Cesarille kysymys

MIKSI....

Miksi Cesar et lähde pois täältä seriffin hommista, kun suurin osa kirjoittajista ei pidä sinusta, eikä halua sinun olevan täällä?

45

2729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iik

Katsotaanko onko tämäkään enään aamulla täällä. Se viime öinen ketju ainaskin hävis, niin kuin arvelinkin.

• että Cesarilla

Toivotaan, että Cesarilla on selkärankaa ihan itse vastata tähän kysymykseen. Tämä on ihan suora kysymys!

• häiritsee????

regdisti joka päivä vastauksiinne ja valituksiin osaa ottanut???Jättäkää mies rauhaan..tai vaihtakaa palstaa.Se on helppoa!
      hauskaa pikkujouluaikaa!!!

• Itseasiassa kun palstaa nyt aamulla lukasin niin asia varmaan on noin kuin sanot... Suurin osa kirjoittajista ei pidä minusta kun kolme viestiä on tullut ja yksi haluaisi seksuaaliseen yhteyteen Tiinan kanssa ja yksi yhtyy tähän ketjuun.. Yksi sentään pitää Perttua hyvännäköisenä. Sen Tiinaa kosiskelevan viestin poista kohta, joten hän tuskin minusta pitää. Joten tilanne lienee kaksi minua vastaan, ja yksi neutraali. No tämä ei silti minua saa vakuuttuneeksi siitä että minun pitäisi lopettaa palstan moderointi...

Aina on ihmisiä joita valvonta ei miellytä. Herää vain kysymys miksi? Itse kuitenkin taas (ilmeisesti) turhaan totean että poistetut viestit eivät todellakaan ole edustaneet niitä palstan kunnollisimpia viestejä, enkä ole tarkoitukselliesti jättänyt viestejä ketään suosivasti.

• lllllll

Itseäni taas ihmetyttää se, että vaikka kirjoituksissani en pyri loukkaamaan ketään ja rehellisesti sanottuna en keksi miksi ne olisivat asiattomia niin ne poistuu jokatapauksessa... Onko se niin, että jos joku vaikka on kirjoittanut ketjuun myöhemmin jotain kamalaa niin koko ketju katoaa? Empä tiedä, mutta eihän se niin vakavaa ole. Tai sitten on sul jääny touhotouho-vaihe päälle niiltä ajoilta kun täällä elettiin sitä synkintä aikaa. Vitsivitsi...

Ehkä joillain todellakin voi syynä närkästykseen olla se, että kun on löytänyt omasta mielestään mielenkiintoisen keskustelunaiheen ja seuraavana päivänä tulisi katsomaan mitä muut ovat keskustelleet asiasta niin koko viestiketju on kadonnut.

• lllllll kirjoitti:

Itseäni taas ihmetyttää se, että vaikka kirjoituksissani en pyri loukkaamaan ketään ja rehellisesti sanottuna en keksi miksi ne olisivat asiattomia niin ne poistuu jokatapauksessa... Onko se niin, että jos joku vaikka on kirjoittanut ketjuun myöhemmin jotain kamalaa niin koko ketju katoaa? Empä tiedä, mutta eihän se niin vakavaa ole. Tai sitten on sul jääny touhotouho-vaihe päälle niiltä ajoilta kun täällä elettiin sitä synkintä aikaa. Vitsivitsi...

Ehkä joillain todellakin voi syynä närkästykseen olla se, että kun on löytänyt omasta mielestään mielenkiintoisen keskustelunaiheen ja seuraavana päivänä tulisi katsomaan mitä muut ovat keskustelleet asiasta niin koko viestiketju on kadonnut.

No annappa esimerkki jostain sellaisesta asiallisesta loukkaamattomasta viestistäsi jonka olen poistanut hiljattain?

Kohta pariin viikkoon en ole enään poistanut "turhia" aloituksiakaan, ja nythän ei ole enään tarvettakaan.

• ....
        Cesar kirjoitti:

No annappa esimerkki jostain sellaisesta asiallisesta loukkaamattomasta viestistäsi jonka olen poistanut hiljattain?

Kohta pariin viikkoon en ole enään poistanut "turhia" aloituksiakaan, ja nythän ei ole enään tarvettakaan.

Kun poistat yhden kirjoituksen niin koko ketju ei katoa?

• .... kirjoitti:

Kun poistat yhden kirjoituksen niin koko ketju ei katoa?

Jos poistan sinun "eli" viestisi niin myös tämä vastaus katoaa, mutta "esimerkiksi?" kirjoitukseni säilyy. Aina vain kaikki suoraan poistetun viestin jatkona olevat ketjun osat poistuvat.

• Seriffi
        Cesar kirjoitti:

Jos poistan sinun "eli" viestisi niin myös tämä vastaus katoaa, mutta "esimerkiksi?" kirjoitukseni säilyy. Aina vain kaikki suoraan poistetun viestin jatkona olevat ketjun osat poistuvat.

