Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5230

1. Ei ne tuollaisia ole,jos ne ei tuollaisiksi päästä.Koulutuksella niistä saa ihan käyttökelpoisen seuralaisen.Samanlaisella koulutuksella niistä ihan yhteiskuntakelpoisen saa.Ainoa ero on vaan siinä,että se nelijalkaisempi on loogisempi olento,joten helpompi kouluttaa,vähemmän jalkoja omaava taas vailla mitään loogista tomintaa,joten koulutukseen on uhrattava enemmän aikaa.
    Huomattavaa on myös,että lelut on kalliimmat...
  2. Tuo varastopunkki on aika kinkkinen...Onko sitä oikeasti,vai näyttääkö jostain muusta johtuen.Enpä tiedä...Periaatteissa kaikissa ryyneissä sanotaan olevan,mutta silti esim.ne,jotka käy ruoka-allergian puolesta,sopii.Metka juttu...
    Itse en siis viimekädessä miettisi tuota varastopunkkiongelmaa,vaan nimenomaan ruokapuolelta,ihan oireitten mukaan.Kalkeisa ja vitamiineissa nimenomaan MITÄ ainesosia niissä on,onko luonnollisia vai synteettisiä.Luonnollisesta viu yhtä hyvin saada oiretta,kuin jos saa itse raaka-aineesta.Siksi noista mitään ei kannata lisätä heti,vaan ihan samoin,kuin muut ainesosat,yksitellen.
    Oliiviöljy raaka-aineena on vähemmäs määrin käytetty missään,siksi itse katsoisin sen vähiten todennäköisesti aiheuttavan mitään.Itse en ole kuullut oliiville allergisoituneesta koirasta ainakaan...
    Kalkkuna ei ole kaikkien allergisoivemmasta päästä,mutta jos on epäilystä kanan sopimattomuudesta,niin kalkkuna voi myös aiheutta.Mutta viimekädessä yksilöllisiä eli kokeilun kautta näkee,jos haluaa varmistaa.

Tuon huhhulin viesti ei ole missään tekemisissä eliminaatiodietin kanssa.Eli jos pässejä haluaa hakea ,niin näemmä löytyy ihan muualta...