Saunan jälkeen syötiin vasta ja rillin kulmalla elvistelen ja hunajapupuja tsiigailen.....
Ollaankos huuhaalla hereillä viälä?
Mopolla kuuhun
9
277
Vastaukset
tässä vasta aletaan olla hereillä työpäivän jälkeen...tai siis tässä maailmassa...:)
Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.
Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.AnaLyyzi kirjoitti:
Riittäähän se vasta iltasapuskaksi vaikka olikin kasvisruokaa.
Mää myähästyin rillimakkaralta siis taas kun elvistelin liikaa.liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...
iinamari kirjoitti:
liikaa elvistellä...voi mennä muutakin sivu suun...
mutta mopo kulkee vain eteenpäin.
AnaLyyzi kirjoitti:
mutta mopo kulkee vain eteenpäin.
savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?
iinamari kirjoitti:
savolainen ei koskaan käänny takasinpäin...se vaan kääntyy ympäri ja jatkaa matkaansa eteenpäin...?
Eespäin eespäin tiellä taistojen....
Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*
Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!AnaLyyzi kirjoitti:
Eespäin eespäin tiellä taistojen....
Ja mitäs muuta sitä voi ihmispoloinen....*voi tuuli kylmästi kutittaa selkää se eteenpäin työntää, älä siis pelkää...*
Ny meni Anan jutut pelkäks lainailluiks lurituksis. Ryhdistäytyttävä on.....komppania....asento! Katse eteen päin!yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)
iinamari kirjoitti:
yritän ihtekin kovasti...tuli mopoista vaan äsken mieleen halavatun papat...ja savolaeset sitten...:)
on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.
Se on kylddyyriä jos mikä.AnaLyyzi kirjoitti:
on ajoneuvojen aatelia. Tai p***a vehkeitähän ne on mutta Halavatun Papat ja Ana ovat mopopoikien aatelia.
Se on kylddyyriä jos mikä.oikeesti mopoista mitään tiiä...noi vaan on ostanu multa mun veljen mopon...ihte ajoin sillä mökin seinään...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