Ei minusta olisi kaikkien haukuttavaksi ja kiitettäväksi.Kyllä olet hyvin hommasi hoitanut.Kiva että olet jaksanut tällaisten pölhöjen kanssa.Ei ole helppo homma.Jos toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät. Kiitos Cesarille!

• Vihdin mies

1. Suurin "syntisi" lienee Cesar kannanottosi milloin kenenkin muun kilpailijan kuin Pertun puolesta seriffinä. Moni katsoi, ettei seriffi voisi "virassaan" ottaa niin selvästi kantaa yksityisen kilpailijan puolesta. Lisäksi moni Pertun kannattaja koki Sinut puolueelliseksi seriffiksi, kun annoit esim. Perttu.Sucksin mellastaa kirjoituksillaan täällä mielein määrin Perttua ja hänen kannattajiaan herjaamassa ja aliarvioimassa.

2. Joo valvonta ei ole helppoa. Olet vain jostain kumman syystä jättänyt jälkeesi selvittämättömiä varjoja, kuten esim. Cesar = Perttu.Sucks ? Ne hiertävät niin kauan, kunnes saavat vastauksen. Viime mainittua epäilen, joten aika kullatkoon muistot ...

3. Itse en osaa ottaa kantaa esitettyihin väitteisiin. Mutta jotain hämärää ajatusmallia olen monien kirjoittajien teksteissä huomannut. Ehkä tuo Perttu.Sucks -sivujuonne oli yksi kaikken pahimpia yksityiskohtia. Sekin jäi vielä ikuiseksi arvoitukseksi ...

• ....
        Cesar kirjoitti:

Nyt ainakin blontikin jo ymmärsi ;) Juu, ja mitä tos joku laittanu ni ei mul tarkotus kritisoida ollu. Halusin va tietää eikä se nyt niin elämää vakavampaa ole jos joku viesti katoaa jostain keskustelupalstalta... Ja sitten taas viikkoa aloittamaan...

• vastauksen vastaus

Nyt vasta pääsin koneelleni katsomaan, oletko vastannut kysymykseeni.
      Cesar, kummallinen vetoaminen sinulta viimeisiin näkyviin viesteihin, toimintakautesi on ollut pidempi. Onhan täällä ollut viestejä vaikka kuinka paljon sinun poistamistasi viesteistäsi ja toiminnastasi.
      Et siis halua myöntää totuutta. Olet nyt välinpitämätön kirjoittajien mielipiteistä ja vastaat ihan vain.
      Toimintasihan varsinaisen kilpailun aikana on tärkeintä ja siitä puhutaan. Minultakin poistit kerran viestin, jossa oli Pertulle runo, todella nätti runo, enkä varmasti ole haukkunut ketään kilpailijaa.
      Olet kauhean puolueellinen ja näin johdatellut tämmän palstan toimintaa tietyn suuntaiseen haukkumiseen. Olet herättänyt kirjoittajissa ristiriitaisia tunteita nimimerkistäsi ja nimimerkeistäsi. Näitä negatiivisia asioita, toimistasi kaudella on ollut paljon sinusta Cesar ja tiedät ne.
      Onko sinulle tullut mieleen, että moni kirjoittaja on lopettanut palstalla käymisen takiasi. Esimerkiksi lapseni, jotka ovat molemmat yli kahdenkymmenen. Kumpikaan ei halunnut lukea enää tätä palstaa, koska säilytit palstalla niin rumia ja junttaavia viestejä.
      Varmasti olet lukenut kaikki sinua koskevat arvostelut ja poistanutkin niitä. Olisi ollut asiallista, jos olisit osannut vastata, että miksi siitä huolimatta, vaikka sinusta ei pidetä, haluat olla edelleen täällä.
      Lähetän tämään viestini myös ylläpidolle, koska menetin uskoni, että pystyt vastaamaan teoistasi niinkuin mies.

• -----------------------

Olikohan joku muu siihen sun runo aloitukseesi kirjoittanut jotain sopimatonta?Turha kitistä jos ei faktoja tiedä....
        Haluaisin nähdä miten itse niin täydellisenä ihmisenä olisit tällaista sekavaa palstaa hoitanut.Näitä sheriffin haukkumis ketjujakin on aloitettu satoja.Oletko kenties vaivautunut katsomaan mitä hän on kolmen kk aikan kaikkiin vastannut.Itse olen seuranut palstaa melkein alusta asti joka päivä,enkä voi väittää että tällaista palstaa olisin todellakaan voinut paremmin hoitaa.
        Pitäisiköhän minunkin lähettää viesti ylläpidolle.Kiittäisin siinä sheriffiä hyvästä ja maltillisesta toiminnasta.Seuraavalta kaudelta en toivo muuta muutosta kun että sheriffin ei kannata kommentoida tekojaan,koska muuten joka toinen aloitus koskee vain häntä.Muuten voi toimia täsmälleen samallalailla.

