~ Aika ~

~~ ♥

Aika tuo suruja ja murheita
aika tuo iloja ja nauruja
aika tuo ihastuksia... rakkautta

Mutta aikaa ei voi pysäyttää

ja kun aikamme loppuu...

jäljelle jää arvoja
jälkiä joita jätämme jälkeemme


Mikä on sinun jälkesi...


~~ ♥


Phantom of the Opera--A Time for Us
http://www.youtube.com/watch?v=qqbBSxX228I

4

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariko Vaara

      Mikä on sinun jälkesi on tosiaankin hyvä kysymys esittää esim. Allerille ja P. Aalto-Setälästä, Suomi24:lle ja J. Alastalosta, Suomi24:lle ja sen Ylläpidolle ja erinäisistä, kyseenalaisistakin sen ylläpitämistä toiminnoista.

      Olin jo aikaisemmin kirjoittamassa tätä vastinetta, mutta kesti aikansa, ennen kuin löysin erään Suomi24:n ylläpitoa edustavan ja ylläpidon toimia puolustelevan edustavan vastineen:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10739319#comment-56273682

      Keskustelun aloitus on otsikoitu Riman alitus nostoissa.

      Poiminta ylläpidon edustajan puolustautumis lauseesta:
      "koska emme tee varsinaisesti journalismia."

      Wautsi!

      Elinana kirjoittavasta ylläpidon edustajasta Mariko Vaara on viimein onnistunut löytämään Suomi24-foorumiltakin varsinaisen runoilijan.

    • Joopa joo...
      Eli noita Elinoita...;) taitaa olla joka lähtöön BB-talosta lähtien, että "kukapa teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven"... tai " kuinka näet rikan joka on veljesi silmässä,mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi"...
      Tai " millä tuomiolla tuomitset sillä tuomiolla sinut tullaan tuomitsemaan"...

      Lähinnä runollani halusin kertoa, että miettisimme mitä jälkeemme tuleville sukupolville jätämme...toivoa vai epätoivoa vai mitä...sitä jokaisen kannattaisi miettiä "aattelepa ite, omalle kohalles"...
      http://www.youtube.com/watch?v=-S_7FvXB5h8

      Kivaa päivää sinulle !

      • Mariko Vaara

        Oi vitsin vitsi!

        Kuka kulloinkin mitä milloinkin lainailee, etten sanoisi. Ei tehdäkseen journalismia, etten sanoisi. Vaan avatakseen Pandoran lippaan.

        Kuka kulloinkin mitä milloinkin lainailee, etten sanoisi.
        Toisten kirjoittamia sanoja, jopa yhtä sanaa, etten sanoisi.
        Toisten sanoittamaa musiikkia tai muuta juu tuuppia, etten sanoisi.
        Jopa toisten hyväksi havaittuja toimintamalleja, etten sanoisi.:)
        Ei arvostellakseen ns. runoja, etten sanoisi,
        vaan arvostellakseen ihmistä, joko antaakseen ihmiselle arvon tai mitätöidäkseen ihmisen arvon, etten sanoisi.

        Jälkeemme tulevat sukupolvet, osa niistä, on jo mm. Suomi24:ssä - huumaantunut sille avatun Pandoran lippaan sisällöstä.

        Miten ylläpito yrittääkään pestä omia käsiään ylläpitämästään, etten sanoisi?

        Mutta kun sittenkin olen sanonut, onkohan sanomaani kyennyt itsensä ja ennakkoluulojensa läpi lukemaan ja siihen paneutumaan ihan omine ajatuksineen (ei firman) kukaan muu kuin yksi älyvapaa Remonttireiska?
        Saati sitten pyrkinyt parannukseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe