otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Tyhjät huoneet ~
~~ ♥ Mitä minä talolla ja tavaroilla puutarhalla kauneimmalla niiden sisällähän asuu tyhjyys Kauniit kulissit vailla i5118~ Kaipaus ~
~~ ♥ Joka ilta halata ergometristä tyynyä Tyyntyä ja sanoa ehkä huomenna... ~~ ♥ http://www.youtube.com/watch0118Jeesus on Uuden liiton PYHÄKKÖ !
Johdanto 1938 käännös: Jes8:13 "Herra Sebaot pitäkää pyhänä, häntä te peljätkää ja kauhistukaa. 8:14 Ja hän on olev5118~ Aika ~
~~ ♥ Aika tuo suruja ja murheita aika tuo iloja ja nauruja aika tuo ihastuksia... rakkautta Mutta aikaa ei voi pysäytt4117¤ Kynä ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm0117Lain tehtävä !
Gal 3:21 Onko sitten laki vastoin Jumalan lupauksia? Pois se! Sillä jos olisi annettu laki, joka voisi eläväksi tehdä, n30117~ Outo ~
~~ ♥ Katseet Herätetyt toiveet Ne kuultaa auringon säteet päivän Niin näkymätön sinä Rakkaus ~~ ♥ Dances With W0116... Kyynelten koti ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kaipauksen suloinen herkkyys etsii kotia, läpi kyynelten poikki taivaan avaruuksien Tuskain kaut0116~ Näkymätön tarina ~
~~ ♥ Vapauden varassa riippuu näkymätön side istuu katon reunalla ja katsoo alas Se on outo taru taru kauniin maan se4116~ Koukassa ~
~~ ♥ Kesytön se on villi ja vapaa Mutta minne mennä minä olen tässä Maalivahti, joka ottaa kiinni kaikki pallosi sill0115~ Sinä ~
~♥♥~ Voi kuinka kaunis ja herkkä sisin katsoo minua suoraan silmiin ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=HF7v6GMu3115Uskokaa Sanaa niin teidän sielunne saa elää...
Jes 55:3 " Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän SIELUNNE saa elää. Ja minä teen teidän kans1114Klemensin Phoenix lintu ?
Aika mielenkiintoista, että apokryfinen "Klemensin kirje Korinttolaisile" esittelee meille kristityille "Egyptiläisiä ta0114Otakoppi: Ajasta aikaan
♥ . Jäin miettimään . iltaisin kun veneet palaavat kotiin . jos saisin valita olisin aina . jos saisin valita . valitaa0113~ Peilikuvia ~
~~ ♥ Apina tanssii varjonsa kanssa koira jahtaa häntäänsä ja pantteri ei pääse pilkuistaan Sinullakin on perässäsi taa2112Outoa opetusta... :O
Johdanto: Minä tuossa kuuntelin tuota Aimo Helmisen raamattukoulua (nro4 1.10min) ja korvaani kalskahti hänen tunnin pä35111~ Elisabeth ~
~~♥ Kuva kaunis, maisema Rinteestä hyvä, laskea Jalkojeni alla, liukuu Suljen silmäni ja lasken, kuutamoon... ~~♥1110~ Keiju ~
~~♥ Syntynyt outoon sinuun todeksi satuun, satumetsän Iloisin ajatuksin keiju lentää, liitää sinne missä tuuli pysähty0110MITÄ SINUSSA LUKEE ?
Lukeeko sinussa... " MADE IN U.S.A " ! vai lukeeko sinussa..." MADE IN HEAVEN " !3110Kun tuulee
*** Kun ajaton kohtaa ajallisen muuttaa se ihmisen ymmärryksen ja hän tulee toiseksi samaksi uudeksi ihmiseksi sen jälk0110