otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
831
Kommenttia
198
~ Näkymätön ~
~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s159~ Sosiaalietuuksia ~
~~ Köyhyyden etu kukaan ei huoli kuin rakkaudesta Köyhyyden haitta kukaan ei huoli ~~ Esa Pakarinen - köyhä mä059~ Olispa ~
♥ ~~ Voi kuinka kaipasin sitä kun sanoit minulle Rakas, oot tärkee Voi kuinka kaipasin kun kerroit kuinka välität min159~ Sivistynyt ~
~ Sivistynyt ihminen ei näytä kasvojansa siitä ei saa mitään selvää On se perkeleellistä ja niin sivistynyttä... ~059~ Houdini ~
~♥♥~ Ensin ei välähtänyt sitten yhtäkkiä käsitin ja päätin ottaa vain menolipun hulluutesi sinetöi minut arkkuun maa159~ Joulutarina ~
~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok359~ Aamu ~
~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma159~ Aforismi ~
~ SYNTISEN ARMAHDETUN ONNI ON SE ETTÄ EI TARVITSE ESITTÄÄ OLEVANSA YHTÄÄN PAREMPI KUIN ON ~ (*J*)259~ Aika ~
~~ ♥ Kun ihmisyys loppuu loppuu aika Aika, joka meille on annettu .. aika rakastaa Kun aika loppuu jää jäljelle rakka158~ Kolikko ~
~~ Enkö nostaisi sinua sinussahan on minun kuvani kurainen ja epäselvä mutta minun kuvani Tahrasi ei minua haittaa si558~ Salaisuus ~
~ ♥ Kuvansa kadottanut Jumalallinen eläin Etsii taivasta varjoista maan Raiskattu minuus huutaa ihmisten jouk0589. KÄSKY ! (2.0)
9 KÄSKY ! 2 Moos 20:16 "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi." ! ______________________ Jos Jeesus sanoo Luuk758Minun Jumala vs Raamatun Jumala
~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...758JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !
Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu2758Oikea rukous: JEESUS AUTA ! S.O.S
S.O.S = " save our souls " = "Pelasta Sielumme" ! 1 Moos 4:26 "Siihen aikaan ruvettiin avuksi huutamaan Herran nimeä"258~ Ja niin on...
~~ ♥ Tilttaileeko koneesi Onko siinä viruksia kenties haittaohjelmia Palauta tehdasasetukset Lue Raamattua ! ~~ ♥057~ Taidetta ~
Sanoja tähtisumusta sieltä täältä, Logos notkahtaa niskani Ei ota otetta kuljettaa kuulijaa Ottaa pois, jättää pukee157~ On ~
~♥♥~ On asioita mitä voi muuttaa ja on asioita mitä ei voi muuttaa ne vaan on, tahdoit tai et kuin vaikka sen, että157~ Kyhäelmä ~
~♥♥~ Kuka kumma Kallion kolosta liitelee pääni ympärillä Kuka kumma No nii Nyt joku höyhen kutittaa nenää Tsiu !157~ Kohti ~
~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet657