Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" !

1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"

Psalmi 20:1 "Kuulkoon Herra sinua hädän päivänä, varjelkoon sinua Jaakobin Jumalan nimi."

Room 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". !

Gal:3:22" Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
3:23 Mutta ennenkuin usko tuli, vartioitiin meitä lain alle suljettuina uskoa varten, joka oli vastedes ilmestyvä.
3:24 Niinmuodoin on laista tullut meille kasvattaja Kristukseen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme.
3:25 Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.
3:26 Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa."

http://biblehub.com/lexicon/galatians/3-24.htm

..." LAISTA ON TULLUT MEILLE KASVATTAJA KRISTUKSEEN, ETTÄ ME USKOSTA VANHURSKAIKSI TULISIMME."....

... JA JOKAINEN JOKA USKOSSA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, HÄNEN SIELUNSA PELASTUU... :)

16

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • UUSI TESTAMENTTI SANOO:

Joh. 3: 17 "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi." !

JA JEESUS ITSE SANOO:

Joh 12:47 " En minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman." !

• Kopittelija007 kirjoitti:

UUSI TESTAMENTTI SANOO:

Joh. 3: 17 "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi." !

JA JEESUS ITSE SANOO:

Joh 12:47 " En minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman." !

https://www.youtube.com/watch?v=cvChjHcABPA

• Vanhurskas hurskas

Oiskohan, jotta virret on veisattu ja loppu tulee. Amen.

• Vai niin...Otan osaa...

• Pulmuri

Niin eihän se väärin ole pyytää Jeesukselta apua. Adventistit rukoilevat tietääkseni Jumalaa ja niinhän se on että Jeesus jopa opetti meitä rukoilemaan Isää.. Isä meidän joka olet taivaissa .. muistathan ..

Mikä on ero jos rukoillaan Poikaa tai kun rukoillaan Isää?

Tässäpä Kopittelija007 sinulle pulmaa ratkaistavaksi.

• Pulmuri kirjoittaa: "Tässäpä Kopittelija007 sinulle pulmaa ratkaistavaksi."

No onpas sinulla nyt vaikea pulma.... ;D

Jeesus sanoo näin:

Joh 14:13 " ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.

14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."

Pulmuri kirjoittaa: "Tässäpä Kopittelija007 sinulle pulmaa ratkaistavaksi."

No onpas sinulla nyt vaikea pulma.... ;D

Jeesus sanoo näin:

Joh 14:13 " ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.

14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."

Matt 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        11:26 Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.

Mark. 14:36 " ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

Gal 4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"

http://biblehub.com/greek/5.htm

Matt 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        11:26 Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        11:27 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.

Mark. 14:36 " ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

Gal 4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"

http://biblehub.com/greek/5.htm

Abbá = "Father," also used as the term of tender endearment by a beloved child - i.e. in an affectionate, dependent relationship with their father; "daddy," "papa." =
        "Isä", käytetään myös termiä lempeänä hellyydenosoituksena rakas lapsi - eli hellä, sukulaisuussuhteessa isäänsä; "isi", "papa".

Abbá = "Father," also used as the term of tender endearment by a beloved child - i.e. in an affectionate, dependent relationship with their father; "daddy," "papa." =
        "Isä", käytetään myös termiä lempeänä hellyydenosoituksena rakas lapsi - eli hellä, sukulaisuussuhteessa isäänsä; "isi", "papa".

HUOM !

Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

" EI KUKAAN TULE ISÄN TYKÖ MUUTOIN KUIN MINUN KAUTTANI " !

eli palaan alun otsikkooni !

Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S !

• Jeesus on pelastaja
        Kopittelija007 kirjoitti:

HUOM !

Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

" EI KUKAAN TULE ISÄN TYKÖ MUUTOIN KUIN MINUN KAUTTANI " !

eli palaan alun otsikkooni !

Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S !

