
  2. Minä se vain tein kotihommia, nyt istun tässä koneella, ajattelin pienen pätkän kirjoitella.
    Leppoisan tuntuinen päivä, kuitenkin vähän pakkasen puolella. Kävin lumet autonkatolta harjaamassa, aamulla taas sellainen huoltoreissu, vien kaverini vesijumppaan aamulla, kahdeksalta pitää lähteä. Reilu tunti siinä menee ennekuin kotiin pääsemme.
    Käyn välillä kaupassa, ja sitten haen kaverini pois. Sinne uimapaikkaan reilu kilometri linnuntietä.
    Minä siellä facebookissa käyn päivittäin, on siellä muitakin tuttuja jotka kirjoittelee tänne Suomi 24 palstoille, ja Kahvipirttiinkin.
    Siellä on sellainen kaveripiiri joiden kanssa etupäässa asioidaan. Jokaisella se on erilainen, mutta yhteisiä tuttuja on useita. Minulla toistakymmentä täältä kotikunnastani, sekä aika paljon ympäri Suomea, ennestään tuttuja, sitten tutuksi tulleet kaikkiaan 40. On siellä monia joilla on montasataa, jopa useita tuhansia tuttuja. Liika on aina liikaa.

Tuolle merihuiskulle "Heta" kiitos kädenpuristuksesta, ehkä minäkin taas ensikesänä tulen sinne Pohjois Karjalaan, sinne Nurmeksen ,ja Kuhmon lähiseudulle Mujejärvelle.
    Meillä oli Saksalainen pariskunta melkein naapurina, nyt molemmat ovat kuolleet mies nyt marraskuussa. Mukavia ihmisiä, nyt heidän mökki tyhjänä. Viimekesänä mies tavattiin monta kertaa, ensin täällä meillä, ja sitten siellä mökillä lähes päivittäin, lähteissään poikkesi vielä Nurmijärvellä syyskuussa. Oli 15 vuotta minua nuorempi, sairaus vei molemmat.
    Tuli vähän tyhjä olo, nuo halut kirjoittaa loppuivat näihin surullisiin asioihin. Kevättä odotellessa, hyvää jatkoa kaikille mukana olijoille, Late.