Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Tyhjät huoneet ~

~~ ♥ Mitä minä talolla ja tavaroilla puutarhalla kauneimmalla niiden sisällähän asuu tyhjyys Kauniit kulissit vailla i
    Rakkausrunot
    5
    118
  2. ~ Kaipaus ~

~~ ♥ Joka ilta halata ergometristä tyynyä Tyyntyä ja sanoa ehkä huomenna... ~~ ♥ http://www.youtube.com/watch
    Rakkausrunot
    0
    118
  3. Jeesus on Uuden liiton PYHÄKKÖ !

Johdanto 1938 käännös: Jes8:13 "Herra Sebaot pitäkää pyhänä, häntä te peljätkää ja kauhistukaa. 8:14 Ja hän on olev
    Jeesus
    5
    118
  4. ~ Aika ~

~~ ♥ Aika tuo suruja ja murheita aika tuo iloja ja nauruja aika tuo ihastuksia... rakkautta Mutta aikaa ei voi pysäytt
    Rakkausrunot
    4
    117
  5. ¤ Kynä ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm
    Runot
    0
    117
  6. Lain tehtävä !

Gal 3:21 Onko sitten laki vastoin Jumalan lupauksia? Pois se! Sillä jos olisi annettu laki, joka voisi eläväksi tehdä, n
    Adventismi
    30
    117
  7. ~ Outo ~

~~ ♥ Katseet Herätetyt toiveet Ne kuultaa auringon säteet päivän Niin näkymätön sinä Rakkaus ~~ ♥ Dances With W
    Rakkausrunot
    0
    116
  8. ... Kyynelten koti ...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kaipauksen suloinen herkkyys etsii kotia, läpi kyynelten poikki taivaan avaruuksien Tuskain kaut
    Rakkausrunot
    0
    116
  9. ~ Näkymätön tarina ~

~~ ♥ Vapauden varassa riippuu näkymätön side istuu katon reunalla ja katsoo alas Se on outo taru taru kauniin maan se
    Rakkausrunot
    4
    116
  10. ~ Koukassa ~

~~ ♥ Kesytön se on villi ja vapaa Mutta minne mennä minä olen tässä Maalivahti, joka ottaa kiinni kaikki pallosi sill
    Rakkausrunot
    0
    115
  11. ~ Sinä ~

~♥♥~ Voi kuinka kaunis ja herkkä sisin katsoo minua suoraan silmiin ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=HF7v6GMu
    Rakkausrunot
    3
    115
  12. Uskokaa Sanaa niin teidän sielunne saa elää...

Jes 55:3 " Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän SIELUNNE saa elää. Ja minä teen teidän kans
    Adventismi
    1
    114
  13. Klemensin Phoenix lintu ?

Aika mielenkiintoista, että apokryfinen "Klemensin kirje Korinttolaisile" esittelee meille kristityille "Egyptiläisiä ta
    Adventismi
    0
    114
  14. Otakoppi: Ajasta aikaan

♥ . Jäin miettimään . iltaisin kun veneet palaavat kotiin . jos saisin valita olisin aina . jos saisin valita . valitaa
    Runot
    0
    113
  15. ~ Peilikuvia ~

~~ ♥ Apina tanssii varjonsa kanssa koira jahtaa häntäänsä ja pantteri ei pääse pilkuistaan Sinullakin on perässäsi taa
    Rakkausrunot
    2
    112
  16. Outoa opetusta... :O

Johdanto: Minä tuossa kuuntelin tuota Aimo Helmisen raamattukoulua (nro4 1.10min) ja korvaani kalskahti hänen tunnin pä
    Kristinusko
    35
    111
  17. ~ Elisabeth ~

~~♥ Kuva kaunis, maisema Rinteestä hyvä, laskea Jalkojeni alla, liukuu Suljen silmäni ja lasken, kuutamoon... ~~♥
    Rakkausrunot
    1
    110
  18. ~ Keiju ~

~~♥ Syntynyt outoon sinuun todeksi satuun, satumetsän Iloisin ajatuksin keiju lentää, liitää sinne missä tuuli pysähty
    Rakkausrunot
    0
    110
  19. MITÄ SINUSSA LUKEE ?

Lukeeko sinussa... " MADE IN U.S.A " ! vai lukeeko sinussa..." MADE IN HEAVEN " !
    Adventismi
    3
    110
  20. Kun tuulee

*** Kun ajaton kohtaa ajallisen muuttaa se ihmisen ymmärryksen ja hän tulee toiseksi samaksi uudeksi ihmiseksi sen jälk
    Runot
    0
    110