Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5230

1. Sen verran mielenkiintoista tuo lihapitoisuus,että pitänee kysyä,että missä määrin on kokemuksia tai onko ruokkia tuolla lailla isoja,luustovikoihin taipuvia rotuja? Ihan mielelläni kuulisin jotain esimerkkejä :) Ruokinnalla siis tarkoitan luovutusiästä asti.
    Tarkoittaako tuo myös (vai mikä?),että tuo suhde on heti luovarista lähtien?
    On meinaan melkoinen mälli lihaa/proteiiniä...

Lisäravinteista mainitsisin ihan ykkösinä A-vitamiinin,sekä C-vitamiinin.Toki nuot mainitut myös tarpeellisia on.JOS lisäravinteita,varsinkin rasvaliukoisia käytetään kasvavilla,niin ne kannattaa sitten hyvin huomioida ruokinnassa,jos kyseessä on luustovikoihin taipuvat rodut.
    E-vitamiinin lähteenä olisi myös hyvä antaa nimenomaan myös eri kasvisöljyjä( kylmäpuristetut),joista kylkiäisenä sitten myös rasvapuoli ym.hyvät jutut.
  2. Onhan noita sattunut,tosin noitakin,joita ei kiinnosta pätkääkään.
    Eri asteisia kiinnostuneita." Pahimmasta" päästä bongari,joka nouti jokaisen bongaamansa siilen minulle.Kerran oli kuskannut sisäkuistille odottamaan,kunnes tulen kotiin...
    Ja yksi haluaisi pitää siiliä keilapallona.Siilin onneksi,ja koissun epäonneksi,minä taas en.Ja siilien onneksi,minun ääni ratkaisee.

Haju kai kiinnostaa alkupeleissä.Loppupeleistä kiinnostaa sitten mikä ketäkin.