Juu, iankaikkista elämää ei Jumala anna, kuin yksin Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. SE on Jumalan armolahja, että voime syntyä uudesti. Vain Hänessä ja Hänen kauttaan voimme saada kaikki synnit anteeksi.

Se on Jumalan Lahja: Uudestisyntymä on armon ilmentymä.

• Jeesus on pelastaja kirjoitti:

Juu, iankaikkista elämää ei Jumala anna, kuin yksin Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. SE on Jumalan armolahja, että voime syntyä uudesti. Vain Hänessä ja Hänen kauttaan voimme saada kaikki synnit anteeksi.

Se on Jumalan Lahja: Uudestisyntymä on armon ilmentymä.

Nimim. "Jeesus on pelastaja" kirjoittaa:

"SE on Jumalan armolahja, että voime syntyä uudesti. Vain Hänessä ja Hänen kauttaan voimme saada kaikki synnit anteeksi."

JUURI NÄIN ! :)))

Tätä ei ymmärrä esim Juutalaisuus, Islam, Jehovan todistajat , TMS... !

1 Joh 4:2-3 "Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa JEESUKSEN KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on ANTIKRISTUKSEN HENKI"

• mitens oli?

Nimim. "Jeesus on pelastaja" kirjoittaa:

"SE on Jumalan armolahja, että voime syntyä uudesti. Vain Hänessä ja Hänen kauttaan voimme saada kaikki synnit anteeksi."

JUURI NÄIN ! :)))

Tätä ei ymmärrä esim Juutalaisuus, Islam, Jehovan todistajat , TMS... !

1 Joh 4:2-3 "Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa JEESUKSEN KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on ANTIKRISTUKSEN HENKI"

Sattumalta poikkesin Lahden Vapaudenkadun Liidissä.
        Olitko kopittelija illalla 18 nurkilla ko. kaupassa?

Kuvanmukainen mies liikku katsellen tuotteita.

• mitens oli? kirjoitti:

Sattumalta poikkesin Lahden Vapaudenkadun Liidissä.
        Olitko kopittelija illalla 18 nurkilla ko. kaupassa?

Kuvanmukainen mies liikku katsellen tuotteita.

Noh, enpä ollut varmaan kaksoisolento, koska olin 17-20 Ahtialassa Sepänniemen kentällä pelaamassa pojan ja nuorten kanssa Lätkää ja nyt on kyllä lihakset aikas jumissa !

Varmaa näit jonkun "parikymppisen nuoren miehen" ! ;D

• sattuman kulkutie

Noh, enpä ollut varmaan kaksoisolento, koska olin 17-20 Ahtialassa Sepänniemen kentällä pelaamassa pojan ja nuorten kanssa Lätkää ja nyt on kyllä lihakset aikas jumissa !

Varmaa näit jonkun "parikymppisen nuoren miehen" ! ;D

Selvä, en nähnyt 20- ikäistä, sillä ikää varmasti on enempi.
        Näin ehkä liian vanhan, samanoloisen, mutta jo posket roikkui ja hieman väsyneen oloinen. Siksi en kysynyt, että pelaatko "vielä" biljardia.
        Kysyttävä olisi varmaan loukkaantunut ; ) !

• sattuman kulkutie kirjoitti:

Selvä, en nähnyt 20- ikäistä, sillä ikää varmasti on enempi.
        Näin ehkä liian vanhan, samanoloisen, mutta jo posket roikkui ja hieman väsyneen oloinen. Siksi en kysynyt, että pelaatko "vielä" biljardia.
        Kysyttävä olisi varmaan loukkaantunut ; ) !

Onneksi et kysynyt mutta ei biljardi silti ikää kysy, vaan se on parasta "dementialääkettä" sitä voi pelata vaikka kuinka vanhana jos näkö säilyy ! :D

Ps. Minusta on kyllä perin kivaa "kouluttaa" nuorempiani ! :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3521
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      2217
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1995
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1383
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe