Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. # Mihin mä nyt tulin #

################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,
    Runot
    0
    110
  2. ~ Yksi meistä ~

♥ Minun pimeyteni valkeus kuinka olisin ja unelmoisin ilman sinua, Sinä sydämeni valtias Olet saartanut minut edestä
    Rakkausrunot
    0
    109
  3. ~ Et saa ~

~~ ♥ Ei, et saa tulla lähemmäksi muurini ylitse Se ei ole tehty sinua varten sen on tehnyt elämä rantakallion uurtam
    Rakkausrunot
    2
    109
  4. .. Poiema ..

~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra
    Runot
    0
    109
  5. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Kristinusko
    16
    108
  6. ~ Korppikotka ~

~ Kaiteellaniko elämän sinä syöt minun elämääni turhaan En syö sinun eväitäsi vaan omani ma sulle nyt näytän istuhan s
    Runot
    1
    108
  7. Jotain kesken jonnekin

*** Ulkopuolella arvostaa, arvostella kulkee hän kuin illassa vaikka on aamu outona kuin haamu kierrätettävänä kierrä
    Runot
    0
    107
  8. ~ Aikamatka ~

~~ ¤ Yhtenä päivänä on hyvästeltävä tämä päivä ja on edettävä huomiseen On vain otettava se askel ja edettävä Oman ai
    Runot
    2
    106
  9. ~ Siemen ~

~~ ♥ Yksi hento hiljaisuutesi kosketus on kuin tuhat huutomerkkiä aina valaisten tietäni ~~ ♥ http://www.youtube.
    Rakkausrunot
    2
    106
  10. Jumala puhdistaa itse omansa !

JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Se
    Kristinusko
    8
    106
  11. PITKÄPERJANTAITA ! ♥

JEESUS HUUTAA !!!!! Luuk 23:46: Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan HENKENI ". !
    Adventismi
    27
    106
  12. ~ Avaruus ~

~~ ♥ Maailma pyrkii muuttamaan ja muokkaamaan Kumppani pyrkii muuttamaan ja muokkaamaan mieleisekseen... mutta Rakka
    Rakkausrunot
    4
    105
  13. Otakoppi: 10 käskyä on hyvä ! (2.0)

Johdanto: Hyvää sapattia näin lauantaina Juutalaisille ja Adventisteille toivotan ! __________ 10 käskyn laki on tärke
    Adventismi
    64
    104
  14. ~ Kettu ~

~ ♥ Savuna taas leijun rantasaunan pakkasaamun tuoksua huurua mustissa silmäripsissäsi ja katseessasi jälleen se pieni
    Rakkausrunot
    5
    104
  15. ~ Sydän ~

~~ ♥ Sitä mitä minä etsin sitä en salpojen takaakaan löytänyt Löysin vain tyhjyyden ja taas ovien takaa tyhjyyden Ja
    Rakkausrunot
    4
    103
  16. Meidän on tässä hyvä olla !

Jes 57:15 "Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudes
    Kristinusko
    6
    103
  17. Mielenkiintoinen aihe ...

Tämä on hyvin mielenkiintoinen video siitä, että miten kristityn pitäisi suhtautua Mooseksen lakiin ja mitä on yleensä M
    Adventismi
    10
    102
  18. ~ Teleportti ~

~♥♥~ Kosketuksetta kosketan näkemättä näen tämä ei ole mahdollista mutta on ~♥♥~ http://www.youtube.com/watch?v=
    Rakkausrunot
    4
    102
  19. ~ Matkalla ~

~~♥♥ Jälleen käsi tavoittaa käden huulet tavoittaa huulet syli toisen sylin etäisyys ikuisuuden sydän sydämen ~~ ♥
    Kirjallisuus
    4
    101
  20. ~ Oletko tuntenut ~

~♥♥~ Oletko tuntenut Sydämesi liikkeen illan hämärässä kipuna, niskassa tapahtuvana aivoverenvuotona Oletko tuntenut
    Runot
    3
    101