~~ ♥
Sitä mitä minä etsin
sitä en salpojen takaakaan löytänyt
Löysin vain tyhjyyden
ja taas ovien takaa tyhjyyden
Ja se katsoi ylöspäin
ja huusi
Ja minä olin tuskaani kuolla
sillä en osannut auttaa
~~ ♥
~ Sydän ~
4
76
Vastaukset
- rygseck
Vaikuttava runo !
Ja tuo, miten jätät lopun ikään kuin ilmaan...Kiitos palautteestasi "rygseck" vai mikä tää nyt onkin...
Tässä ilmoille vielä lisääkin.......>
Mt Eden Dubstep - Sierra Leone
http://www.youtube.com/watch?v=oIEEIif21g4
- Liona32+
Luen yleensä runosi mutta koska olen
huono antamaan palautetta niin se
jää tekemättä.
Osaan nykin vain sanoa että tykkäsin
tästä jokseenkin arvoituksellitesta runostasi.Niin arvoituksellinen tämä runo ehkä onkin...niinkuin yleensäkin kaikki
tässä elämässä....
Kiitos sinulle Liona palautteestasi ja ei minusta aina runoa niin tarvitse
spekuloidakaan vaan kiva vain nähdä että se on huomattu ja luettu
maisteltavaksi... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095