Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tee niin kuin sinun mielestäsi pitää, niin minäkin teen. Oletin kirjoituksestasi että kyse olisi hiljattain sattuneesta tapauksesta. Tuollaista runon poistoa ei nyt tule mieleen, mutta kyse ei varmasti ole siitä että vastaukset siihen olisivat olleet asiattomia, koska viestejä voi poistaa ilman että ylempänä oleva viesti siitä ketjusta poistuu. Sen sijaan jos runosi on ollut vastauksena johonkin sellaiseen viestiin jonka olen joutunut poistamaan niin silloin on voinut käydä niin se on joutunut poistetuksi "syyttä". Muuta en osaa sanoa. Tekniikka ei täällä salli vaustauksien jättämistä jos ketjun alkupäässä oleva viesti joutuu poistoon. Tämä on kaikkien hyvä tietää ja muistaa, kun miettivät mihin viestinsä laittavat.
kauhean puolueellinen, välinpitämätön, ristiriitaisia tunteita nimimerkeistäni... Kovia sanoja. Noihin ei juuri ole mitään lisättävää enään... Sanottavani olen sanonut.
Sen voi vielä uusintana todeta että palstasefun tehtävä on yksinäinen.. Tasapainoilua asiattomien kommenttien ja ilmaisun vapauden kanssa. Olen pahoillani kun runosi on joutunut, syystä tai toisesta, poistetuksi. Sinä et minusta pidä, se tuli selväksi. Edelleenkään minun ei oikeasti tarvitsisi mitään tällaista alkaa edes kommentoimaan, ja useat sefut niin toimivatkin.
Minkä teet tee se oikein ja hyvällä omatunnolla. Minua joskus ahdisti kun meni nukkumaan palstaa selattua. Paljon enemmän olisin halunnut poistaa viestejä, mutta mutta... Tuli vielä tässä kirjoittaessa mieleen että vaivauduitko kertaakaan ilmoittamaan noista herjaavista viesteistä? ja tarkistamaan onko niitä vuorokauden päästä poistettu?
11.12.2005 20:43
No annappa esimerkki jostain sellaisesta asiallisesta loukkaamattomasta viestistäsi jonka olen poistanut hiljattain?
Kohta pariin viikkoon en ole enään poistanut "turhia" aloituksiakaan, ja nythän ei ole enään tarvettakaan.
11.12.2005 17:44
Itseasiassa kun palstaa nyt aamulla lukasin niin asia varmaan on noin kuin sanot... Suurin osa kirjoittajista ei pidä minusta kun kolme viestiä on tullut ja yksi haluaisi seksuaaliseen yhteyteen Tiinan kanssa ja yksi yhtyy tähän ketjuun.. Yksi sentään pitää Perttua hyvännäköisenä. Sen Tiinaa kosiskelevan viestin poista kohta, joten hän tuskin minusta pitää. Joten tilanne lienee kaksi minua vastaan, ja yksi neutraali. No tämä ei silti minua saa vakuuttuneeksi siitä että minun pitäisi lopettaa palstan moderointi...
Aina on ihmisiä joita valvonta ei miellytä. Herää vain kysymys miksi? Itse kuitenkin taas (ilmeisesti) turhaan totean että poistetut viestit eivät todellakaan ole edustaneet niitä palstan kunnollisimpia viestejä, enkä ole tarkoitukselliesti jättänyt viestejä ketään suosivasti.
11.12.2005 10:44
Laajalla haulla haettaessa Big Brother palstalta viestejä ajalta 28.8-1.12 tyhjillä hakuehdoilla, eli käsittääkseni kaikkia viestejä, saadaan tulokseksi "69269 osumaa", mikä lienee tarkka luku kaikista viesteistä täällä kilpailun ajalta.
Aloitin tällä palstalla sheriffinä lokakuun alussa. Jossain vaiheessa poistelin viestejä joten kokonaismäärää asiaton viesti ilmoituksista ei ole tiedossa, mutta marraskuussa niitä tuli noin 360kpl.
10.12.2005 20:42
Juu en todellakaan mitään ansiota tuosta ota. Ihmettelin vaan mikä siinä on että parhaimpina päivinä tämän palstan kirjoitukset edustivat noin kymmentä prosenttia kaikista suomi24:lle laitetuista viesteistä. Eipä ole kukaan uskaltanut lähteä arvailemaaan syitä.
Itseasiassa palstalla todellisuudessa olevia aloituksia ei todennäköisesti ole noin paljon, koska ilmeisesti tuossa on laskettuna myös poistetut aloitukset. Ainakin olin huomaavinani että päivittäiset viestimäärät eivät laskeneet vaikka viestejä poistuikin. Joka tapauksessa kuukausittain satoja viestejä poistui. Esimerkiksi yhdellä kertaa piti poistaa satakunta floodiviestiä, kun joku tykkäsi laittaa pisteviestejä.
10.12.2005 20:05
Koska näytös oli juuri tuo Bristolissa ollut King Kongin kutsuvieras-näytös. Vaatetusta en kyllä muista.
10.12.2005 19:50
Unikolle ja Uteliaalle yhteisesti että ei se Iina kyllä ollut.. Vaalea se oli jos nyt niin kiinnostaa.. Ensin ajattelin että olisiko ollut Tiina, mutta vaikea sanoa...
10.12.2005 15:18
Kova vauhti oli porukalla päällä ja selvästi nauttivat koska kyseessä ei ollut ihan tavallinen näytäntö... Nainen olisi voinut olla ihan hyvin vaikka sisko... Istumaan menivät kaikki eturiviin ja tuo kaksikko vierekkäin ja Mika ja Terhi siihen viereen. Antaa poikien ja tyttöjen mennä nyt kun taas pääsevät :)
09.12.2005 21:53
Toivottavasti saamme tästäkin yhtä paljon kirjoittelua aikaseksi kuin mitä tuo alkuperäinenkin teksti. Aika suoraa lainaustahan tämä on kyllä.
09.12.2005 15:12
ja hänen seurassaan oli joku naishenkilö joka mielestäni ei ollut ketään asukkaista, mutta näin oikeastaan vain takaapäin. Olisin kyllä mielelläni kaikki kätellyt, mutta se olisi tuntunut vähän hassulta jotenkin...
Teatteriakaan en tässä nyt viitsi mainita.
09.12.2005 15:09
Ihmiset tosiaan näyttävät isommilta telkkarissa... "olisin kuvitellut sinut pidemmäksi" on se yleinen vitsi kun näkee jonkun tv-hahmon livenä ensimmäistä kertaa. Siis ihan normaalikokoisia olivat toki, mutta jotenkin...
09.12.2005 15:03
Mutta ei oikeestaan tullu mitään muuta mieleen kuin se army-tyylinen lippis.. Eli kai sillä ihan tavalliset rensselit oli. Itseasiassa en nyt muista mitään yksityiskohtia heidän kenenkään silloisesta vaatetuksesta... En taida kiinnittaa huomiota tuollaiseen.
09.12.2005 15:00
jotain tollasta se oli kun eilen kaupassa käydessä kysäsin hintaa. esillähän sitä ei vielä ollut...
09.12.2005 14:53
laitan nyt yhden viestin vielä ja sitten saa riittää aiheesta minun puolestani. Minun ei todellakaan tarvitse mitään kenellekkään alkaa todistelemaan. Homma menee niin että ne jotka täällä sitkeästi yrittää minua yhdistää eri kirjoittajiin tekevät nyt ne esitelmänsä ja pitävät ne niille joita kiinnostaa. Jos tuntuu siltä että pitää valittaa jollekkin niin tehkää se ylläpidolle tai jos tuntuu siltä että täällä törkeästi minun taholtani jotain herjataan niin menee sitten munaamaan itsensä poliisilaitokselle eikä vinetä täällä.
