Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Ensimmäisen kerran eläessäni ymmärsin savis sinua mitä tarkoitat. Sulla jäi ne tuomiot kerrankin pois.

Olet vaan surullinen kun uskovaiset tekevät syntiä. Surullinen saat olla.

Kunhan et tuomitse, sillä sekin on jopa oppinne mukaan väärin.

Raamattu sanoo:"Älä tuomitse tai sinut tuomitaan."

Syntiä on jokapaikassa, jos niin halutaan ajatella. Minä puhuisin ennemmin vääristä teosita.

Jos sinä haluat sitä syntiä päivitellä niin ethän sinä kohta muuta enää teekkään kun päivittelet muiden syntejä.

Kuin mikäkin juoruileva torimummo.

Niin kuin nimmari hellari... tällä palstalla.

Uskovat kai ottavat mallia jumalastaan: sehän pistää ennen pitkää minutkin helvettiin.

Minä näytän sellaista suunnittelevalle keskisormea, maksan potut pottuina.

Jos se sanoo että en halua sinua helvettiin kunhan palvot ja rakastat minua niin "puff!"Yhtäkkiä sitä ei ole olemassa ensinkään.

Tyhjyyttä on vähän vaikea palvoa ja rakastaa.

Enkä koe olevani esm.tiestää huonommassa asemassa.

Hän on eräs teistä miljoonista ihmisistä joille on opetettu krisselismi ihmisten kautta totena, ja hän ei omaa sen vertaa arvostelukkykyä ja älykkyyttä mitä mulla on ja mitä ateisteilla on ja ennen kaikkea agnostikoilla.

Hän on tyhmä. Mutta onnellinen tyhmä ja se onnellisuus on tässä tapauksessa lieventävä asianhaara.

Siis loppujen lopuksi ei ole tyhmää uskoa sillä saa itsensä onnelliseksi.

Mutta näen hänet ja sinut ja kaikki kuin lapsina jotka uskovat joulupukkiin kun isä ja äiti ei voi valhedella ...eihän?

"Lastenkaltaisten on taivasten v altakunta"sanoo jälleen Raamattu, Jumalan sanana pidetty kirja.

Onneksi olkoon, te olette tosiaan lapsen asteella älyllisesti.

Ikävä kyllä, te kaikki kuolette niinkuin minäkin. Tiedän etten herää missään helvetissä, mutta ette tekään taivaassa.

Kuoleman jälkeinen aika on tyhjää. Teillekin.

Ei tule hetkeä jolloin voisin teille sanoa: nyt se on todistettu, krisselismin jumalaa ei olekaan.

Joten pelkkää tuuleen huutamista tämäkin viesti. Te olette uskoneet ihmisten kehittelemän krisselistien opin ja pidätte siitä kiinni viimeiseen saakka.

Vaikka kuka yrittäisi mitä vaan järkipuhetta.

So be it. Annan olla.

Tietsä pitää minua vainoojana. Sairasta että hän saa siitäkin kiksit että hän on nyt erityisen rakas jjumalalle kun sarikin häntä vainoaa..

Sari kirjoittaa toiselle palstalle nimimerkillä täti2014. Tavallinen tätihän minä olen. Muka saatanan käyttämä vainoaja...

Tavallinen tänäänkin pullaa nuorisolleen leipova täti-ihminen. En mikään sen suurempi. TAi paha ihminen, tai edes krisselismin vihollinen..

Kunhan vain pohdin teidän uskoanne, se kun rävähtää silmille tällä palstalla. Vähän vain naureskelen teidän hyväuskoisuudelle.