Asukkaat leffassa

On se vaan maailma pieni. Satuin olemaan paikalla kun asukkaista ainakin Antti, Terhi ja Mika olivat menossa leffaan. Saattoi olla muitakin mutta nuo bongasin eilen torstaina teatterin aulasta juuri kun olivat menossa sisään. Sain kuin sainkin käteltyä Mikaa ja vaihdettua muutaman sanankin :) Ihan olivat kyllä luonnossakin saman näköisiä ja nauru oli porukalla herkässä.

15

4554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko kysyä

      Millaiset vaatteet oli Terhi-tyttösellä päällä?

      • Mutta ei oikeestaan tullu mitään muuta mieleen kuin se army-tyylinen lippis.. Eli kai sillä ihan tavalliset rensselit oli. Itseasiassa en nyt muista mitään yksityiskohtia heidän kenenkään silloisesta vaatetuksesta... En taida kiinnittaa huomiota tuollaiseen.


    • kyseessä

      Antti S vai Antti A? Mikä teatteri? Itsekin olin eilen leffassa.

      • ja hänen seurassaan oli joku naishenkilö joka mielestäni ei ollut ketään asukkaista, mutta näin oikeastaan vain takaapäin. Olisin kyllä mielelläni kaikki kätellyt, mutta se olisi tuntunut vähän hassulta jotenkin...

        Teatteriakaan en tässä nyt viitsi mainita.


      • Unikko
        Cesar kirjoitti:

        ja hänen seurassaan oli joku naishenkilö joka mielestäni ei ollut ketään asukkaista, mutta näin oikeastaan vain takaapäin. Olisin kyllä mielelläni kaikki kätellyt, mutta se olisi tuntunut vähän hassulta jotenkin...

        Teatteriakaan en tässä nyt viitsi mainita.

        Melko nopeaa toimintaa Antilta! Vasta viikko poissa talosta ja jo tyttö kierroksessa. Kyseessä ei siis voinut olla Iina? Laatulehti Seiska antoi ymmärtää, että kaksikolla olisi edelleen peliä keskenään.


      • ja seiska
        Unikko kirjoitti:

        Melko nopeaa toimintaa Antilta! Vasta viikko poissa talosta ja jo tyttö kierroksessa. Kyseessä ei siis voinut olla Iina? Laatulehti Seiska antoi ymmärtää, että kaksikolla olisi edelleen peliä keskenään.

        sanaa ei voi mitenkään käyttää samassa lauseessa ;)


      • Unikko kirjoitti:

        Melko nopeaa toimintaa Antilta! Vasta viikko poissa talosta ja jo tyttö kierroksessa. Kyseessä ei siis voinut olla Iina? Laatulehti Seiska antoi ymmärtää, että kaksikolla olisi edelleen peliä keskenään.

        Kova vauhti oli porukalla päällä ja selvästi nauttivat koska kyseessä ei ollut ihan tavallinen näytäntö... Nainen olisi voinut olla ihan hyvin vaikka sisko... Istumaan menivät kaikki eturiviin ja tuo kaksikko vierekkäin ja Mika ja Terhi siihen viereen. Antaa poikien ja tyttöjen mennä nyt kun taas pääsevät :)


      • Unikko
        Cesar kirjoitti:

        Kova vauhti oli porukalla päällä ja selvästi nauttivat koska kyseessä ei ollut ihan tavallinen näytäntö... Nainen olisi voinut olla ihan hyvin vaikka sisko... Istumaan menivät kaikki eturiviin ja tuo kaksikko vierekkäin ja Mika ja Terhi siihen viereen. Antaa poikien ja tyttöjen mennä nyt kun taas pääsevät :)

        Kysynpä nyt vielä kuitenkin. Oliko nainen tumma vai vaalea? :o)


      • utelias
        Cesar kirjoitti:

        Kova vauhti oli porukalla päällä ja selvästi nauttivat koska kyseessä ei ollut ihan tavallinen näytäntö... Nainen olisi voinut olla ihan hyvin vaikka sisko... Istumaan menivät kaikki eturiviin ja tuo kaksikko vierekkäin ja Mika ja Terhi siihen viereen. Antaa poikien ja tyttöjen mennä nyt kun taas pääsevät :)

        Antillahan ei siskoa tainnut olla. ;-) Oliko tyttö Iina?


      • Cesar kirjoitti:

        Kova vauhti oli porukalla päällä ja selvästi nauttivat koska kyseessä ei ollut ihan tavallinen näytäntö... Nainen olisi voinut olla ihan hyvin vaikka sisko... Istumaan menivät kaikki eturiviin ja tuo kaksikko vierekkäin ja Mika ja Terhi siihen viereen. Antaa poikien ja tyttöjen mennä nyt kun taas pääsevät :)

        Unikolle ja Uteliaalle yhteisesti että ei se Iina kyllä ollut.. Vaalea se oli jos nyt niin kiinnostaa.. Ensin ajattelin että olisiko ollut Tiina, mutta vaikea sanoa...


      • Salla
        Cesar kirjoitti:

        Unikolle ja Uteliaalle yhteisesti että ei se Iina kyllä ollut.. Vaalea se oli jos nyt niin kiinnostaa.. Ensin ajattelin että olisiko ollut Tiina, mutta vaikea sanoa...

        Eilisessä viihdeuutisissa haastateltiin Mikaa ja Tiinaa leffassa, King Kongin(?) ennakko, joten olisko ollut siis Tiina, sillä oli muistaakseni punanen takki, jos auttaa..


      • Salla kirjoitti:

        Eilisessä viihdeuutisissa haastateltiin Mikaa ja Tiinaa leffassa, King Kongin(?) ennakko, joten olisko ollut siis Tiina, sillä oli muistaakseni punanen takki, jos auttaa..

        Koska näytös oli juuri tuo Bristolissa ollut King Kongin kutsuvieras-näytös. Vaatetusta en kyllä muista.


    • Ocho

      Ku olin siel finaalis nii Näin ne siel ja Mikan nauru kuulosti ihan samalta ku telkussa :D Ja Terhi näytti hoikemmalta luonnossa.

      • Ihmiset tosiaan näyttävät isommilta telkkarissa... "olisin kuvitellut sinut pidemmäksi" on se yleinen vitsi kun näkee jonkun tv-hahmon livenä ensimmäistä kertaa. Siis ihan normaalikokoisia olivat toki, mutta jotenkin...


      • LaureliaN
        Cesar kirjoitti:

        Ihmiset tosiaan näyttävät isommilta telkkarissa... "olisin kuvitellut sinut pidemmäksi" on se yleinen vitsi kun näkee jonkun tv-hahmon livenä ensimmäistä kertaa. Siis ihan normaalikokoisia olivat toki, mutta jotenkin...

        muuten sulle Cesar, oot hyvä tyyppi vaikka jotkut muut jotain muuta sanookin *Isohali*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe