otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Piikkilankaa ~
### Joskus vain täytyy vaikka kuinka pelottaisi joskus vain täytyy juosta piikkilankoja päin sulkea silmät ja mennä157~ Kuolema ~
~♥♥~ Olen veitseni viiltoa tulevaisuudessa yhdellä riuhtaisulla sinä sen teit kastoit minut verelläsi kuoleman porti257~ Logosi on Jeesus ~
~ Alussa oli Sana Sana oli Jumalan tykönä Sana tuli lihaksi Asui keskellämme Me emme tunteneet häntä Kuka ? Kuka357~ Kultaseni ~
~♥♥~ Kauneuden tämän kun saisin aina pitää kantaa luoksesi ja nousta ylemmäksi kuin koskaan ennen Sinun kanssasi voi257~ Opaste ~
~ ♥♥ ~ Etuajo-oikeus kohdattaessa takaa täyden tien ~ ♥♥ ~ http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs257~ Toivo ~
~~ ♥ Sinä olet syystuulissa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi Talven laduiksi lakeuksi156~ Dejavuu ~
~`♥`~ Oletko sinä Ihminen jonka pöytään toiset ei tule istumaan Ihminen jolla on mutta sinä et sitä löydä Outona ka256~ Kummetuksia ~
~~ Taputat poikaa olkapäälle olet pedofiili Sanot miehelle pidän sinusta olet homo Kehut naisen sääriä olet pervo S056~ Näkymä ~
~♥♥~ Matkalla avaruuteen matkalla maailmankaikkeuteen matkalla rakkauteen Ja pysäkillä sinä, oikeankäden peukalo056~ Korppikotka ~
~ Kaiteellaniko elämän sinä syöt minun elämääni turhaan En syö sinun eväitäsi vaan omani ma sulle nyt näytän istuhan s156~ Klik Klik Klik ~
~~ ♥ Mielikuvitusharha seikkailee klikkaa mua mä tunnen sut Epätoivon askeleet kadulla kulkee pimeän takana ja nauraa055~ Entinen ~
~~ ♥ Jos kaikki muistoni ovat kyynelten jättämiä jälkiä niin mitä minä muistelisin muistelisin sinusta... ~~ ♥ Ezkim155~ Liberaali-ihme ~
Päivisin ovat yliopistojen ovet auki kirkkojen ovet ei Jumaluusoppia opiskelevalta odotetaan sinä olet ylioppilas Mutt055~ Salaisuus ~
~ ♥ Kuvansa kadottanut Jumalallinen eläin Etsii taivasta varjoista maan Raiskattu minuus huutaa ihmisten jouk055~ Varpunen jouluaamuna ~
~~ ♥ Rastaita talvehtii tilhiparvessa huuruisia pihlajanmarjoja molemmille Kylmä on ajanut yhteen toisen turvaan lähel055~ Keskellä ~
~~ ♥ Osta tyhjyys mitä jäljelle jää Sinä kuulet minua silti huulesi ei tavoita Hymysi, se raastaa sydämeni irti Kat055~ Sinulle ~
~~ ♥ Iloisen vuoren takana hiljaa virtaa syvä joki sen pintapyörteet kutsuvat pois vaik oikea pohjavirta ois Olethan055~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~
♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli055~ Lähelläsi ~
~♥♥~ Kun avaat huoneesi oven kuljet rappukäytävään ja mietteissäsi kävelet, ulko-ovelle ilmassa henkii kevyt parfyymi255~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)255