Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

353

1. Hankielämä

Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin
    Kahvikeskustelut
    2
    432
  2. Paljonko on paljon?

Olen jalkapoikkimuksen takia ollut kotini vankina viitisen viikkoa syystä että minulla on ollut ulkonaliikkumiskielto. E
    60 plus
    19
    155
  3. Liikaa informaatiota

Hyvin monella ihmisellä tuntuu olevan paljon sanottavaa. Paljon mielipiteitä, paljon jaettavaa. Mikäpä sen parempi kein
    50 plus
    17
    84
  4. Onko palstajulkkis julkkis?

Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa
    50 plus
    92
    258
  5. Kun olen 64

Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka
    60 plus
    21
    266
  6. Miettinyt olen

Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi
    Kahvikeskustelut
    6
    208
  7. Hirvee myrsky

Iltapäivälehdistö vetää tänään otsikoita Länsi-Suomea lähestyvästä hirrrrveästä myrskystä. Kaupassa vilkaisin lehtien o
    Kahvikeskustelut
    9
    167
  8. Raparperipiirakka

Enpä muuta sano kuin että siinäpä on ikuisesti ehtymätön sekä palstoilla ainaisesti pohdittu aihe. En milloinkaan ole
    Kahvikeskustelut
    0
    68
  9. Sosiaalisen median vaikutus

Voi niitä reppania, jotka kuvittelevat, että näillä nettikirjoituksilla on jotain vaikutusta. Hah-aha-haa. Nuo akateem
    Maailman menoa
    1
    127
  10. Kytkypuhelin

Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k
    Nokia-puhelimet
    3
    469
  11. Lista miten ei onnistu

Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta
    Miten nainen isketään?
    3
    978
  12. Ei uskoisi

Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll
    Huuhaa
    9
    412
  13. Mopolla ajelu

on näinä aikoina kylmää kyytiä.
    Huuhaa
    3
    216
  14. Oisko Analla sanottavaa tänään?

On. Lähettiin Aimbäädin kanssa sitte perjantaina Tunturi Tigereilla kylille. Tiäsihän sen, et huonosti kävi. Kioskill
    Huuhaa
    0
    143
  15. Tunturi Tiger

Vihreät lokasuojat. Polkasusta lähti. Kylille.
    Huuhaa
    5
    253
  16. Sitä mää vaan fundeeraan...

et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol
    Huuhaa
    15
    566
  17. Limbo

on ainoa sana minkä kappaleesta muistan. Kyseessä on 80-90 lukujen vaihteessa ruotsalaisbändin hitaahko pop-kappale. Vi
    Kenen biisi?
    0
    194
  18. Ei oppi ojaan kaada

sano Ana ja Whitney Houston. Nymme osataan, ku on parhaalta oppi saatu. http://www.youtube.com/watch?v=EtlNg83Dw1Y
    Huuhaa
    0
    130
  19. Saako

mopon käyntiin aamuisin vaik kello kaheksan jollain ajastimella? Häh?
    Huuhaa
    0
    127
  20. Mää en vastaa puhelimeen

tänään.
    Huuhaa
    5
    365