otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
# Mihin mä nyt tulin #
################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,0110~ Yksi meistä ~
♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä0109~ Et saa ~
~~ ♥ Ei, et saa tulla lähemmäksi muurini ylitse Se ei ole tehty sinua varten sen on tehnyt elämä rantakallion uurtam2109.. Poiema ..
~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra0109Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S
S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"16108~ Korppikotka ~
~ Kaiteellaniko elämän sinä syöt minun elämääni turhaan En syö sinun eväitäsi vaan omani ma sulle nyt näytän istuhan s1108Jotain kesken jonnekin
*** Ulkopuolella arvostaa, arvostella kulkee hän kuin illassa vaikka on aamu outona kuin haamu kierrätettävänä kierrä0107~ Aikamatka ~
~~ ¤ Yhtenä päivänä on hyvästeltävä tämä päivä ja on edettävä huomiseen On vain otettava se askel ja edettävä Oman ai2106~ Siemen ~
~~ ♥ Yksi hento hiljaisuutesi kosketus on kuin tuhat huutomerkkiä aina valaisten tietäni ~~ ♥ http://www.youtube.2106Jumala puhdistaa itse omansa !
JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Se8106PITKÄPERJANTAITA ! ♥
JEESUS HUUTAA !!!!! Luuk 23:46: Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan HENKENI ". !27106~ Avaruus ~
~~ ♥ Maailma pyrkii muuttamaan ja muokkaamaan Kumppani pyrkii muuttamaan ja muokkaamaan mieleisekseen... mutta Rakka4105Otakoppi: 10 käskyä on hyvä ! (2.0)
Johdanto: Hyvää sapattia näin lauantaina Juutalaisille ja Adventisteille toivotan ! __________ 10 käskyn laki on tärke64104~ Kettu ~
~ ♥ Savuna taas leijun rantasaunan pakkasaamun tuoksua huurua mustissa silmäripsissäsi ja katseessasi jälleen se pieni5104~ Sydän ~
~~ ♥ Sitä mitä minä etsin sitä en salpojen takaakaan löytänyt Löysin vain tyhjyyden ja taas ovien takaa tyhjyyden Ja4103Meidän on tässä hyvä olla !
Jes 57:15 "Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudes6103Mielenkiintoinen aihe ...
Tämä on hyvin mielenkiintoinen video siitä, että miten kristityn pitäisi suhtautua Mooseksen lakiin ja mitä on yleensä M10102~ Teleportti ~
~♥♥~ Kosketuksetta kosketan näkemättä näen tämä ei ole mahdollista mutta on ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=4102~ Matkalla ~
~~♥♥ Jälleen käsi tavoittaa käden huulet tavoittaa huulet syli toisen sylin etäisyys ikuisuuden sydän sydämen ~~ ♥4101~ Oletko tuntenut ~
~♥♥~ Oletko tuntenut Sydämesi liikkeen illan hämärässä kipuna, niskassa tapahtuvana aivoverenvuotona Oletko tuntenut3101