• Tee niin kuin sinun mielestäsi pitää, niin minäkin teen. Oletin kirjoituksestasi että kyse olisi hiljattain sattuneesta tapauksesta. Tuollaista runon poistoa ei nyt tule mieleen, mutta kyse ei varmasti ole siitä että vastaukset siihen olisivat olleet asiattomia, koska viestejä voi poistaa ilman että ylempänä oleva viesti siitä ketjusta poistuu. Sen sijaan jos runosi on ollut vastauksena johonkin sellaiseen viestiin jonka olen joutunut poistamaan niin silloin on voinut käydä niin se on joutunut poistetuksi "syyttä". Muuta en osaa sanoa. Tekniikka ei täällä salli vaustauksien jättämistä jos ketjun alkupäässä oleva viesti joutuu poistoon. Tämä on kaikkien hyvä tietää ja muistaa, kun miettivät mihin viestinsä laittavat.

kauhean puolueellinen, välinpitämätön, ristiriitaisia tunteita nimimerkeistäni... Kovia sanoja. Noihin ei juuri ole mitään lisättävää enään... Sanottavani olen sanonut.

Sen voi vielä uusintana todeta että palstasefun tehtävä on yksinäinen.. Tasapainoilua asiattomien kommenttien ja ilmaisun vapauden kanssa. Olen pahoillani kun runosi on joutunut, syystä tai toisesta, poistetuksi. Sinä et minusta pidä, se tuli selväksi. Edelleenkään minun ei oikeasti tarvitsisi mitään tällaista alkaa edes kommentoimaan, ja useat sefut niin toimivatkin.

Minkä teet tee se oikein ja hyvällä omatunnolla. Minua joskus ahdisti kun meni nukkumaan palstaa selattua. Paljon enemmän olisin halunnut poistaa viestejä, mutta mutta... Tuli vielä tässä kirjoittaessa mieleen että vaivauduitko kertaakaan ilmoittamaan noista herjaavista viesteistä? ja tarkistamaan onko niitä vuorokauden päästä poistettu?

• niinkuin se on
        ----------------------- kirjoitti:

Olikohan joku muu siihen sun runo aloitukseesi kirjoittanut jotain sopimatonta?Turha kitistä jos ei faktoja tiedä....
        Haluaisin nähdä miten itse niin täydellisenä ihmisenä olisit tällaista sekavaa palstaa hoitanut.Näitä sheriffin haukkumis ketjujakin on aloitettu satoja.Oletko kenties vaivautunut katsomaan mitä hän on kolmen kk aikan kaikkiin vastannut.Itse olen seuranut palstaa melkein alusta asti joka päivä,enkä voi väittää että tällaista palstaa olisin todellakaan voinut paremmin hoitaa.
        Pitäisiköhän minunkin lähettää viesti ylläpidolle.Kiittäisin siinä sheriffiä hyvästä ja maltillisesta toiminnasta.Seuraavalta kaudelta en toivo muuta muutosta kun että sheriffin ei kannata kommentoida tekojaan,koska muuten joka toinen aloitus koskee vain häntä.Muuten voi toimia täsmälleen samallalailla.

Runoni oli jompi kumpi näistä ja siihen ei kerinnyt kukaan vastata, sillä se hävisi heti pari-kolme minuuttia kirjoittamiseni jälkeen samalla hetkellä, kun olin koneella. Luin pari muuta viestiä ja katsoin, onko runoani luettu, oli luettu mutta ei vastattu. Sitten luin vielä yhden viestin ja sillä aikaa runoni oli poistettu:

Olemalla rehellisesti se mikä on
        vailla minkäänlaista teennäsyyttä
        tai itsensä korostamista
        on ihminen onnelisimmillaan
        ja rakastettavin.

tai sitten tämä

pilkettä silmissä
        rehti luonne
        ruista ranteissa
        huumori herkässä
        urheilullinen
        hurmurin hymy
        poikamainen veijari

Samaa voisin sanoa sinulle jos et faktoja osaa objektiivisessti katsoa, turha kitistä.
        - Minun mielipiteeni on, että Cesar oli puolueellinen ja suosi tietynsuuntaista haukkumista, jotka eivät varmasti perustuneet faktoihin. Ne olivat ns. herjausta. Ja henkilö, joka persoonallaan herättää tuollaisia epäilyjä henkilöllisyyden mooniesiintymisellä, herättää levottomuutta kirjoittajissa.

