Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Syvä vesi ~

~~ ♥ Minä etsin sitä jota ei ole olemassa Se joka ei ole olemassa etsii minua ~~ ♥ Emma Hewitt - Waiting http://ww
    Rakkausrunot
    2
    64
  2. HAUSKA TARINA... ;D

...siitä, mihin väärä raamatun alkukielen kääntäminen ja ymmärtäminen voi johtaa : Tamperelainen hebrean harrastaja l
    Jeesus
    4
    64
  3. ~ Demonien valssia ~

~~ ♥ Varjo elämä lääkkeitä, pakoa persoonallisuuden muutosta Amerikkalainen unelma kauneus, nuoruus, menestys Unelmat
    Rakkausrunot
    3
    63
  4. ~ Aivoerektio ~

~~ ♥ Ihminen maan kamaralle luotu Etsii rakkautta kohdusta hautaan Etsii vaan ei löydä Kokee muttei voi koskettaa I
    Rakkausrunot
    0
    63
  5. ~ Ihmeitä ~

~~ ♥ Lyhyt hetki avaruudessa kuin unta... Ja sain jakaa sen sinun kanssasi ikuisesti... ~~ ♥ http://www.youtube.
    Rakkausrunot
    0
    63
  6. ~ Rakas ~

~♥♥~ Tämä tunnelma mitä nyt tunnen en tiedä olenko koskaan kokenut ennen Tämä on ihmeellistä ja sangen vaikeaa käsittä
    Rakkausrunot
    4
    63
  7. ~ Magma label ~

~♥♥~ Jylhänä huutaa minussa kosketuksesi lantiosi lennossa on tulivuoresi vyöryvä kiihko Lähdetään nyt rajuun lentoon
    Rakkausrunot
    2
    63
  8. Pelastaako kirkkokuntasi ?!

Minä henkilökohtaisesti en tunne kuin yhden seurakunnan ja se lukee uskonnollisena vakaumuksenani myös Facebookissa eli:
    Jeesus
    11
    63
  9. Huijaako "Uskonnollisuus" ?

Sana Uskonto = Engl "Religion" ja se on johdettu latinan verbistä "Religo", joka on yhtä kuin "Sitoa" ! Eli " Uskonnoll
    Adventismi
    18
    63
  10. Kysymykseen: Mikä on Toisenlainen Evankeliumi !?

Ns. "toisenlainen evankeliumi" luottaa Lakiin ! Vrt Gal 1:6 "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä
    Adventismi
    23
    62
  11. Otakoppi: Luomiskertomuksesta vähän

Luomiskertomuksesta ja ns. "nuoren maan kreationismista" vähän... . Vrt. 1 Moos 2:13 "Toisen joen nimi on Gihon. Se k
    Adventismi
    8
    62
  12. ~ Lanteilla ~

♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni
    Rakkausrunot
    0
    62
  13. ~ Mulier Prudens ~

~~♥ Katsoessani sinuun näen ainutlaatuisen naisen, kuvaksi luodun Etsiessäni sinua ihaillessani, avaruuttasi
    Rakkausrunot
    0
    62
  14. ~ Piirtänyt ~

~~♥ Olen piirtänyt sinua kuljettanut sormeani kehosi ääriviivoja pitkin Kiertänyt hiuksiasi keräksi suudellut poskipäi
    Rakkausrunot
    0
    62
  15. ~ ebrius ~

~♥♥~ Kissa tömistelee linnut karjuvat puissa jossain höyhen jysähtää lattialle en ole maistanut mutta silti, varjon
    Rakkausrunot
    1
    62
  16. ~ Minun rakkaani ~

~♥♥~ Minun rakkaani on moni ilmeinen ja niin ihana sen tulessa on jotain niin, erikoista kuvaamatonta Siksi suudelm
    Rakkausrunot
    0
    62
  17. ~ Etsin ~

~ ♥♥ ~ Taas silmäni kun mä avasin ja mieleni luukun, kätkön salaisen niin siinähän sinä taas edessäni niin kuin aina
    Rakkausrunot
    1
    62
  18. ~ Kosketuksia ~

~♥♥~ Rakkaani Voi kuinka jo haluaisinkaan sulkea sinut syleilyyni tuntea ihosi ihoani vasten koskettaa Sinä täytät ka
    Rakkausrunot
    2
    62
  19. ~ Sinun ~

~♥♥~ Ikävä on joskus kaunis hiljainen ja, niin herkkä kuin pieni kyynel Toisen kaipuu jota ei voi paeta Se on arjen k
    Rakkausrunot
    4
    62
  20. Uskokaa Sanaa niin teidän sielunne saa elää...

Jes 55:3 " Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän SIELUNNE saa elää. Ja minä teen teidän kans
    Adventismi
    1
    62