Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. Vuoden 1992 Raamatun käännös huijaa monin kohdin !

Uuden 1992 käännöksestä hyvin näkyy tämä Aimo T Nikolaisen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Aimo_T._Nikolainen ) ja kumppan
    Adventismi
    124
    4114
  2. Onko ADHD/ADD lääkitys uhkapeliä ihmisyydellä ! ?

ADHD = Tarkkaavaisuus/Ylivilkkaushäiriö ADD = Keskittymis- ja Tarkkaavaisuus häiriö (ilman ylivilkkautta ) Lääkkeinä k
    Kristinusko
    19
    3028
  3. # Olen erilainen nuori #

############################## Olen erilainen nuori, Lunssi 20v. Jo pienestä pitäen minulla on ollut vaikeuksia pääni
    Jatkonovellit
    5
    2181
  4. KEITÄ OVAT ADVENTISTIT ?!

Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! ( Adventti = tarkoittaa Jeesuks
    Adventismi
    61
    1473
  5. # Synttäriruno #

########################## Minä kun tänä päivänä taipaleelleni parkaisin matkalle maan ääriin Nyt Jumalan lukuna seits
    Runot
    2
    1275
  6. Daavid ei ole noussut ylös taivaaseen !

Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Helluntailaisuus
    500
    1075
  7. Ulkopuolinen todistaja Plinius nuorempi

Raamatun ja yksi alkukirkon historiallisista ulkopuolisista todistajista Plinius nuorempi (63- 113 jkr) on sinänsä aika
    Adventismi
    55
    996
  8. ~ Pilkunviilaaja ~

~~ ♥ Etsijä kulkee jälleen on syyskaipuu ja hänen väreissään henkii hiljaisuus iltaruskossa alaston Hän on lueskelija
    Rakkausrunot
    16
    963
  9. ^ Alakko sä mua ^

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Kyl kehnoo on kaik elot, olot ja säryt En oo mä sun rinssis ratsutta rinnoilles rientäsi Kiertäny
    Rakkausrunot
    20
    920
  10. Jeesus Kristus Jumala

Jeesus = Sana =" logos" ! Sana, joka "oli alussa Jumalan tykönä" ja "oli Jumala", "tuli lihaksi" ja "asui keskellämme".
    Adventismi
    50
    843
  11. Jeesus Kristus = Ylienkeli Mikael ?!

JOHTOAJATUS: (Joh.Ilm 12:7) "Ja syttyi sota taivaassa: Mikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohi
    Adventismi
    156
    805
  12. ~ Liian lyhyt ~

~~ ♥♥ ~~ Elämä on liian lyhyt Liian lyhyt vihattavaksi katkeruudelle kannettavaksi Liian lyhyt liepeissä tulta kantaa
    Rakkausrunot
    14
    795
  13. # Runon matka #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät
    Rakkausrunot
    8
    734
  14. Adventista "ekumeniaako" tämä nykyäänkin ?

Lainaus Joensuun sairaalan pääaulassa lukemastani Askel 12/2016 lehdestä: . sivu 22: " Paavi tunnusti Lutherin ansiot !
    Adventismi
    70
    705
  15. Liberaali 1992 käännös kömmähtää jatkuvasti !

1938 käännös Psalmi 150:6 Kaikki, joissa HENKI ("neshamah") ON, ylistäkää Herraa! Halleluja! . 1992 käännös sitä vastoi
    Adventismi
    143
    704
  16. ,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k
    Rakkausrunot
    10
    698
  17. ^ MYRSKYTUULI ^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MYRSKYTUULI Etsin ulos ** itsestäni Avaan oven ** Katso ! Sisälläni linna - autioitunu
    Rakkausrunot
    12
    687
  18. * Jos sulle runon... *

#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan
    Rakkausrunot
    11
    653
  19. ~ Lasiveranta ~

* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse
    Rakkausrunot
    34
    649
  20. Otakoppi: Entäs jos Uskoo Jeesukseen Kristukseen ?

Kuoleeko ihminen silloin synteihinsä kun Uskoo Jumalan Poikaan ? Vrt Joh Joh 8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te
    Adventismi
    99
    633