• viesti
        Cesar kirjoitti:

Tee niin kuin sinun mielestäsi pitää, niin minäkin teen. Oletin kirjoituksestasi että kyse olisi hiljattain sattuneesta tapauksesta. Tuollaista runon poistoa ei nyt tule mieleen, mutta kyse ei varmasti ole siitä että vastaukset siihen olisivat olleet asiattomia, koska viestejä voi poistaa ilman että ylempänä oleva viesti siitä ketjusta poistuu. Sen sijaan jos runosi on ollut vastauksena johonkin sellaiseen viestiin jonka olen joutunut poistamaan niin silloin on voinut käydä niin se on joutunut poistetuksi "syyttä". Muuta en osaa sanoa. Tekniikka ei täällä salli vaustauksien jättämistä jos ketjun alkupäässä oleva viesti joutuu poistoon. Tämä on kaikkien hyvä tietää ja muistaa, kun miettivät mihin viestinsä laittavat.

kauhean puolueellinen, välinpitämätön, ristiriitaisia tunteita nimimerkeistäni... Kovia sanoja. Noihin ei juuri ole mitään lisättävää enään... Sanottavani olen sanonut.

Sen voi vielä uusintana todeta että palstasefun tehtävä on yksinäinen.. Tasapainoilua asiattomien kommenttien ja ilmaisun vapauden kanssa. Olen pahoillani kun runosi on joutunut, syystä tai toisesta, poistetuksi. Sinä et minusta pidä, se tuli selväksi. Edelleenkään minun ei oikeasti tarvitsisi mitään tällaista alkaa edes kommentoimaan, ja useat sefut niin toimivatkin.

Minkä teet tee se oikein ja hyvällä omatunnolla. Minua joskus ahdisti kun meni nukkumaan palstaa selattua. Paljon enemmän olisin halunnut poistaa viestejä, mutta mutta... Tuli vielä tässä kirjoittaessa mieleen että vaivauduitko kertaakaan ilmoittamaan noista herjaavista viesteistä? ja tarkistamaan onko niitä vuorokauden päästä poistettu?

juuri sinulle ketjun aloittaja..Mielestäni olet juuttunut epäolennaiseen tällä palstalla..Hampaisiisi on joutunut henkilö jonka työ oli miltei mahdotonta kuumimpaan aikaan..Enemmäkin olisin kiinnittänyt siihen asiaan huomiota että tänne kirjoittaneet henkilöt olivat joskus suorastaan häiriintyneitä..Ja tuliko mieleen se että myös ylläpito poistaa näitä viestejä..Ja jos käytäntö on se että miltei kaikki viestit tällöin poistetaan voipi joku nähdä vaivaa siinäkin että valittaa vaikka ei olisi edes aihetta..Huvinsa kullakin..Ihan vihjeeksi että antaisit olla jo..Uusia kujeita kohden..Hyvää joulun odotusta kaikille..tasapuolisesti.

• Vielä tämä.
        Cesar kirjoitti:

Tee niin kuin sinun mielestäsi pitää, niin minäkin teen. Oletin kirjoituksestasi että kyse olisi hiljattain sattuneesta tapauksesta. Tuollaista runon poistoa ei nyt tule mieleen, mutta kyse ei varmasti ole siitä että vastaukset siihen olisivat olleet asiattomia, koska viestejä voi poistaa ilman että ylempänä oleva viesti siitä ketjusta poistuu. Sen sijaan jos runosi on ollut vastauksena johonkin sellaiseen viestiin jonka olen joutunut poistamaan niin silloin on voinut käydä niin se on joutunut poistetuksi "syyttä". Muuta en osaa sanoa. Tekniikka ei täällä salli vaustauksien jättämistä jos ketjun alkupäässä oleva viesti joutuu poistoon. Tämä on kaikkien hyvä tietää ja muistaa, kun miettivät mihin viestinsä laittavat.

Se viesti oli oma aloitus. Kirjoitin sen runon tuohon edellisen vastaukseen, se oli jompi kumpi.
        -- Olen kirjoittanut sinulle monta viestiä toivoen, että nuo herjaavat viestit poistettaisiin. Olet vastannutkin joihinkin.
        Olen kirjoittanut sinulle tämän palstan kielen käytöstä.
        -- Olen kirjoittanut sinulle, että sattuu, kun noita nuoria ihmisiä haukutaan tuollaisilla sanoilla. Olen kirjoittanut, että jokaiseen itseenkin sattuu, jos joku sanoo jotain epäoikeudenmukaista. Vaikka sen tietää olevan ei totta, se sattuu silti. Ja nuo nuoret, heillä on koko elämä edessä ja nuo viestit olivat herjausta ja leimausta.
        Yhdessä viestissä sinulle kirjoitin myös, että, miten voit antaa tuon p.sucks:n viestien olla, koska ne herjasivat kaikkein nuorinta, vasta itsenäistä elämää aloittavaa, ne herjasivat oikein perustellen junttaamalla.
        - Minä kirjoitin monta kertaa, että, jos kaikki yrittäisivät kehua vain sitä omaa ehdokastaan ja varmasti muissakin oli hyvää. Kirjoitin monta kertaa, miksi pitää haukkua toinen, että oma ehdokas voittaisi.
        En varmasti ole haukkunut ketään.
        -- Minusta kukaan ei saisi kirjoittaa sellaista, minkä takana ei voi omilla jaloillaan seistä ja vastata sanoistaan.
        -- Minä en pidä sinusta Cesar SERIFFINÄ, sillä antamalla sellaisten herjaavien viestien olla, ohjasit keskustelua herjauksen puolelle. Minä olen sitä mieltä ihan rehellisesti koko sydämestäni. Ja tuo persoonallisuusepäily csar/sucks hämmensi minua, että mihin voi luottaa.
        Nyt joudun lähtemään koiran kanssa ulos, sillä hänellä on masu kipeä.
        Toivon kaikille ihmisille lämpimämpää maailmaa.
        Kirjoitin sinulle Cesar kerran, että jos nyt kirjoitettaisiin tämmän palstan perusteella uusi nykysuomen sanakirja, se olisi kovin suppea.

