ja kaikki hyvin.
Kello on 23.00
8
337
Vastaukset
- mintsu.AGENTS
Juuh kaikki hyvin ok heheh.
ja valtakunnnassa (jonka unohdin äsken mainita) kaikki hyvin.
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.- kukkkkkuu
AnaLyyzi kirjoitti:
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.miks et näkisi? totta kai sä näät!
- sivullasi
AnaLyyzi kirjoitti:
Pitää huutaa vartin välein nyt kun meikäläinen ei huomista enää nää.kerrot, että puhut paljon palturia; toivottavasti tuo ylläoleva viestisi on nyt juuri sitä...
sivullasi kirjoitti:
kerrot, että puhut paljon palturia; toivottavasti tuo ylläoleva viestisi on nyt juuri sitä...
sniiff..... koska aion mennä nukkumaan ennen auringon nousua.
- ...onneksi siis
AnaLyyzi kirjoitti:
sniiff..... koska aion mennä nukkumaan ennen auringon nousua.
oli palturia; säikäytit jo koko huuhaan, tuhma!!!
...onneksi siis kirjoitti:
oli palturia; säikäytit jo koko huuhaan, tuhma!!!
tosissanne ottakaa.
Paitsi tämän, että löin varpaani niin p....leesti pöydän jalkaan just äsken, ett unohdin huutaa 23.30.
Ja lisäks aloin harjoitelle just oppimaani linkitystä.
Saattaap sittenki mennä huomisen puolelle nää näpyttelyt vaiks varvas sattuuki.AnaLyyzi kirjoitti:
tosissanne ottakaa.
Paitsi tämän, että löin varpaani niin p....leesti pöydän jalkaan just äsken, ett unohdin huutaa 23.30.
Ja lisäks aloin harjoitelle just oppimaani linkitystä.
Saattaap sittenki mennä huomisen puolelle nää näpyttelyt vaiks varvas sattuuki.ja kaikki hyvin. Ana häipyy unille.
Hyv´yätä kaikki huuhistit. Nähdään taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1114243Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302329Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj552106Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361514- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111273Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o181026Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471025Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7989Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975