Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala ei olekaan kaikkitietävä eikä raamatussa ole Jumalansanaa vaan pelkkää ihmisten juttua.
18.08.2007 23:46
Jumala ei kai sitten luonut jäniksiä kun ei tiedä mitä ovat.
Ja tuossa se kohta jossa Jumala erehtyy jalkojen määrästä:
3.Moos 11:23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.
18.08.2007 22:35
Ei Halosen Tarjakaan uskoon kirkossa istumisella tule vaan oli pakko kun uskovaiset alkoi kritisoida asiaa ennen presidentin vaaleja.
Veikkaanpa että Amos miettii kokouksissa ulkomaan retkeä täysihoidolla Rositan kanssa kun kolmaskymmenesensimmäinen maa pitäs valloittaa.
Pitää istua tärkeän näköisenä kun köyhien maksamat kymmenykset on saatava ilman vanhemmiston kritiikkiä matkakassaan.
18.08.2007 15:51
määritelmäsi mukaan Suomessa ei ole sinun lisäksesi toista uskovaista.
Vasta tällä viikolla nimittelit erästä uskovaista sekä väitit hänen olevan ihan jotain muuta.
18.08.2007 10:27
Uskotko tosiaan tuohon tuntemattoman kirjoittajan tekstiin joka on kirjoitettu vieläpä puhtaalla Kreikan kielellä ja 65 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen.
Ja kaiken lisäksi tuo tuntematon kirjoittaja mollaa Jeesuksen opit.
18.08.2007 01:23
Jos noin mitätön asia syö miestä niin oletko pumpulissa kasvatettu hienohelma.
Elämässä karaistunut ihminen kestää vaikka kirveitä satais.
18.08.2007 00:45
löysit vanhan jutun.
Onhan TV sentään jotain verrattuna tekstiin ja ääneen kun yksi kuva kertoo enemmän kuin.....
18.08.2007 00:15
Katselkoon ken haluaa.
Ite olen katellut digilähetyksiä jo kuusi vuotta ja onhan se kuvan laatu hyvä.
Tosin teksti-TV vaatii täydellisemmän signaalin ja ei varmaan joka paikassa toimi.
18.08.2007 00:10
hebrealaiskirjeestä lainailet.
Sehän on kirjoitettu jälkijunassa paljon Jeesuksen jälkeen ja se hyökkää sekä Jumalan että Jeesuksen oppeja vastaan.
18.08.2007 00:03
Oliko tuo jälleen pelkästään sinun oma opetuksesi tai oppisi.
16.08.2007 01:47
sen verran että hän ei tiedetä olleen missään tekemisissä Jeesuksen kanssa.
Kirkonmiesten toimesta hänet vaan sitten jälkeenpäin lisättiin Jeesuksen elämään.
16.08.2007 01:44
Mainostulot perustuu kävijälaskureihin.
Lista kävijämääristä:
http://www.gallupweb.com/tnsmetrix/
http://statistik-gallup.net.......
Tuo on se vakoilusivusto joka lähettää örkkinsä Suomi24-sivun kautta.
Jos sitä ei estä niin on jatkuvassa yhteydessä siihen ja he voivat halutessaan nähdä monia eri asioita sivulla käyttäytymisestäsi ja myös koneesi rakenteen ym.
15.08.2007 13:20
ja vastaukseni ei sitten kiinnosta.
Näkyy olevan sulla ja jollain toisellakin täysin suppea elämä kun se on vain tämä palsta.
Sama takkuaminen on kyllä kaikilla palstoilla.
Tuolta tietoa.
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi-FI:official&hs=Tjh&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=suomi24+hyökkäys&spell=1
Eniro kyllä halutessaan sais palvelunestohyökkäyksiä rajoitettua ja palvelimen kapasiteettia lisättyä vaan kun se on välinpitämätön markkinajohtaja ihan kuten Sonerakin.
Ite olen toki jäävi asiasta valittamaan kun minun sivulla-käyntejä Eniro tuskin pystyy laskemaan ja ainuttakaan mainosta he ei onnistu näytölleni tuomaan.
Rahoituksensahan Eniro uskoakseni pääasiassa saa kävijälaskureiden perusteella.
14.08.2007 23:10
Ei oma oikeassa olemisen olettaminen anna oikeutta nimitellä toista ihmistä.
14.08.2007 22:41
Vastaus löytyy minun profiili-sivulta
14.08.2007 22:34
Voi vain ihmetellä kuinka paljon alkoholi on tuhonnut aivosoluja vai mistä johtuu kun tollasia älyttömyyksiä kirjoittelee.
Alkoholismi on usein sairaus ja sen käyttö on helpompaa unohtaa paikassa jossa on virikkeellistä ja hauskaa yhteiseloa oheistoimintoineen.
http://www.a-kilta.fi/
Sama hauskuus ja iloisuus pitää olla mukana joka hetki jokaisella ihmisellä.
Työnteko,kotiolot,koulut,harrastukset ym. kaikki pitää olla kivaa sillä hauskan vastakohta on sairaus ja jos ei ole jokahetki hauskaa on jotain silloin pahasti vialla.
Jo se että joskus käy aika pitkäksi tarkoittaa sitä että jotain on pahasti vialla.
Itse en tekis päivääkään edes töitä pelkän rahan takia jos siitä työstä en sais iloa irti.
14.08.2007 22:26
siitä mihin Yli-vainio jäi.
Kuten Niilokin Koivisto sallii joukossaan lapsikastetut sekä uppokastetut ja karismaattiset voodoo-rituaalit ovat yhtä merkittävissä osissa.
14.08.2007 14:05
Apostolien teot on paljon Jeesuksen jälkeen kirjoitettua kirkkohistoriaa joka tuo esille lähinnä Paavalin oppeja jotka poikkeaa tärkeimmissä kohdissa täysin Jeesuksen opeista.
Toki siihen aikaan siellä oli paljonkin ihmisiä jotka täyttäis nykypäivän hihhulin merkit.
Hihhuli-nimitys ja "lentouskovaisuus" tuli alunperin lestadiolaisten hih-huudoista ja sen jälkeen alettiin näitä nuorempia karismaattisia lahkolaisia kuten helluntailaisia kutsumaan sillä nimellä.
14.08.2007 13:28
Jospa Jumala hylkäsi Jeesuksen sen takia kun hän nimitti itsensä juutalaisten kuninkaaksi.
Mainitsemasi hebrealais-kirje kirjoitettiin n. 65 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen jonkun tuntemattomaksi jääneen Paavalin oppipojan kirjoittamana (oiskohan joku Pison suvusta).
Hebrealaiskirjehän varoittaa Jaakobin seuraajia Jeesuksen opista ja kehoittaa noudattamaan Jeesuksen oppien sijasta Paavalin oppeja.
12.08.2007 22:14
Mutta monissa aikaisemmissa viesteissään Ritari on toki täyttänyt kyseiset ehdot jotka noiden sanojensa myötä tarkoittavat Jumalan toimivan Ritarin käden kautta.
12.08.2007 13:28
1211 / 1222