• ------------------------
        Vielä tämä. kirjoitti:

Se viesti oli oma aloitus. Kirjoitin sen runon tuohon edellisen vastaukseen, se oli jompi kumpi.
        -- Olen kirjoittanut sinulle monta viestiä toivoen, että nuo herjaavat viestit poistettaisiin. Olet vastannutkin joihinkin.
        -- Olen kirjoittanut sinulle, että sattuu, kun noita nuoria ihmisiä haukutaan tuollaisilla sanoilla. Olen kirjoittanut, että jokaiseen itseenkin sattuu, jos joku sanoo jotain epäoikeudenmukaista. Vaikka sen tietää olevan ei totta, se sattuu silti. Ja nuo nuoret, heillä on koko elämä edessä ja nuo viestit olivat herjausta ja leimausta.
        Yhdessä viestissä sinulle kirjoitin myös, että, miten voit antaa tuon p.sucks:n viestien olla, koska ne herjasivat kaikkein nuorinta, vasta itsenäistä elämää aloittavaa, ne herjasivat oikein perustellen junttaamalla.
        - Minä kirjoitin monta kertaa, että, jos kaikki yrittäisivät kehua vain sitä omaa ehdokastaan ja varmasti muissakin oli hyvää. Kirjoitin monta kertaa, miksi pitää haukkua toinen, että oma ehdokas voittaisi.
        -- Minusta kukaan ei saisi kirjoittaa sellaista, minkä takana ei voi omilla jaloillaan seistä ja vastata sanoistaan.
        -- Minä en pidä sinusta Cesar SERIFFINÄ, sillä antamalla sellaisten herjaavien viestien olla, ohjasit keskustelua herjauksen puolelle. Minä olen sitä mieltä ihan rehellisesti koko sydämestäni. Ja tuo persoonallisuusepäily csar/sucks hämmensi minua, että mihin voi luottaa.
        Kirjoitin sinulle Cesar kerran, että jos nyt kirjoitettaisiin tämmän palstan perusteella uusi nykysuomen sanakirja, se olisi kovin suppea.

Varmasti puolet tämän palstan kirjoituksista on ollut negatiivisen sävyisiä.Jos ne kaikki olisi poistettu niin mitä olisi jäänyt.Ei minkäänlaista keskustelua.Sucksin jne kirjoitukset vain nousivat eniten esille koska olivat rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitettuja.Sen takia varmasti on tullut sellainen kuva että niitä on jotenkin suosittu.

• vastauksia
        ------------------------ kirjoitti:

Varmasti puolet tämän palstan kirjoituksista on ollut negatiivisen sävyisiä.Jos ne kaikki olisi poistettu niin mitä olisi jäänyt.Ei minkäänlaista keskustelua.Sucksin jne kirjoitukset vain nousivat eniten esille koska olivat rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitettuja.Sen takia varmasti on tullut sellainen kuva että niitä on jotenkin suosittu.

Kyllä varmaan puolet olikin melkein pelkkää herjaa ja rumia sanoja. En kylläkään pysty uskomaan kuin, että tuo joukko oli hyvin pieni. Ne vain pitävät niin suurta ääntä.
        Mutta uskon ihan oikeasti, että sentähden monikaan ei viitsinyt kirjoittaa tänne.
        Uskon, jos seriffi olisi poistanut nuo, niin olisi syntynyt asiallisempaa ja todellista keskustelua enemmän. En minäkään viitsinyt paljon kirjoitella muuta kuin Cesarille.
        Pari kertaa kirjoitin, että onpa rumaa tekstiä, saisinko tuon saman kauniimmin, koska suomenkieli on kaunis kieli ja sanoja löytyy paljon enemmän kuin tuo v...., vastaus oli että haista v....
        Jo lapsena opetetaan, että mikä on oikein ja väärin. Sitten kuitenkin jossain tällaisella palstalla saa puhua, ihan kamalia.
        Ei, en ymmärrä, ihan oikeasti, se on väärin. Jos seriffi ei osaa poistaa niitä viestejä, palsta likaantuu ja kunnon kirjoittajat ei viitsi kirjoittaa, kun vastaukseksi tulee mitä vaan.

