Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kenny79
profiilit
kenny79
kenny79
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
853
Kommenttia
9580
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+site+viitsi+vastata+kysymykseen?+Notta+onko+helluntaipörinöissä+maa+kaiken+keskipiste?
02.09.2019 06:55
uskontojen+takia+tapettujen+ja+jumaluuksilla+uhrattujen+määrä+ei+ole+mikään+pieni,+sota+nyt+on+aina+puhdasta+pahantekoo,+mutta+eipö+se+suomalaisten+syy+ollut+että+tsaarin+aikana+suomen+suurruhtimaskuntaa+venäläistettiin...++sortovuodet,+jotka+viimeistään+polkaisihat+jääkäriliikkeen+käyntiin+ja+toivon+kipinän+itsenäistymisestä....++Ja+sittenhän+myöhempänä+ajankohtana+molotovi+pudotteli+leipäkoreja+nälkää+näkeville+suomalaisille+työläisille...
01.09.2019 16:43
kuinkas+muuten+teidän+seurakunnassa+suhtaudutaan+ajatukseen+litteästä+maasta+ja+maa+keskeisestä+aurinkokunnasta?+++notta+kiertääkö+aurinko+maata?
01.09.2019 16:37
Näin+minäki+kuvittelin+olevan,+omakohtaista+kokemust+ei+ole,+kun+on+senverran+tuota+muuta+kuormaa+peräs+et+mlp+haukkaa+noin+12.000+kilowattia+vuotta+päälle.+Ja+tästä+noin+puolet+menee+veden+lämmitykseen,+että+kiinteistöjen+lämmitys+olisi+siis+6000+tienoilla,+joka+1930+luvulla+tehdyn+talon+lämmitys+ja+kahden+muun+rakennuksen+pienei+peruslämpö+pakkkasella+nii+ei+tämä+nyt+silti+niin+traaginen+ole...
01.09.2019 06:48
itseasias+metsäpalot+on+osa+luonnollista+kiertoa.+Eikös+näis+kansallispuistoissa+yms.+ole+joskus+poltettu+metsiä+tarkoituksella...++Tällä+nyt+tosin+ole+mitää+tekemistä+amazonin+alueen+metsäpaloissa...++++Sitä+vain+ihmetelly+et+ku+mettä+palaa,+siitä+vapautuu+hiukkasia+ilmakehään+joihin+taas+ilmankosteus+tiivistyy+ja+se+lisää+osaltaan+sateita...+++Tietysti+siellä+on+valtavat+määrät+palamatonta+massaa,+ties+koska+siellä+on+edellisen+kerran+ollut+paloja...
31.08.2019 08:38
no+kyllä+näit+on+nähty,+myydään+tuotetta+huomattavaan+ylihintaan+ja+kas+kummaa+firma+katoaa+puolenvuoden+sisällä...+++Jo+nimikin+haiskahtaa+rahat+pois+meiningiltä,+ku+seki+jämerä+kun+firman+nimestä+ei+ota+mitää+selvää+et+mitä+se+myy,+minkä+alan+tuotetta+myydään...
31.08.2019 08:28
riippuu+paljonko+lotrataan+kuuman+veden+kanssa,+muutama+teinityttö+taloudessa+saa+kulumaan+lämmintä+vettä+hämmästyttävän+paljon...
30.08.2019 19:31
Käyttöveden+kulutuskin+tekee+yllättävän+paljon,+meinaan+notta+jos+on+tulisia+ja+lattialämpö+mitä+lämmitetään+sähköllä+lienee+edukkain,+säästääisihän+mlp/vilp+systeemillä+mutta+investoinnin+kuoletusaika+säästöllä+lienee+tähtitieteellinen.+paljonko+tuommonen+vilp+maksaa?+eli+hybridivaraaja+vilp+vai+pelkkä+sähkövaraaja...
30.08.2019 19:28
Silloo+ku+mettä+on+saanu+niin+kirvestä+että+puiden+välis+voi+kävellä+kädet+leviällä,+nii+semmonen+mettä+on+mieltärauhoittavan+näkönen,+siellä+tapahtuu+kasvua.++Puu+ei+kasva+jossei+muista+antaa+kirvestä.+Ei+siitä+mihinkää+pääse+vaikka+kuinka+piipertäisi.