Näinhän se on ollut täällä.. Jotkut kirjoittaa mitä haluaa, minä teen sen minkä täytyy. Olen aina antanut arvostella itseäni kärkevästikkin koska katson sen olevan eräänlainen henkireikä joillekkin, mutta raja tulee vastaan jossain.
sucksista toteaisin sen verran että toivon ettei hän enään tähän loanheittoon lähde mukaan. Tätä ei voiteta perustelemalla koska vastapuoli ei halua kuunnella. Hän on itsekkin todennut että nick ei ollut hyvä valinta ja olen samaa mieltä. Toivon että hän rekkaa uuden ja jatkaa palstalla vaikuttamista. Puolustan jatkossakin nimimerkkejä kohtuuttomalta kirjoitukselta ja otan vastaan negaatioita koska minun on niitä vastaan helpointa puolustautua. En ole ollut puolueellinen vaan puolustanut palstaa keskustelualueena. Osaltani en näitä asioita enempää kommentoi koska Suomi24:n keskusteluiden ylin auktoriteetti on puhunut ja olen "työstäni" kiitosta saanut.
09.12.2005 10:32
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001477&subcat=2586
Tuolla pääsee tuolle uudelle palstalle
08.12.2005 15:56
Eli jo otsikossa pitäisi olla jokin varoitus jos viestissä paljastetaan jonkin suomessa vielä esittämättömän jakson ratkaisuja.
Muistaakseni Suomessa on näytetty Brittien kaudet 2-4.
08.12.2005 13:37
Brittien neljäs kausi siis kyseessä.
http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/B/bb4/news/newsstory76de.html?id=5355
Ja muistit hieman väärin viimeiset kilpailijat:
1. Cameron
2. Ray
3. Scott
4. Steph
08.12.2005 13:31
Poikkeuksellisesti laitan nyt ylläpidon kanssa käymäni kirjeenvaihdon tänne palstalle kokonaisuudessaan tätä asiaa koskien, koska katson kärsineeni vääryyttä ja kohtuutonta kritiikkiä tapahtuneen johdosta:
Lähetetty: 7. joulukuuta 2005 16:40
Vastaanottaja: palaute suomi24
Aihe: Hmm.... Vl: User-complaint on posting!
----Alkuperäinen viesti----
Päivämäärä: 07/12/2005 9:41
Aihe: User-complaint on posting!
Complaint on posting!
URL to posting:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012407191
Motivation:Kunnianloukkaus.
Ilmeisesti teidän poistama viesti? Olikohan tämä se viesti missä aika rankasti arvosteltiin Perttua, ja lopussa maininta että "kohta meillä on Heikki Kinnunen presidenttinä". Jos niin toivoisin teidän lukevan seuraavan ketjun, ja erityisesti minun vastaukseni siihen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012409851
Onko minun syytä tiukentaa linjaani? Mitään mahdollisuutta saada viestiä takaisin?
Päivämäärä: 08/12/2005 12:15
Aihe: VS: Hmm.... Vl: User-complaint on posting!
Hei,
Pahoittelemme, että kyseisen viestin poistosta aiheutui sinulle ylimääräistä vaivaa ja aiheetonta kritiikkiä palstalla. Valitettavasti viestiketjua ei ole enää mahdollista palauttaa palstalle.
Palstoja moderoi meillä useampi eri henkilö. Pääsääntöisesti poistamme sheriffien valvomilta palstoilta vain selkeät törkyviestit, kyseessä oli siis virheellinen poisto meidän puoleltamme. Pyrimme varmistamaan, että näin ei enää jatkossa tapahdu.
Alla vielä kyseisen poistetun viestin sisältö. Julkisuuden henkilöä voi siis arvostella palstoilla allamainitulla tavalla, vaikka tässäkin liikutaan vielä asiallisuuden ja asiattomuuden rajoilla. Sen sijaan kyseisen kirjoittajan ensimmäinen viesti oli mielestämme asiaton kuten palstalla totesitkin.