• Nyyh....
        Cesar kirjoitti:

Nyt tuolla ylempänä yllytit kertomaan Pertulle päiväkirjahuonejutuista. Jokainenhan tietää, mitä peliä ne oli. Kirjoitin tuonne ylemmäksikin, että haluat aiheuttaa Pertulle pahaa mieltä. Sinun pitäisi rakentaa, eikä hajoittaa!!!!!!!

• yksinkertainen
        Vielä tämä. kirjoitti:

ja hanki elämä. Miten voi noin paljon riipoa joku näin mitätön asia?

• Neito

toiminnassa olis paljon parantamisen varaa!! Toivon että Sefu vaihtuu ensi kaudelle...
      Mielestäni oli erittäin typerä kommentti Cesarilta että eräs taannoin kirjoitettu kirjoitus oli hänen mielestään pitkästä aikaan hyvä...siinä esim vihjailtiin Pertun älykkyysosamäärän olevan nollan tasolla!!
      Enkä voi unohtaa tilannetta jossa Cesar poisti viestini johon kirjoitin Terhin heittäneen Mikan vaatteet ulos pesukoneesta ja laittaneen omansa tilalle ja koneen pyörimään!! Cesar väitti ettei sellaista ole tapahtunut koska hän ei ole nähnyt sellaista ja poisti viestini...vaikka näinhän todella tapahtui!

Cesar myöskin sallii Pertun haukkumisen rajummin kun muiden koska ei tunnu itsekkään pitävän Pertusta!! Se ei ole esimerkillistä toimintaa Sefulta...
      En myöskään ymmärrä miksi hän säästi Perttu.sucksin viestit joissa haukuttiin Perttua jälkeenjääneeksi ja jopa sairaaksi...
      Seriffin olisi ehdottomasti kuulunut poistaa tuollaiset törkeydet!!

Ihmetystä herätti myös se miksi Cesar otti niin henkilökohtaisesti Perttu.sucksiin kohdistuvat arvostelut...Cesar mm asettui hanakasti puolustamaan häntä monissa kirjoituksissa ja kehui usein viisaaksi...

• sanoit juuri oikein

Cesar puolustaa koko ajan sucksia ja haluaa vahingoittaa Perttua. Cesar yrittää nyt käyttäytyä asiallisesti mutta sieltä lipsahtelee koko ajan pahan kylvämistä Pertulle. Niinkun mukamas vaan lipsahtelee! Toivon Cesarin vaihtumista! Sucks peesaa nytkin kirjaamattomilla viesteillä Cesaria!

• Vihdin mies

1. Joo Pertun ja hänen kannattajiensa älykkyyden aliarvioiminen tuntuu aika helppoheikkimäiseltä toiminnalta. Ensinnäkään BB:ssa tuskin haettiin mitään proffa- tai Mensatason voittajaa. Perttu on tuleva insinööri (amk). Täten hänellä on ennen pääsykoetta Forssaan täytynyt olla pohjalla joko ylioppilastutkinto tai toisen asteen tutkinto.

2. Jos Pertun kannattajia on 41 % äänestäjista, mahtuu siihen joukkoon niin herroja ja narreja. Veikkaan, että siinä joukossa on korkeasti oppineita henkilöitä, tutkijoita, virkamiheiä, Mensan jäneniä jne.

3. Yhdyn Neidon näkemykseen Cesar & Perttu.Sucks -kombinaatiosta täysin.

4. Tulee helposti mieleen, että Perttu.Sucks on joko Cesarin kaveri tai Cesar = Perttu.Sucks ?

• Riippumatta tästä viestistä olen kyllä harkinnut marraskuun lopusta saakka että kannattaako tällaisen palstan sefuna jatkaa. Sanoisin että varsin kovan koulun olen jo käynyt tuolla chat-puolella, mutta ihan tällaista en odottanut.

Chatissa on se etu että sieltä voi olla vaikka kuukauden putkeen poissa eikä se missään tunnu... Mukava sitten palata taas ympyröihin kun siltä tuntuu. Tällä tuo ei ole mahdollista. Jo vuorokauden poissaolo synnytti myrskyn. Jos ajatellaan että on vaikka tunti käytettävissä omaa aikaa surffailuun niin se ei edes riitä pintaraapaisuun palstasta... Ja haluaisi välillä ihan omiakin juttuja kirjoitella.

Siihen olin valmistautunut että minun kirjoituksia varsin kriittisesti tarkastellaan, mutta että niin monen muunkin kirjoituksista joudun vastaamaan ominani vaatii sitä selittämistä johon ei ole aikaa eikä oikeen mielenkiintoa. Toki on selvää että kun jonkun homman ottaa hoitaakseen se pyritään hoitamaan loppuun, ja tässä tapauksessa se voitaisiin tulkita vaikka yhtä kautta koskemaan. sanoisin että tämä kausi jatkuu jonkin matkaa ensi vuotta vielä.

