Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos tähdet olisi taivaankannessa kiinni niin heikosti täällä kävisi jo aiemmin.
Suurimmat tähdet on kooltaan sitä luokkaa että kun ne laitetaan auringon paikalle niin maa on niiden sisässä.
19.12.2007 23:35
Vähän ihmetyttää poikien paljous kun kristityt kertoo että Jumala olisi antanut ainokaisen poikansa jotta kukaan ei hukkuisi.
Taiteilijan näkemys asiasta:
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/pilakuvat/a.htm
19.12.2007 23:29
Matt.5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Siitä sitten vaan tappamaan ihmisiä lapset mukaan lukien.
19.12.2007 22:13
loistaa yhteinen aurinko.
Yhteinen Jumala on tällä kolmikolla Muslimit, kristityt ja Juutalaiset ja lisäksi heidän lukemattomilla alalahkoillaan.
Ja he vaan jaksaa tapella keskenään ja tappaa ihmisiä ja siinä sivussa myös ulkopuolisia.
19.12.2007 13:38
tuon otsakkeen kun täällä ei kaikki ymmärrä heille vieraita kieliä.
19.12.2007 13:14
uskalla itse kirjoittaa nimimerkillään.
Nyt vielä oikein lakimiehenä ja isänä juttelet.
19.12.2007 12:57
Muslimeilla on ihan sama Jumala kuin kristityilläkin vedenpaisumuksineen, Jeesuksineen ja luomistarinatkin on samoja.
Jumalalla on Koraanissa ihan sama nimikin "Jumala"(Allah persiaksi lausuttuna).
Koraani perustuu yhtä vanhoihin ja suurimmaksi osaksi samoihin kirjoituksiin kuin Raamattukin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raamatun_ja_Koraanin_yhtäläisyydet
Paavalin uutta testamenttia Muslimit ei kaikilta osin tunnusta oikeaksi eikä varsinkaan myöhemmin tullutta kristittyjen moni-Jumalaisuutta.
19.12.2007 12:39
Miten voit pitää rikosta oikeana ja vieläpä hyödyllisenä kyseiselle uhrille.
Miten voit olla sitä mieltä että kyseiselle "raadolle" on hyötyä siitä että hänet kavallettiin.
19.12.2007 01:53
Kristyt ei noudata UNESCOn yleiskokouksen 16.11.1995 hyväksymää Julistusta suvaitsevaisuuden periaatteista.
Muslimien suvaitsevuuden tässä kyseisessä asiassa todistaa alla oleva lainaus Koraanista.
"Koraani 4:156-158 ja siksi, etteivät he uskoneet (Jeesukseen), vaan levittivät kauhistuttavaa parjausta Mariasta
ja sanoivat: »Me olemme totisesti surmanneet Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään - mutta he eivät olleet surmanneet eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan siltä vain näytti heistä , ja ne, jotka siitä kiistelevät, ovat itsekin epätietoisia: heillä ei ollut varmaa tietoa, vaan he kehittelivät ainoastaan olettamuksia. Todellisuudessa he eivät ole surmanneet häntä.
vaan Jumala on ottanut hänet luokseen, sillä Jumala on mahtava ja viisas."
19.12.2007 01:12
"yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa"
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/pilakuvat/b.htm
18.12.2007 00:39
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/pilakuvat/o.htm
18.12.2007 00:32
Matt.5:17 ja 18 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Siinähän se Raamatun kohta on jossa Jeesus määrää vanhan lain jatkuvan ikuisuuteen.
Helluntailaisilla on tapana vääristää tuo "täyttämään"-sana päinvastaiseksi eli "kumoamaan".
18.12.2007 00:21
kukaan ihminen voi toiselta mielikuvitusta päästä repiä pois mutta sitten kun potkaisee tyhjää niin ero tulee.
17.12.2007 12:29
Tuskinpa kenenkään normaalin ihmisen maine meniskään palstakirjoittelusta.
Ei sitä hyvää mainetta ole paljon muutenkaan ollut kun on vuosia palstalla satuja kertonut ja maallisia lakeja halveerannut ja toisia kirjoittajia uhkaillut omalla nimimerkillään tai jollain muulla kuten nytkin asia on.
Tämä on jo toinen kerta kun menee pää samassa asiassa pensaaseen ihan kuin oikealla syyllisellä.
Pää on ollut usein muulloinkin syystä tai toisesta pensaassa ja silloin on heilunut tilalla lakimies .
17.12.2007 10:50
Joku kirjoittaja tuolla alempanakin kirjoittaa täysin asiallisesti ja sinä sanot hänen olevan ryöväri ja myös varas.
Veikkaampa että sinä olet tällä palstalla tuominnut ihmisiä enemmän kuin muut yhteensä.
Minutkin olet kymmeniä kertoja tuominnut helvettiin mutta pääasiassa olet kuitenkin tuominnut muita uskovaisia...helvettiin on sinun toimesta menossa niin Ekivaari kuin ShamaaniAslakkikin.
Kokonaisia kansoja olet myös tuominnut helvettiin samoin kuin kristittyjä ryhmiä kuten luterilaiset ja ortodoksit sekä katoliset.
Myös uudestikastavia on mennyt joukottain esim. jokainen adventisti.
16.12.2007 23:04
myös Hesekielille kun kääröt piti popsia.
Hesekielihän nousi vastaan Jumalan käskyjen lakeja siltä osin kun lapset ja jälkeläiset joutuvat kärsimään isien syntejä.
Hesekielin ennustus Egyptin autioitumisesta olikin sitten hölynpölyä eikä toteutunut egyptiläisten sekoitus muiden kansojen joukkoon.
Eikä kuningas Nebukadnessar tuhonnut Tyyron kaupunkia kuten Hesekiel ennusti.
16.12.2007 22:49
Raamattu kyllä kirjoitettiin papyrukselle vasta n.700 vuotta Hesekielin jälkeen joten väitteesi että hän olisi Raamattua syönyt ei pidä paikkaansa.
Ne oli muita kirjoituksia joita hän Raaamatun teksteissä syö.
Uskovaiset olettaa hänen syöneen kääröjä koska oli "teatterimies" ja näytelmän keinoin hakusi esittää miten sana menee parhaiten perille.
Oikeasti kansa ei osannut lukea joten Raamatun mukaan syömällä kirjoitukset ei tarvi osatakaan lukea.
16.12.2007 20:52
""
Sä todella pidät itseäsi jonain Kuninkaana kun väität jälleen Jeesuksen tulevan juuri sinun takiasi viivyttelemättä.
Noinhan Paavalikin luuli mutta silloinkaan ei Jeesus tullut vaan sen sijaan paloi Rooma ja Paavali joutui tuomiolle.
16.12.2007 20:25
toistin vaan mielipiteesi ja nythän se vaan tuli paremmin toistenkin tietoon.
Jumalahan määräsi muille kansoille omat Jumalansa:
5.Moos.32:8 Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat ja kullekin oman jumalan.
16.12.2007 19:12
Nainenhan tuli Jeesuksen luokse ja Jeesus nimitteli häntä penikaksi koska ei ole israelilainen.
Jeesus Jumalan käskystä kielsi pelastuksen muilta kuin israelilaisilta?
Matt.15:24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö"
16.12.2007 18:52
1176 / 1222