analyyzi

![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Mitä vaan
siis ihan mitä vaan toivon teidän näppiksestänne paukuttavan nyt. Siis tähän ketjuun. Ihan mitä vaan. Sana on vapaa eik391266Lista miten ei onnistu
Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä. Valokuva kaukomatkalta31068Pitäiskö mun poistaa
ihokarvani? Nyt näyttäis mainoksen mukaan saavan aineet ja tarvikkeet ilmatteeks. Vai tulisko vielä halvemmaksi pitää v121063Sitä mää vaan fundeeraan...
et jos palstalaiset tapaavat toisiaan livessä, ni kutsuvatko hei toisiaan palstanimillä? Sanooks esim. Laardi Solaa Sol15679Kytkypuhelin
Hankin muutamia vuosia sitten puhelimen ja liittymän ns. kytkykauppana eli puhelin ja liittymä hintaan X. Sopimus oli k3561- 4560
Hankielämä
Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, mutta sitten tuli S24 ja palstaelämä. Sekin oli kivaa siihen asti kuin2544Ei uskoisi
Lähetin aamulla Suomi24:n hieman negatiivispainotteisen asiakaspalautteen ja nyt tulivat optinenjohtaja ja analyysipääll9512Kun olen 64
Minä olen usein miettinyt, että miltä Paul McCartneysta nyt tuntuu kun hän on 64 ja pikkasen yli. Eikö se ollut hän joka21469- 5463
Kello on yli puolen yön
On perjantai-aamuyö. Päähäni putkahti ajatus taustalla hyrisevästä televisiosta jossa - taakse vilkaistessani huomasin2417Onko palstajulkkis julkkis?
Yksityisyyden suoja on meillä taviksilla suurempi kuin julkkiksilla. Lehdet saavat aika estoitta seurata ja kirjoittaa92373- 8346
- 5338
Kevätkääryleitä, nam
Ikuisena herkkusuuna olen sitä mieltä että kevätkääryle ja kaalikääryle eli syyskääryle ovat kaksi maailman parhainta ru6336Limbo
on ainoa sana minkä kappaleesta muistan. Kyseessä on 80-90 lukujen vaihteessa ruotsalaisbändin hitaahko pop-kappale. Vi0317- 3309
Miettinyt olen
Mää olen miettinyt mistä ei hyvää seuraa. Mut miätinnän tuloksena olen tullu sellaiseen tulokseen että joka palstalla pi6291Tärpättii!!!
Tärpättii! Misä oot? Tuu tänne Anan tyköööö.... Onkelma on se et tärpättii on iha varmasti tääl jossain litra. Mut se o5290Paljonko on paljon?
Olen jalkapoikkimuksen takia ollut kotini vankina viitisen viikkoa syystä että minulla on ollut ulkonaliikkumiskielto. E19280