"Otsikko: PERTUSTA
kirjoittanut: FAKTAA(ko)
Olen tämän aidon Pertun kanssa samanikäinen nainen. Miehen yleissivistys on oikeasti aivan nollassa. Käsittääkseni hän on käynyt ainakin peruskoulun. Ei kukaan ole voinut elää niin sokeana, silmät kiinni. Jätkä ei tiedä mitä ovat aborginaalit, "joo, katotaan 25/7", ja lukuisia muita juttuja. Eikö kukaan huomannut, kuinka muut kilpailijat jatkuvasti joutuivat ohjailemaan Perttua? Selittämään hänelle yksinkertaisia asioita?
Kukaan ei huomaa Pertun kaksinaismoralismia. Ensiksi äänestyspiste Minnalle, joka kyttää ruokailua, sen jälkeen äänestyspisteet Timolle, joka syö ruokia ilman lupaa, Pertun toimiessa tällä kertaa kyttääjänä. Mika oli kaikkien mielestä selkään puukottaja, kun kertoi, että olisi voinut antaa pisteen Pertulle. Perttuhan ei tietysti puukota ketään, vaikka valitsi Antin mukaansa illanviettoon. Ei tietenkään, koska hänhän voitti.
Terhin puhetta kritisoitiin. Nainen osasi muodostaa edes kokonaisia lauseita, toisin kuin tämä Perttu. Muistatteko kuka puhui, puhui näin. Ei yhtäkään lausetta, lausetta päiväkirjahuoneessa ilman, ilman älytöntä, älytöntä toistoa. Lauserakenteet olivat, olivat aivan järjettömiä. Hän toisti, toisti samaa asiaa useita, useita kertoja päiväkirjahuoneessa ollessaan. Ei tullut, tullut ymmärrettäviä lauseita. Yhden asian, asian sanominen kesti, kesti 30minuuttia.
Teinit sanovat Pertun olevan aito. Ei totaalinen tyhmyys ole aitoutta. Se on vain valitettavasti tyhmyyttä. Perttu yritti myös ilmeillään esittää esim. yllättynyttä. Kuinka katsojat voivat olla jopa häntäkin yksinkertaisempia, eivätkä osaa tulkita ilmeiden/eleiden aitoutta. Kuka aloitti valtavan shown joutuessaan ensimmäisen viikon jälkeen ulos?
En jaksa ymmärtää kuinka koko kansan suosikiksi nousee formaatin tyhmin ja eniten filmaavin jätkä. Aivan uskomatonta. Ei voi katsojia tarpeeksi aliarvioida. En tiedä johtuuko osa buumista Marco B.:n kommenteista, joita ei mielestäni olis saanu päästää edes ilmoille. Julkisuuden henkilö voi helposti muodostaa ja muodostaakin määrätynlaisen autoritäärisen aseman, johon äänestäjien on helppo samaistua. Tämä Pertun ihana aitoushan sai uudet mittansa Marcon aitous-kommenttien jälkeen.
Pettynyt olen ihmisten älykkyyteen. Nämä Matti Nykäset, Tony Halmeet, Marika Fingeroosit saivat seuraajan. Suomi on niin saatanan amerikkalainen maa turhine julkkiksineen, että hävettää!!! Pian meilläkin on Heikki Kinnunen presidenttinä HÄVETKÄÄÄ!!!"
08.12.2005 13:06
Olin huomaavinani että tuo oli pakattu divX tai Xvid muotoon joten sen toistamiseen tarvitset soveltuvan ohjelman... Esim mediaplayer sellaisenaan ei osaa toistaa noita.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=codec&btnG=Hae&meta=
Noilla hakutuloksilla asiaa voi koittaa korjata
08.12.2005 01:27
Kun ei tästä nyt oikeen saanu kiinni mistään... Mikä opitaan leikkikoulussa? Ei ainakaan itsensä ilmaisua ilmeisesti.
07.12.2005 22:58
37 / 61