Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

353

  1. Mitä vaan

    siis ihan mitä vaan toivon teidän näppiksestänne paukuttavan nyt. Siis tähän ketjuun. Ihan mitä vaan. Sana on vapaa eik
    Huuhaa
    39
    1266
  2. Lista miten ei onnistu

    Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta
    Miten nainen isketään?
    3
    1068
  3. Pitäiskö mun poistaa

    ihokarvani? Nyt näyttäis mainoksen mukaan saavan aineet ja tarvikkeet ilmatteeks. Vai tulisko vielä halvemmaksi pitää v
    Huuhaa
    12
    1063
  4. Sitä mää vaan fundeeraan...

    et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol
    Huuhaa
    15
    679
  5. Kytkypuhelin

    Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k
    Nokia-puhelimet
    3
    561
  6. Ei oo mittään tekemistä

    nytte. Mitä keksis?
    Huuhaa
    4
    560
  7. Hankielämä

    Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin
    Kahvikeskustelut
    2
    544
  8. Ei uskoisi

    Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll
    Huuhaa
    9
    512
  9. Kun olen 64

    Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka
    60 plus
    21
    469
  10. Mää en vastaa puhelimeen

    tänään.
    Huuhaa
    5
    463
  11. Kello on yli puolen yön

    On perjantai-aamuyö. Päähäni putkahti ajatus taustalla hyrisevästä televisiosta jossa - taakse vilkaistessani huomasin
    Lifestyle
    2
    417
  12. Onko palstajulkkis julkkis?

    Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa
    50 plus
    92
    373
  13. Kello on 23.00

    ja kaikki hyvin.
    Huuhaa
    8
    346
  14. Tunturi Tiger

    Vihreät lokasuojat. Polkasusta lähti. Kylille.
    Huuhaa
    5
    338
  15. Kevätkääryleitä, nam

    Ikuisena herkkusuuna olen sitä mieltä että kevätkääryle ja kaalikääryle eli syyskääryle ovat kaksi maailman parhainta ru
    Huuhaa
    6
    336
  16. Limbo

    on ainoa sana minkä kappaleesta muistan. Kyseessä on 80-90 lukujen vaihteessa ruotsalaisbändin hitaahko pop-kappale. Vi
    Kenen biisi?
    0
    317
  17. Mopolla ajelu

    on näinä aikoina kylmää kyytiä.
    Huuhaa
    3
    309
  18. Miettinyt olen

    Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi
    Kahvikeskustelut
    6
    291
  19. Tärpättii!!!

    Tärpättii! Misä oot? Tuu tänne Anan tyköööö.... Onkelma on se et tärpättii on iha varmasti tääl jossain litra. Mut se o
    Huuhaa
    5
    290
  20. Paljonko on paljon?

    Olen jalkapoikkimuksen takia ollut kotini vankina viitisen viikkoa syystä että minulla on ollut ulkonaliikkumiskielto. E
    60 plus
    19
    280