Mikä tätä palstaa riivaa?

Amos7

Aina täällä on jokin jumitus päällä ja tekstit eivät tahdo mennä läpi. Parhaimmillaan kun laittaa tulee kaksi tai kolme vastausta, jumituksen takia.
Jos vastauksen tai aloituksen saa läpi, usein arvoisa ylläpito poistaa sen!

24

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalla on

      liikaa epäuskoisia, ettei kannata edes alkaa rukoilemaankaan asian puolesta.

      • uskonasioista.

        Uskovat näköjään korjauttavat tietokoneensa ja laajakaistayhteytensä yläkerran ukolla.

        Kun Suomi24- palsta tökkii, niin rukous auttaa.
        Tosin rukous ei välttämättä auta, koska palstalla on liikaa vääräuskoisia ja ateisteja?

        Korjaisiko Jumala myös digitan verkon ongelmat ja kaikki toimimattomat digiboxit? Saataisiin kilpailua alalle, jossa hinnat hipovat pilviä (pilvissähän kai Jumalakin asustaa?).


      • vääräuskoisista,
        uskonasioista. kirjoitti:

        Uskovat näköjään korjauttavat tietokoneensa ja laajakaistayhteytensä yläkerran ukolla.

        Kun Suomi24- palsta tökkii, niin rukous auttaa.
        Tosin rukous ei välttämättä auta, koska palstalla on liikaa vääräuskoisia ja ateisteja?

        Korjaisiko Jumala myös digitan verkon ongelmat ja kaikki toimimattomat digiboxit? Saataisiin kilpailua alalle, jossa hinnat hipovat pilviä (pilvissähän kai Jumalakin asustaa?).

        eikä ateisteista, ei, he ovat 'kevyttä kauraa', kun vastassa on epäuskoinen ihminen.

        Toisekseen aina kun tietsikka, tv, tai muu vempain menee rikki, niin korjaan ne itse ja silti olen kiitollinen Jumalalle, että osaan tehdä niin.


      • Amos7
        vääräuskoisista, kirjoitti:

        eikä ateisteista, ei, he ovat 'kevyttä kauraa', kun vastassa on epäuskoinen ihminen.

        Toisekseen aina kun tietsikka, tv, tai muu vempain menee rikki, niin korjaan ne itse ja silti olen kiitollinen Jumalalle, että osaan tehdä niin.

        >>Kyse ei ollut vääräuskoisista, eikä ateisteista, ei, he ovat 'kevyttä kauraa', kun vastassa on epäuskoinen ihminen.>>

        Harvoin tapaa noin loistavasti sanottua ajatusta!

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Tuossa valossa ja tuolla näkökannalla Torvi-Totuuden sanomiset ja kirjastot ovat vaa´alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.

        Ps. Oletteko huomanneet mikä viha hehkuu TT,n kirjoituksista? Jos on asiansa kanssa tasapainossa ei tarvitse kiristellä hampaitaan.


      • Amos7
        Amos7 kirjoitti:

        >>Kyse ei ollut vääräuskoisista, eikä ateisteista, ei, he ovat 'kevyttä kauraa', kun vastassa on epäuskoinen ihminen.>>

        Harvoin tapaa noin loistavasti sanottua ajatusta!

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Tuossa valossa ja tuolla näkökannalla Torvi-Totuuden sanomiset ja kirjastot ovat vaa´alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.

        Ps. Oletteko huomanneet mikä viha hehkuu TT,n kirjoituksista? Jos on asiansa kanssa tasapainossa ei tarvitse kiristellä hampaitaan.

        He eivät ole nähneet itseään koskevaa lausuntoa.
        Samaan gategoriaan kuuluvat myös Pekku ja Työmies2(?).


    • antavat helluntailaisista liioitellun hupaisan kuvan...

      • Amos7

        Paljon mahdollista.
        En kuitenkaan edusta koko herätystä vaan itseäni.


      • todé
        Amos7 kirjoitti:

        Paljon mahdollista.
        En kuitenkaan edusta koko herätystä vaan itseäni.

