jossarian

jossarian profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kuka olen, on merkityksetöntä; tärkeämpää on, mitä kirjoitan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 19v sitten
5 aloitusta · 304 kommenttia
Kirjoitat vähän, mutta roskaa. ADHD:stä en tiedä - en todellakaan ole levoton tai keskittymiskyvytön - mutta ainakaan AS ei johdu kasvatuksesta. Nykyiset hakukoneet ovat hyviä, Internetistä löydät varmasti itse riittävästi faktoja, mikäli et jatkossa halua kylvää ympärillesi moisia yksisilmäisiä yleistyksiä.

Vaiva, jonka niin lystikkäästi laitoit lainausmerkkeihin, tarkoittaa minun kohdallani sitä, että sosiaalinen elämä on lähes olematonta, eikä suinkaan siksi, että en haluaisi olla ihmisten kanssa tekemisissä, vaan koska emme vain ole samalla aallonpituudella. Ihmisten välisestä kommunikaatiosta enemmistö (muistaakseni 80 prosenttia) on ei-verbaalista, joka on minulle jotakuinkin kuin vieras kieli. Tämä taas antaa minusta tunteettoman vaikutelman. Tunteita kyllä on, mutta en pysty ilmaisemaan niitä niin, että muut ymmärtäisivät ne oikein. Että tämmöinen "vaiva".