Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Flunssasta ajattelin sanoa muutaman sanan, olen yleensä aina kärsinyt funssasta, juonut sipulimaitoa ja kuumaa viinimarjamehua ja syönyt asperiinia. Flunssa iski aina kolme neljä kertaa vuodessa.
    Sitten kun näitä lintuinfulenssoja ymm samantapaisia flunssa-aaltoja alkoi levitä maailmalta, ja alettiin rokottaa, kuuluin siihen ryhmään joka sai ilmaisen rokotuksen, menin heti ja hyvin on tehonnut. Aina käynyt eikä mitään flunssia ole ollut. Olen aina koputtanut puuta.

Olen lähes koko elämäni ollut mukana yhdistystoiminnassa ja kunnallisissa luottamustoimissa, nyt kuitenkin tuo yhdistystoiminta loppunut samoin kaikki luottamustoimet, mutta eläkeläisten toimintaan osallistun, siihen vain kerhotoimintaan. kerran viikossa.

Tuo töiden luettoloiminen on tuttu asia, minulla oli vanhempi sisar joka asui Helsingissä, tuli usein viikonloppuna kotona käymään, katseli vähän ympärilleen alkoi luetella tekemättömiä töitä.
    Kiitos myö hänelle, me nuorimmatkin opimme tekemään kotitöitä, samoin myös äidille, töitä riitti, isä oli kuollut kun olin kolmen vanha. Nyt hoidan kotihommista suurimman osan, opin pitämään niistä nythän ei muita hommia olekkaan.
    Nyt on hieno talvinen päivä, tuuli vähän tuulee. Kevään odotusta,
    Late Vaan.