otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Syvä vesi ~
~~ ♥ Minä etsin sitä jota ei ole olemassa Se joka ei ole olemassa etsii minua ~~ ♥ Emma Hewitt - Waiting http://ww264HAUSKA TARINA... ;D
...siitä, mihin väärä raamatun alkukielen kääntäminen ja ymmärtäminen voi johtaa : Tamperelainen hebrean harrastaja l464~ Demonien valssia ~
~~ ♥ Varjo elämä lääkkeitä, pakoa persoonallisuuden muutosta Amerikkalainen unelma kauneus, nuoruus, menestys Unelmat363~ Aivoerektio ~
~~ ♥ Ihminen maan kamaralle luotu Etsii rakkautta kohdusta hautaan Etsii vaan ei löydä Kokee muttei voi koskettaa I063~ Ihmeitä ~
~~ ♥ Lyhyt hetki avaruudessa kuin unta... Ja sain jakaa sen sinun kanssasi ikuisesti... ~~ ♥ http://www.youtube.063~ Rakas ~
~♥♥~ Tämä tunnelma mitä nyt tunnen en tiedä olenko koskaan kokenut ennen Tämä on ihmeellistä ja sangen vaikeaa käsittä463~ Magma label ~
~♥♥~ Jylhänä huutaa minussa kosketuksesi lantiosi lennossa on tulivuoresi vyöryvä kiihko Lähdetään nyt rajuun lentoon263Pelastaako kirkkokuntasi ?!
Minä henkilökohtaisesti en tunne kuin yhden seurakunnan ja se lukee uskonnollisena vakaumuksenani myös Facebookissa eli:1163Huijaako "Uskonnollisuus" ?
Sana Uskonto = Engl "Religion" ja se on johdettu latinan verbistä "Religo", joka on yhtä kuin "Sitoa" ! Eli " Uskonnoll1863Kysymykseen: Mikä on Toisenlainen Evankeliumi !?
Ns. "toisenlainen evankeliumi" luottaa Lakiin ! Vrt Gal 1:6 "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä2362Otakoppi: Luomiskertomuksesta vähän
Luomiskertomuksesta ja ns. "nuoren maan kreationismista" vähän... . Vrt. 1 Moos 2:13 "Toisen joen nimi on Gihon. Se k862~ Lanteilla ~
♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni062~ Mulier Prudens ~
~~♥ Katsoessani sinuun näen ainutlaatuisen naisen, kuvaksi luodun Etsiessäni sinua ihaillessani, avaruuttasi062~ Piirtänyt ~
~~♥ Olen piirtänyt sinua kuljettanut sormeani kehosi ääriviivoja pitkin Kiertänyt hiuksiasi keräksi suudellut poskipäi062~ ebrius ~
~♥♥~ Kissa tömistelee linnut karjuvat puissa jossain höyhen jysähtää lattialle en ole maistanut mutta silti, varjon162~ Minun rakkaani ~
~♥♥~ Minun rakkaani on moni ilmeinen ja niin ihana sen tulessa on jotain niin, erikoista kuvaamatonta Siksi suudelm062~ Etsin ~
~ ♥♥ ~ Taas silmäni kun mä avasin ja mieleni luukun, kätkön salaisen niin siinähän sinä taas edessäni niin kuin aina162~ Kosketuksia ~
~♥♥~ Rakkaani Voi kuinka jo haluaisinkaan sulkea sinut syleilyyni tuntea ihosi ihoani vasten koskettaa Sinä täytät ka262~ Sinun ~
~♥♥~ Ikävä on joskus kaunis hiljainen ja, niin herkkä kuin pieni kyynel Toisen kaipuu jota ei voi paeta Se on arjen k462Uskokaa Sanaa niin teidän sielunne saa elää...
Jes 55:3 " Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän SIELUNNE saa elää. Ja minä teen teidän kans162