Nyt on jo kypsynyt kyllä ajatus siitä että ellei jotain muutoksia palstalle saada niin ensi kautta en taida jaksaa enään. Sekin houkuttaisi että pääsisi ihan kunnolla laukomaan mielipiteitään kun olisi ihan taviksena palstalla. Näillä näkymin ensi tammikuussa pääsen juttelemaan ylläpidon porukan kanssa ja meinaan kyllä käyttää tuota tilaisuutta siihen että utelen onko jotain parannuksia luvassa. Kun äsken selailin Idols palstaa niin toi kyllä elävästi mieleen tuon viimeisen Big Brother viikon...

• Gazerr

Älä välitä Ceasar, tää on tälläistä loiskiehuntaa.
        Asiattomille viesteille monoa vain. Simppeliä.

• Hö hö

Mitä sä meille valitat. Me ei olla tippaakaan kiinnostuneita muusta ku et häivyt mahdollisimman kauas ja annat meidän kirjoittajien olla rauhas.
        Kerjäsitkö jotain Cesar, tyhmä olet.

• yksi älykkö laukomassa
        Hö hö kirjoitti:

Mitä sä meille valitat. Me ei olla tippaakaan kiinnostuneita muusta ku et häivyt mahdollisimman kauas ja annat meidän kirjoittajien olla rauhas.
        Kerjäsitkö jotain Cesar, tyhmä olet.

sontaa suustaan.Ei ole ollut helppo homma Cesarille tämä BB.talon vartiointi.Olen seurannut aktiivisesti sarjaa ja palstaa,kantaa ottanut yhteen sun toiseen asiaan..viestittänyt asiattomista,halventavista,räävittömistä teksteistä.Herranen aika,millaista kieltä täällä käyteetään,kun vertaa muita keskusteluareenoita.Cesar on tyonsä tehnythyvin ja kiitettävästi...vaan mihis kaikkeen ehdit,kun sivu on täynnä ihan idioottimaiselta tuntuvia Cesarin häväistyksiä mm.Kaikki kunnia hänelle ja kiitos BB.kaudesta Cesar..jaksamisia.Muista ..sefu on aina pinellä korokkeella:::))

• papukaija laukoo
        yksi älykkö laukomassa kirjoitti:

sontaa suustaan.Ei ole ollut helppo homma Cesarille tämä BB.talon vartiointi.Olen seurannut aktiivisesti sarjaa ja palstaa,kantaa ottanut yhteen sun toiseen asiaan..viestittänyt asiattomista,halventavista,räävittömistä teksteistä.Herranen aika,millaista kieltä täällä käyteetään,kun vertaa muita keskusteluareenoita.Cesar on tyonsä tehnythyvin ja kiitettävästi...vaan mihis kaikkeen ehdit,kun sivu on täynnä ihan idioottimaiselta tuntuvia Cesarin häväistyksiä mm.Kaikki kunnia hänelle ja kiitos BB.kaudesta Cesar..jaksamisia.Muista ..sefu on aina pinellä korokkeella:::))

Sucks taisi ollakin Cesarin papukaija!

• santtu

ääliömäistä jatkaa moista keskustelua.....yksi kolmea vastaa..Jokatapauksessa Cesar hommansa hoitanut.Mieliä on monia...ei kaikkien mietteitä voi arvailla.Ensin haukutaan kilpailijat,sitten seriffi tullen menne..eikä loppua näy!!!! Jätettäisiin jo moinen loan heitto,kilpailukin jo päättynyt.Aloitettas Joulun Rauhan Odotus!!!jookos...kakille hyvää mieltä ja joulun odotusta::))santtu

• voit vain kuvitella

miltä Saijjasta mahtoi tuntua!

Sinä tuommoinen iso miehen köriläs ja Saijja nuori tyttönen!! Huhhuh sentään, en haluaisi kokea vastaavaa!!

• tarvi minnekään mennä

on häällä puolustajansakin...höpönassu!!!!Mikä siin Cesaris oikein mättää..ensin haukuttiin kaikki kilpailijat ja nyt vielä sefukin!!NOH???

• Realisti

Eipäs yleistetä kaikkea. Esim. minä en halua Cesaria pois sheriffin hommista. Aika hyvinhän tuo on hommansa hoitanut. Ei kai kukaan täällä voi 24 tuntia päivystää. Ja onhan se sefu poistanut jonkun meikäläisenkin kirjoituksen ja en minä niistä suurta pulttia ottanut.
      Ilmeisesti tässä on nyt kyse Perttu-fanien (etunenässä Neito ja Vihdin mies) ajojahdista Cesaria kohtaan.

• vai sucks realisti

Höpö höpö sun kanssasi realisti muka.
        Cesar ei tee muuta kun ajaa sucks-linjaa. Se on sitä faktaa! En ole kukaan noista mainitsemistasi nimimerkeistä. Joten se siitä leimaamisesta.

