Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Ilta saapuu ~

~♥♥~ Yön outo hiljaisuus laskeutuu kaupunkiin Naamioasut ja varietee Kaipuuna sydämet itkut ja epävarmuus Mutta min
    Rakkausrunot
    5
    82
  2. ~ Auto ~

~ ;D Saan ajaa koska olen, puhaltanut nollaa ~ ;D ~ http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEjK8k
    Runot
    1
    82
  3. ~ Aikansa lapsi ~

. Mikä on sinun arvosi... kolmekymmentä hopearahaako vai kappale tyhjyyttä kahden pimeyden välillä tyhjän päällä roik
    Runot
    6
    82
  4. ~ Matkalla ~

~~♥♥ Jälleen käsi tavoittaa käden huulet tavoittaa huulet syli toisen sylin etäisyys ikuisuuden sydän sydämen ~~ ♥
    Kirjallisuus
    4
    81
  5. ~ Rakkauden kaipuu ~

~~ ♥ Rakkauden kaipuu ajaa ihmistä ratkaisuihin vääriin Tieltään eksyneet huutavat yössä kotona ja taksijonoissa Kene
    Rakkausrunot
    0
    81
  6. ~ Float ~

~~♥ Sormeni hamuaa hitaasti lipuen auringonsäteitä verkkokalvoilla veden pinnalla, häikäisee vaimeahkot äänet o
    Rakkausrunot
    2
    81
  7. ~ Kuvastin ~

~ Kun aamu jälleen sarastaa hiljaa kiiruhtaen keskipäivään niin muistan sadan sen neljännesosan sen takaisen tuskan ha
    Runot
    2
    81
  8. JUMALAN KÄSKYT !

JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhteen
    Adventismi
    20
    81
  9. ~ Hiomaton timantti ~

~~ ♥ Päivien kimallus paistaa paineessa hiessä hioutuu Kimmeltää kyynelten katveessa illassa hämärtyvässä istuu kynny
    Rakkausrunot
    0
    81
  10. ~ Vanha ystävä ~

~~ ♥ Se mulle kertoi, oi vanha ystäväni et nuori et oo enää sä sydämeni luopuisit jo sä tuosta kaipuusta iänikuiseen K
    Rakkausrunot
    4
    81
  11. Oletko sinä Hurskas ?

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Helluntailaisuus
    21
    81
  12. Meidän on tässä hyvä olla !

Jes 57:15 "Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudes
    Kristinusko
    6
    80
  13. Gehenna...

. Mikä ei enää kelpaa ei voi korjata heitetään kaatopaikalle . Paatunut sydän sokea omatunto ihmisen tie vailla järkeä .
    Runot
    0
    80
  14. ~ Sydän ~

~~ ♥ Sitä mitä minä etsin sitä en salpojen takaakaan löytänyt Löysin vain tyhjyyden ja taas ovien takaa tyhjyyden Ja
    Rakkausrunot
    4
    80
  15. ~ Matkalla ~

~♥♥~ Kolme sanaa, ja olet astronautti ja edessäsi koko universumi tähtitarhoineen ~♥♥~ http://www.youtube.com
    Rakkausrunot
    2
    79
  16. ~ Paljon ~

~♥♥~ Ai kuinka ihanaa on ajatella, että toinen ajattelee toista ei siihen tarvita paljon silti tarvitaan Ja se palj
    Kirjallisuus
    3
    79
  17. ~ Voiles de mariage ~

~♥♥~ Hiljaisuuden takana on huntu Ja sen takana on ikuisuus Silkkiverho mikä erottaa aidon, epäaidosta Huntu, jonka
    Rakkausrunot
    3
    79
  18. Otakoppi: Konmari

~ Sinä olet pienentänyt minä olen pienentynyt . Joka lisää se vähentää ~
    Runot
    0
    79
  19. .. Poiema ..

~ Minä olen runo se on ylen ihmeellistä järjelläni käsittää . Runo jota en kirjoita itse se runo kumpuaa lahjana Herra
    Runot
    0
    78
  20. ~ Lanteilla ~

♥ ~~~ Minä sinut näin jo kaukaa minun lakanani kaipuuna Sinun kätesi ja jalkasi sinun sääresi kauneuden kiedon itseeni
    Rakkausrunot
    0
    78