30.08.2019 19:15
ihmeellinen+paikka+tuo+uskovaisen+todellisuus...++Miten+muuutoin+se+maailma+missä+elät,+eroaa+todellisuudesta?+Onko+maa+litteä?+Onko+maa+kaiken+keskus?+Parannatko+sairauksia+rukoilemalla+jumalaasi?
30.08.2019 18:50
päättäisit+viimeinkin...+++ainiin,+olethan+päättänyt,+geenivirhe+on+negatiivinen+muutos,+jos+muutos+on+positiivinen,+se+on+helluntaipörinän+ansiota?+Eiks+näin?
30.08.2019 12:50
tuos+aikasemmin+haastattelin+kreationismin+erikoisasiantuntiaa+niin+hän+oli+sitä+mieltä+että+ei+kreationismia+biologian+tunnille+vaan+oma+oppituntinsa.+Logiikka+siinäkin...
30.08.2019 08:17
toiset+perustaa+todisteensa+tieteeseen,+toiset+uskontoon.+Ok.+Mutta+miten+kaksi+täysin+erilaista+lähestymistspaa,+eli+faktat+ja+henkilökohtaiset+tulkinnat+yhden+uskontokunnan+eeposmaisesta+kirjasta+voidaan+asetella+vastakkain?+Sama+kuin+olettaisit+tylypahkan+olevsn+totta...
29.08.2019 21:16
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Atrahasis++mielenkiintoinen+artikkeli,+pitääpä+lukea+sitte+paremmalla+aikaa+tarkemmin...
28.08.2019 18:30
malliesimerkki+siitä+mitä+tarkoitin.
27.08.2019 16:47
Joh.+14:27+"Rauhan+minä+(Jeesus)+jätän+teille:+minun+rauhani+-+sen+minä+annan+teille."
Ap.+10:36+"Sen+sanan+jonka+hän+lähetti+Israelin+lapsille,+julistaen+evankeliumia+rauhasta+Jeesuksessa+Kristuksessa."
Luuk.+2:14+"Kunnia+Jumalalle+korkeuksissa,+ja+maassa+rauha+ihmisten+kesken,+joita+kohtaan+hänellä+on+hyvä+tahto!"
Matt.+26:52+"...+Pistä+miekkasi+tuppeen;+sillä+kaikki,+jotka+miekkaan+tarttuvat,+ne+miekkaan+hukkuvat."
Joh.+16:33+"Tämän+minä+olen+teille+puhunut,+että+teillä+olisi+minussa+rauha."
vs.
Matt.+10:34+"Älkää+luulko,+että+minä+(Jeesus)+olen+tullut+tuomaan+rauhaa+maan+päälle;+en+ole+tullut+tuomaan+rauhaa,vaan+miekan."
Luuk.+22:36+"Niin+hän+(Jeesus)+sanoi+heille:+...+Ja+jolla+ei+ole,+myyköön+vaippansa+ja+ostakoon+miekan."
Luuk.+12:49-51+"Tulta+minä+olen+tullut+heittämään+maan+päälle;+ja+kuinka+minä+tahtoisinkaan,+että+se+jo+olisi+syttynyt!...+Luuletteko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa?+Ei,+sanon+minä+teille,+vaan+eripuraisuutta."
Saarnamiehen+kelpaa+valita+tulkinta+ja+käyttää+luovuuttaan+että+totuus+saadaan+sellaiseksi+totuudeksi+mikä+sopii+saarnaajan+intresseihin.
27.08.2019 10:41
Niin+siis+raamatun+fantasiateksteissä+ehkä,+mutta+tarkoitin+todellisuudessa.
26.08.2019 20:33
rotista+ota+pirukaan+selvää...
26.08.2019 20:32
tuossaha+on+winwin+tilanne,+mahdollisuus+ansaita+sillä+miten+tekee+työnsä.+Lusmu+saa+paskaa+käteen+niinkuin+kuuluukin+saada,+olisihan+se+ammattitaitoista+kohtaan+väärin.
26.08.2019 20:30
niin+siis+paljon+aikaisemmin+kuin+tää+kristinusko+keksittiin?
26.08.2019 20:27
118 / 479