• Neito

ajojahtia!! Tuon vain esille omat mielipiteet ja ajatukset Cesarin toiminnasta!! Sanon suoraan ettei se minua miellytä...
        Jos Cesar jatkaa sefuna vielä seuraavassa BB:ssä niin toivon hänelle malttia viestejen poisteluun...
        Törkyviestit toki saa ja PITÄÄKIN poistaa mutta koskien kaikkia kilpailijoita!!!
        Cesar salli ainakin Pertun rajun haukkumisen...se oli siis hänen mielestä sopivaa tekstiä tälle palstalle vaikka niin moni meistä olikin eri mieltä...

• Vihdin mies

Vai että oikein ajojahdista ... Löydätkö yhtään kirjoitustani, jossa olisin vaatinut Cesaria pois täältä tai hänen päätään vadille ? Mikä oikeus Neidolla ja minulla olisi ajaa Cesaria pois täältä ? En usko, että Neitokaan siihen pyrkii niinkuin en minäkään ?

Olen koko ajan kritísoinut tapaa, jolla hän otti puolueellisesti kantaa kilpailijoihin ja jostain kumman syystä aina vuorotellen kaikkiin muihin kuin Perttuun. Yksityishenkilönä hän olisi voinut ottaa mielestäni kantaa, muttei seriffinä. Seriffin tulee mielestäni olla objektiivinen ja koordinoiva henkilö.

Toinen merkittävä syy kritisointiin on ollut esim. Perttu.Sucksin lukuisten nimmareiden ja kumpp. vapaa mellastelu täällä. En yhtään ihmettele niitä epäilyjä, että Cesar = Perttu.Sucks tai että he ovat kavereita. Itsekin olen niitä ilmaan heitellyt, saamatta kuitenkaan mitään tyhjentävää selitystä. Miksi ?

Minulla ei ole mitään vastaan Cesaria henkilönä. Olen vaan kritisoinut tapaa, jolla hän on hoitanut seriffin tehtäviä em. syistä.

• Sucksin viestit hyviä

Cesar itse on monta kertaa perustellut, miksi sucksin viestit on älykkäitä. Se kertoo suoraan Cesarin älykkyyden!

• Pönttö

olla yhtään sen älykkäämpi kuin suurin osa tänne kirjoittavista pöntöistä?

• Sen takia tietty
        Pönttö kirjoitti:

olla yhtään sen älykkäämpi kuin suurin osa tänne kirjoittavista pöntöistä?

Cesarin pitäisi olla edes sen verran viisaampi, et poistaisi kaikki sucks-pöntöt, sit tänne jäis viisaammat pöntöt vaan. Ja cesarikin olis voinut nauttia pikkusen sitä arvonantoa, nyt se vaan ruikuttaa.

• Ja laukoo!

Cesar kirjoitti vastauksessaan näin:
      "Sekin houkuttaisi että pääsisi ihan kunnolla laukomaan mielipiteitään".

Cesar laukoo sitten jos jotain on laukomatta. Kyllähän noita laukommisia on putkahdellut jo vaikka kuinka paljon. Mutta varmaan sit on jotain hampaan kolossa vielä!

• Kiia

Ei tarvitsekaan tykätä. Cesar tekee hommia, siivoaa, pitää kuria ja järjestystä. Minusta ehdottoman tärkeää, että Cesar on paikalla.

• santtu

Asiaa puhut..mukava joskus lueskella asiallista tekstiä!!Iloista pikkujouluaikaa Kiialle:)

• bless you !

Cesar on meidän paimenemme, ei meiltä mitään puutu.

• ajatten oikeesti

Ajattellen et kuka muu tahansa seriffi kuin Cesar olisi siivonnut, pitänyt kuria ja järjestystä paremmin ja poistanut palstalta kaikki herjaukset ja tuollaiset sucksin kaltaiset junttaajat.

• häviö

Sinut on hylätty tässä tehtävässä Cesar: Mielessäsi risteilee monenlaisia ajatuksia: Kirjoittajako on tollo! Minähän kirjoitan ja halua laukoakin kunnolla, sillä siisti! Mikä meni vikaan? Olenko Cesar-minä todella näin huono? Onko uusintapuuttuminen mahdollinen? Onko nyt sopiva kirjoittaa? Milloinkahan voin tulla kirjoittamaan kommenttini? Olisiko jossain toisessa palstassa parempia laukojia, jotka päästäisivät helpommalla omat mielipiteeni läpi?... Hylkäys palstan seriffin tehtävistä ei tarkoita sitä, että minä-Cesar olen huono (vai olenko) ihminen.
      ----Olet vain omalla asentellasi sattunut epäonnistumaan juuri silloin, kun sillä kerrankin oli väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2120
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2016
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      2004
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      15
      1291
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1007
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      956
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      864
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      827
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      809
    Aihe