Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
petri.solja
profiilit
petri.solja
petri.solja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kai muistatte että kyseessä on pyramidi huijaus ja nuo kierrättävät ppc linkit omilla sivustoillaan. PPC sivustoja katoaa ja ilemstyy kuin sieniä sateella ja lähtevät rahojesi kanssa. Jos jonneki aikaa laitatte nii laittakaa mieluummin pointshoppiin mikä on rekisteröity firma.
10.02.2010 01:21
Yrittäkää ymmärtää asiaa kuitenkin kantilta, että ref linkkien postittajat tekevät sen ansaitsemisen vuoksi, mutta väärällä tavalla. Itse mainoastan nettisivuani tai ref linkkiäni foorumi viesteissä eräänlaisena allekirjoituksena
mallia
Viestini
===========================================
Reflinkki 1
Reflinkki 2
Toki syyllistynyt itsekin linkkien satunnaiseen viestitykseen, mutta luovuin siitä kun sain ängettyä päähäni että se on ärsyttävää. Ref linkkejä ei kuitenkaan mielestäni tulisi kieltää kanssa ellei kyse ole massapostauksesta.
10.02.2010 01:11
No se on sama korjaanko vai enkö kun joka tapauksessa joku keksii siitä valittamisen aihetta. Onpaha neuvottu linkki sivustolle käyttäköön tai eivät käytä.
20.01.2010 07:33
Eikös nuo juuri kiistele KHO:ssa Finreactorin kohdalla netin linkitys vastuusta. Tekijänoikeuslakia rikkovaan materiaaliin linkitäminen on tällä hetkellä laissa kiellettyä ennen finnreactorin ennakkotapausta.
Korjatkaa jos olen vääräsää
30.03.2009 03:50
Pahoitteluni osoitteen epämääräisyydestä. Syy on yksinkertaisesti siinä että kyse on ilmaisesta webhosting palvelusta, joka lisää osoitteen alkuun käyttäjä nimen ja palveluntarjoajan nimen.
Kyseessä ei ole virus sivusto sen voin taata itse. Toimin sivustojen ylläpitäjän roolissa (mikä valitettavasti näkyy myös laadussa).
Vakoiluohjelma tai virus epäillystä minut tavoittaa sähköpostilla tai messengerin kautta
[email protected]
24.03.2009 12:47
1 / 1