Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. ~ Näkymätön ~

~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s
    Rakkausrunot
    1
    59
  2. ~ Sosiaalietuuksia ~

~~ Köyhyyden etu kukaan ei huoli kuin rakkaudesta Köyhyyden haitta kukaan ei huoli ~~ Esa Pakarinen - köyhä mä
    Rakkausrunot
    0
    59
  3. ~ Olispa ~

♥ ~~ Voi kuinka kaipasin sitä kun sanoit minulle Rakas, oot tärkee Voi kuinka kaipasin kun kerroit kuinka välität min
    Rakkausrunot
    1
    59
  4. ~ Sivistynyt ~

~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistynyttä... ~
    Runot
    0
    59
  5. ~ Houdini ~

~♥♥~ Ensin ei välähtänyt sitten yhtäkkiä käsitin ja päätin ottaa vain menolipun hulluutesi sinetöi minut arkkuun maa
    Rakkausrunot
    1
    59
  6. ~ Joulutarina ~

~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok
    Runot
    3
    59
  7. ~ Aamu ~

~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma
    Rakkausrunot
    1
    59
  8. ~ Aforismi ~

~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)
    Runot
    2
    59
  9. ~ Aika ~

~~ ♥ Kun ihmisyys loppuu loppuu aika Aika, joka meille on annettu .. aika rakastaa Kun aika loppuu jää jäljelle rakka
    Rakkausrunot
    1
    58
  10. ~ Kolikko ~

~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si
    Rakkausrunot
    5
    58
  11. ~ Salaisuus ~

~ ♥ Kuvansa kadottanut Jumalallinen eläin Etsii taivasta varjoista maan Raiskattu minuus huutaa ihmisten jouk
    Rakkausrunot
    0
    58
  12. 9. KÄSKY ! (2.0)

9 KÄSKY ! 2 Moos 20:16 "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi." ! ______________________ Jos Jeesus sanoo Luuk
    Adventismi
    7
    58
  13. Minun Jumala vs Raamatun Jumala

~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    58
  14. JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !

Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu
    Helluntailaisuus
    27
    58
  15. Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S

S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"
    Helluntailaisuus
    2
    58
  16. ~ Ja niin on...

~~ ♥ Tilttaileeko koneesi Onko siinä viruksia kenties haittaohjelmia Palauta tehdasasetukset Lue Raamattua ! ~~ ♥
    Rakkausrunot
    0
    57
  17. ~ Taidetta ~

Sanoja tähtisumusta sieltä täältä, Logos notkahtaa niskani Ei ota otetta kuljettaa kuulijaa Ottaa pois, jättää pukee
    Runot
    1
    57
  18. ~ On ~

~♥♥~ On asioita mitä voi muuttaa ja on asioita mitä ei voi muuttaa ne vaan on, tahdoit tai et kuin vaikka sen, että
    Rakkausrunot
    1
    57
  19. ~ Kyhäelmä ~

~♥♥~ Kuka kumma Kallion kolosta liitelee pääni ympärillä Kuka kumma No nii Nyt joku höyhen kutittaa nenää Tsiu !
    Runot
    1
    57
  20. ~ Kohti ~

~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet
    Rakkausrunot
    6
    57