        ---


      • RitariOlevainen
        Amos7 kirjoitti:

        Paljon mahdollista.
        En kuitenkaan edusta koko herätystä vaan itseäni.

        En minä, ja tuskin kukaan uskovainen täällä edustaa muuta kuin itseään, ja siinäkin vain nimmimerkillään!
        -Että ei pidä sen perusteella tuomita, tai hyväksyä mitään seurakuntaa, koska seurakunta ei ole yksi tai pari nimmaria eniron palstalla!
        -Tämä palsta ei ole seurakunta, ei alkuunkaan, ei sinnepäinkään. Täällä vaan suuta piestään kukin tyylillään, tiedoillaan ja toidoillaan.


    • Vastaus löytyy minun profiili-sivulta

      • Amos7

        Ei muuta.


      • Amos7 kirjoitti:

        Ei muuta.

        ja vastaukseni ei sitten kiinnosta.

        Näkyy olevan sulla ja jollain toisellakin täysin suppea elämä kun se on vain tämä palsta.

        Sama takkuaminen on kyllä kaikilla palstoilla.

        Tuolta tietoa.
        http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi-FI:official&hs=Tjh&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=suomi24 hyökkäys&spell=1

        Eniro kyllä halutessaan sais palvelunestohyökkäyksiä rajoitettua ja palvelimen kapasiteettia lisättyä vaan kun se on välinpitämätön markkinajohtaja ihan kuten Sonerakin.

        Ite olen toki jäävi asiasta valittamaan kun minun sivulla-käyntejä Eniro tuskin pystyy laskemaan ja ainuttakaan mainosta he ei onnistu näytölleni tuomaan.
        Rahoituksensahan Eniro uskoakseni pääasiassa saa kävijälaskureiden perusteella.


      • ämk81

        pari kertaa käpy palanu, kun on vissii kirjottanu romaanin, eikä mene läpi. tai sitten menee muka läpi, muttei sitä tekstiä missään kuiteskaa näy. eiköhän tääkin ollu turha kirjotus, katotaan...


      • todé
        Pe.ku kirjoitti:

        ja vastaukseni ei sitten kiinnosta.

        Näkyy olevan sulla ja jollain toisellakin täysin suppea elämä kun se on vain tämä palsta.

        Sama takkuaminen on kyllä kaikilla palstoilla.

        Tuolta tietoa.
        http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi-FI:official&hs=Tjh&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=suomi24 hyökkäys&spell=1

        Eniro kyllä halutessaan sais palvelunestohyökkäyksiä rajoitettua ja palvelimen kapasiteettia lisättyä vaan kun se on välinpitämätön markkinajohtaja ihan kuten Sonerakin.

        Ite olen toki jäävi asiasta valittamaan kun minun sivulla-käyntejä Eniro tuskin pystyy laskemaan ja ainuttakaan mainosta he ei onnistu näytölleni tuomaan.
        Rahoituksensahan Eniro uskoakseni pääasiassa saa kävijälaskureiden perusteella.

        Eniron rahoitusmallista on totta, niin se kyllä selittäisi tämän foorumin ala-arvoisuuden ja nimenomaan sen, että esim. Raamattu-palstasta on tullut aivan yhden miehen show.
        Sivuillakäyntejä saadaan sallimalla kirjoittajia tekemään sensaatiosepustuksia. Kuitenkin samalla hengenvedolla Eniro huomauttelee asiallisesta kirjoittelemisesta. Kaipa sitä sananvapauteen vetoamalla saa loppupelissä kirjoitella minkälaista paskaa tahansa, kunhan vain muistaa kirjoitella.


      • todé kirjoitti:

        Eniron rahoitusmallista on totta, niin se kyllä selittäisi tämän foorumin ala-arvoisuuden ja nimenomaan sen, että esim. Raamattu-palstasta on tullut aivan yhden miehen show.
        Sivuillakäyntejä saadaan sallimalla kirjoittajia tekemään sensaatiosepustuksia. Kuitenkin samalla hengenvedolla Eniro huomauttelee asiallisesta kirjoittelemisesta. Kaipa sitä sananvapauteen vetoamalla saa loppupelissä kirjoitella minkälaista paskaa tahansa, kunhan vain muistaa kirjoitella.

        Mainostulot perustuu kävijälaskureihin.

        Lista kävijämääristä:
        http://www.gallupweb.com/tnsmetrix/


        http://statistik-gallup.net.......
        Tuo on se vakoilusivusto joka lähettää örkkinsä Suomi24-sivun kautta.
        Jos sitä ei estä niin on jatkuvassa yhteydessä siihen ja he voivat halutessaan nähdä monia eri asioita sivulla käyttäytymisestäsi ja myös koneesi rakenteen ym.


      • Amos7
        Pe.ku kirjoitti:

        Mainostulot perustuu kävijälaskureihin.

        Lista kävijämääristä:
        http://www.gallupweb.com/tnsmetrix/


        http://statistik-gallup.net.......
        Tuo on se vakoilusivusto joka lähettää örkkinsä Suomi24-sivun kautta.
        Jos sitä ei estä niin on jatkuvassa yhteydessä siihen ja he voivat halutessaan nähdä monia eri asioita sivulla käyttäytymisestäsi ja myös koneesi rakenteen ym.

        Sulla se raha näyttelee osaa 1 elämässä.
        Numeroa 2 kaikkinainen epäkohtien kyräily. Et ole tyytyväinen itseesi. Miksi?


    • lisäksi kaikenlaiset tyhjänpäiväiset roskakirjoittelut ja jonninjoutavat jaarittelut ruuhkauttavat linjoja.
      Sheriffiäkään ei palstalle ole saatu. Ateisteilla on niin kova hätä pelastuskysymyksestä, ettei oma palsta riitä.....kaikenlaista jarruttelua.
      Vaan päivä on koittava kerran, kun saamme nähdä Herran kunniassaan ja kirkkaudessaan.
      Ollaan kärsivällisiä. Tämä nyt vaan on tämmönen ihan normaali lopunaikojen palsta. Välillä tosin pitkästyttää toi jumittaminen kuten totesit.

      • Amos7

        Kiva kun olet ilmestynyt palstalle. Tänne tarvitaan uutta verta. Ei vanhoissa ole vikaa mutta monipuolistavaa kun tulee uusi.

        Ps. Olet nuoremman näköinen kuvassa!


      • Sä kirjoitat siellä

        näin:
        Uskon Messias Jeesukseen Kristukseen hekilökohtaisena vapahtajanani.

        Toistat samassa lauseessa Jeesusta Kuninkaaksi ensin hebreaksi ja sitten kreikaksi. Etkö ymmärrä kuinka epäuskottavaa se on ainakin niille jotka lukee hebreaa ja kreikkaa.

        Suomeksi tekstisi kuuluu siis näin:
        Uskon kuningas Jeesukseen kuninkaaseen henkilökohtaisena vapahtajanani.

        Korjaa nyt hyvä ihminen profiilisivuasi, vai etkö tiedä mitä käyttämäsi sanat merkitsevät suomeksi. En taida kohta edes uskoa, että olet uskossa. "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi nimeä, sillä hän ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu".

        Tai hetkinen, nimimerkkisi tuleekin ehkä sanasta fix (eng) ja merkinnee siis suomeksi "korjata, kiinnittää, pula, korjaus, fiksaus, paikata, huumepiikki".


    • palstaa.

      Olisiko itse piru, joka palstaa riivaa?

    • näyttää ihan sujuvasti toimivan, mutta päivän mittaan siihen tulee joku siru joka hidastuttaa ja joskus tukahduttaa sekä pakahduttaa palstan.

      Son varmaan palisanteria, card'it ja kaikki digi-digit!

      • Amos7

        Samaa jumitusta tämä lähes aina on. Niin on nytkin.


    • umpihetero.

      se teidän jumalanne ohjaa kaikkea tapahtuvaa, niin se että tämä palsta jumittaa, niin senhän täytyy olla jumalan syy.

      tälläistä ajattelua kutsutaan logiikaksi. mutta teillehän tälläinen johtopäätös edustaa varmaan jumalanpilkkaa...

      • Amos7

        sanoo umppari, homoseksuaali.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe