Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;) Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita ! http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

  1. Vuoden 1992 Raamatun käännös huijaa monin kohdin !

    Uuden 1992 käännöksestä hyvin näkyy tämä Aimo T Nikolaisen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Aimo_T._Nikolainen ) ja kumppan
    Adventismi
    123
    3352
  2. Onko ADHD/ADD lääkitys uhkapeliä ihmisyydellä ! ?

    ADHD = Tarkkaavaisuus/Ylivilkkaushäiriö ADD = Keskittymis- ja Tarkkaavaisuus häiriö (ilman ylivilkkautta ) Lääkkeinä k
    Kristinusko
    19
    2594
  3. # Olen erilainen nuori #

    ############################## Olen erilainen nuori, Lunssi 20v. Jo pienestä pitäen minulla on ollut vaikeuksia pääni
    Jatkonovellit
    5
    2163
  4. # Synttäriruno #

    ########################## Minä kun tänä päivänä taipaleelleni parkaisin matkalle maan ääriin Nyt Jumalan lukuna seits
    Runot
    2
    1269
  5. KEITÄ OVAT ADVENTISTIT ?!

    Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! ( Adventti = tarkoittaa Jeesuks
    Adventismi
    61
    1247
  6. Daavid ei ole noussut ylös taivaaseen !

    Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Helluntailaisuus
    500
    987
  7. ~ Pilkunviilaaja ~

    ~~ ♥ Etsijä kulkee jälleen on syyskaipuu ja hänen väreissään henkii hiljaisuus iltaruskossa alaston Hän on lueskelija
    Rakkausrunot
    16
    955
  8. Ulkopuolinen todistaja Plinius nuorempi

    Raamatun ja yksi alkukirkon historiallisista ulkopuolisista todistajista Plinius nuorempi (63- 113 jkr) on sinänsä aika
    Adventismi
    55
    902
  9. ^ Alakko sä mua ^

    ^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Kyl kehnoo on kaik elot, olot ja säryt En oo mä sun rinssis ratsutta rinnoilles rientäsi Kiertäny
    Rakkausrunot
    20
    896
  10. ~ Liian lyhyt ~

    ~~ ♥♥ ~~ Elämä on liian lyhyt Liian lyhyt vihattavaksi katkeruudelle kannettavaksi Liian lyhyt liepeissä tulta kantaa
    Rakkausrunot
    14
    785
  11. Jeesus Kristus Jumala

    Jeesus = Sana =" logos" ! Sana, joka "oli alussa Jumalan tykönä" ja "oli Jumala", "tuli lihaksi" ja "asui keskellämme".
    Adventismi
    50
    777
  12. # Runon matka #

    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät
    Rakkausrunot
    8
    730
  13. ,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,

    ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k
    Rakkausrunot
    10
    691
  14. Adventista "ekumeniaako" tämä nykyäänkin ?

    Lainaus Joensuun sairaalan pääaulassa lukemastani Askel 12/2016 lehdestä: . sivu 22: " Paavi tunnusti Lutherin ansiot !
    Adventismi
    70
    670
  15. ^ MYRSKYTUULI ^

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MYRSKYTUULI Etsin ulos ** itsestäni Avaan oven ** Katso ! Sisälläni linna - autioitunu
    Rakkausrunot
    12
    662
  16. ~ Lasiveranta ~

    * Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse
    Rakkausrunot
    34
    640
  17. * Jos sulle runon... *

    #############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan
    Rakkausrunot
    11
    622
  18. §...SE ISKEE SUA... §

    ########################### ♥ ... SE ISKEE SUA ... ♥ Se lakia lue ei Se on laki itse Se tulee sua kohti Se kats
    Rakkausrunot
    13
    608
  19. ~ Saunaruno ~

    ~~ ♥ Vastakin on heilunut täällä ja vastakin heiluu heiluu minne heiluu mutta ensin saunotaan ja sitten syödään va
    Rakkausrunot
    5
    608
  20. ~ Koskenkorvaa ~

    ~~ ♥ Mä kosken korvaa keskellä kosken kuohuvan kosken kauhut kuullen nähden kuohuissa kasvot katalat ei ne rinnan tull
    Rakkausrunot
    3
    596