~~ ♥
Aika tuo suruja ja murheita
aika tuo iloja ja nauruja
aika tuo ihastuksia... rakkautta
Mutta aikaa ei voi pysäyttää
ja kun aikamme loppuu...
jäljelle jää arvoja
jälkiä joita jätämme jälkeemme
Mikä on sinun jälkesi...
~~ ♥
Phantom of the Opera--A Time for Us
http://www.youtube.com/watch?v=qqbBSxX228I
~ Aika ~
4
117
Vastaukset
Whitney Houston & Michael Jackson - One Moment In Time_You Were There
http://www.youtube.com/watch?v=l7aEeLG3l1U&feature=related- Mariko Vaara
Mikä on sinun jälkesi on tosiaankin hyvä kysymys esittää esim. Allerille ja P. Aalto-Setälästä, Suomi24:lle ja J. Alastalosta, Suomi24:lle ja sen Ylläpidolle ja erinäisistä, kyseenalaisistakin sen ylläpitämistä toiminnoista.
Olin jo aikaisemmin kirjoittamassa tätä vastinetta, mutta kesti aikansa, ennen kuin löysin erään Suomi24:n ylläpitoa edustavan ja ylläpidon toimia puolustelevan edustavan vastineen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10739319#comment-56273682
Keskustelun aloitus on otsikoitu Riman alitus nostoissa.
Poiminta ylläpidon edustajan puolustautumis lauseesta:
"koska emme tee varsinaisesti journalismia."
Wautsi!
Elinana kirjoittavasta ylläpidon edustajasta Mariko Vaara on viimein onnistunut löytämään Suomi24-foorumiltakin varsinaisen runoilijan. Joopa joo...
Eli noita Elinoita...;) taitaa olla joka lähtöön BB-talosta lähtien, että "kukapa teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven"... tai " kuinka näet rikan joka on veljesi silmässä,mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi"...
Tai " millä tuomiolla tuomitset sillä tuomiolla sinut tullaan tuomitsemaan"...
Lähinnä runollani halusin kertoa, että miettisimme mitä jälkeemme tuleville sukupolville jätämme...toivoa vai epätoivoa vai mitä...sitä jokaisen kannattaisi miettiä "aattelepa ite, omalle kohalles"...
http://www.youtube.com/watch?v=-S_7FvXB5h8
Kivaa päivää sinulle !- Mariko Vaara
Oi vitsin vitsi!
Kuka kulloinkin mitä milloinkin lainailee, etten sanoisi. Ei tehdäkseen journalismia, etten sanoisi. Vaan avatakseen Pandoran lippaan.
Kuka kulloinkin mitä milloinkin lainailee, etten sanoisi.
Toisten kirjoittamia sanoja, jopa yhtä sanaa, etten sanoisi.
Toisten sanoittamaa musiikkia tai muuta juu tuuppia, etten sanoisi.
Jopa toisten hyväksi havaittuja toimintamalleja, etten sanoisi.:)
Ei arvostellakseen ns. runoja, etten sanoisi,
vaan arvostellakseen ihmistä, joko antaakseen ihmiselle arvon tai mitätöidäkseen ihmisen arvon, etten sanoisi.
Jälkeemme tulevat sukupolvet, osa niistä, on jo mm. Suomi24:ssä - huumaantunut sille avatun Pandoran lippaan sisällöstä.
Miten ylläpito yrittääkään pestä omia käsiään ylläpitämästään, etten sanoisi?
Mutta kun sittenkin olen sanonut, onkohan sanomaani kyennyt itsensä ja ennakkoluulojensa läpi lukemaan ja siihen paneutumaan ihan omine ajatuksineen (ei firman) kukaan muu kuin yksi älyvapaa Remonttireiska?
Saati sitten pyrkinyt parannukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465
