~~ ♥
Jumala on Rakkaus
Minun rakkaus on epäjumala
tunnepako ihmisen
suuri harhakuvitelma
Se tunne ei tunne sääntöjä
se oikoo mutkat
se sanoo tämä tunne on rakkaus
mutta se ei ole
se on aistiharha
sydämen satu joka ei ole totta
Se ei kulje suoraan
se satuttaa toista
se on kuin puujumala
jota kumarretaan
Ja minä ymmärrän sen
se on tiimalasi
ja minä sen hiekanjyväsenä
olen niin yksin
~~ ♥
Anna Puu - Säännöt rakkaudelle
http://www.youtube.com/watch?v=Hy9sAoPekvE
~ Tunne harhaa ~
6
120
Vastaukset
- Ich bin...
Rakkaus on todellista. Tunteet ovat. Omalla kohdalla rakkaus on valinta. Taistelujeni jälkeen olen päättänyt rakastaa.
Puhutteleva runo. Kiitos. Mooses kysyi Jumalalta että mikä sinun nimesi on että voisin sen kertoa kansalle ja vastaus oli "Ich bin "..."Minä olen"....Rakkaus on....mutta ihmiset puhuvat tunteistaan ja ihastuksistaan että se on rakkaus ja sen nojalla voikin sitten tehdä mitä epämoraalisimpia tekoja ja vielä sanoa:" teen tämän koska rakastan"...mutta se rakkaus on epäjumala ja ei ole oikeaa rakkautta, vaan vain ihmisen epäkypsää haihattelua rakkaudesta...tunteisiin uppoutumista addiktion tavoin..kaipuu johonkin suurempaan jota ei ymmärrä..lääke tuskaan ja epätoivoon kuin alkoholi...ihmisistä tulee ihastusaddikteja, ei todellisia välittäjiä... ja aina kun ihastus lakkaa "se ei ollut sitä oikeaa rakkautta"...Tämä on ihmisen kohtalo kun ei ymmärrä Rakkautta ...
Kiitos palautteestasi Ich Bin ja kivoja kevätpäiviä sinulle :)
http://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM- Ich bin...
Rakkaudella on monet kasvot. Joillakin niin vääristyneet, ikävää mutta totta.
Lämpimiä kevätpäiviä sinulle myös.
Ja sama nykypäivälle....
Ezkimo - Entinen
http://www.youtube.com/watch?v=-QtcPEBSP5Y- Liona
Satuttava js samalla lohduttava runo joka sopi tämänhetkiseen mielentilaani.
Kiitos lukuhetkestä!Kiitos palauttestasi Liona !
Aurinkoa ja voimia kevääseesi ! :)
Antti Tuisku - Ei aikaa
http://www.youtube.com/watch?v=MZFFiBQxIhM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
