luotolase

hulluus on äärettömästi kiinnostavampaa kuin älykkyys, äärettömästi syvällisempää.
älykkyydellä on rajansa,
hulluudella ei minkäänlaisia.
(claude chabrol)
pieni, pyöreä, itsepäinen. that's me.
kuudenkympin ja kuoleman välissä.
SEITSEMÄN KUOLEMANSYNTIÄ (try to remember when you chat)
SEVEN DEADLY SINS
kateus
ylensyönti
ahneus
himo
ylpeys
laiskuus
viha
Envy = the desire to have an item or experience that someone else possesses
Gluttony = excessive ongoing consumption of food or drink
Greed or Avarice = an excessive pursuit of material possessions
Lust = an uncontrollable passion or longing, especially for sexual desires
Pride = excessive view of one's self without regard to others.
Sloth = excessive laziness or the failure to act and utilize one’s talents
Wrath = uncontrollable feelings of anger and hate towards another person
**********https://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus#Rajoitukset**********
sananvapauden rajoitukset kannattaa jokaisen chattailijan käydä lukemassa, ennen kuin sanoo kenestäkään yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sp: [email protected]
ANTI.AGElle TIEDOKSI:
Reskontra on osa kirjanpitoa. Se on luettelo yrityksen tai muun organisaation tapahtumista. Yleisimpiä ovat maksuvalvontaan käytetyt myyntireskontra ja ostoreskontra.
I'm not fat I'm undertall! (Garfield)
säännöt kissattomalle tai koirattomalle vieraalle: (maria kärkkäinen)
ne asuvat täällä, sinä et.
jos et halua niiden karvaa vaatteisiisi, pysy kaukana huonekaluistamme.
pidän lemmikeistäni enemmän kuin useimmista ihmisistä. sinulle ne ovat eläimiä. minulle ne ovat kavereita, jotka ovat lyhyitä, karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi.
kissat tai koirat ovat parempia kuin lapset. ne syövät vähemmän, eivät pyydä koko ajan rahaa, ovat helpompia kouluttaa, yleensä tulevat kutsuttaessa, eivät koskaan aja autollasi.
eivät roiku huumeita käyttävien kavereiden seurassa, eivät polta eivätkä ryyppää, eivät halua ostaa muotivaatteita, eivät käytä vaatteitasi.
eivät tarvitse ziljoonia euroja opiskeluun ja jos ne tulevat raskaaksi, voit myydä seuraukset.
- meinasit sitten noilla norauksillasi hämmentää keittoa että ei kaikki ymmärtäisi.
pieleen meni. - voi sinuakin reppanaa. käyttäydy niin että ei tarvitse poistaa.
- eikö teille onnettomille mene päähän että minä toimin ihan omien ja ypn sääntöjen mukaan. en muiden sättäreiden. ugh
- minä saan omaan profiiliini kirjoitta mitä haluan.
- ei ole minun vikani jos ihmiset eivät ymmärrä huumoria.
- harmittaako kovasti kun muistan? ja vielä tulomatkankin?
- minäpä en vähästä säikykään. teflonia
- kolina1lle vastaus, ei vaikutakaan.
- mitäs pahaa tuossa oli, elämä on itkua tai naurua.
- minä kirjoitin sen omaan profiiliini, se ei kai ole kiellettyä?
siinähän paljastuis sekin että oliver oli se joka mulle jankkasi jostain
asiasta n v 0 ekr - nyt selvisi sekin kuka oli se joka jankutti mulle jostain asiasta v 0 ekr.
en tiennytkään kuka se oli - lähettäkää ne kuvakaappaukset tai kopiot tai ihan mitkä vaan virheet joita olen tehnyt.
[email protected]
jospa minäkin viisastuisin................................... - en juokse aassa, en muutoinkaan, ehdin hyvin kävellen.
- tyhmät bannataan
- taitaa ottaa pattiin kun ette saakaan enää riehua ihan miten vaan. onko sinulla mahdollisesti lääkärin koulutus?
- tsemppiä leijonille. ensi vuonna uusi yritys. viekää seuraaviin otteluihin tuomareille silmälasit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- se ostaa, jolla on rahaa.
köyhä käy lidlissä, siellä on halvinta maitoa, se on kyllä kotimaista ja muutkin kotimaiset tuotteet lidlin omissa pakkauksissa ovat halvempia.
lisää vaan lidlejä suomeen, ei kuolla nälkään, vaikka herrat kuinka yrittäis
nälkään tappaa. so hinnat nousee, tulot ei. - uudistus huoneiden osalta on täydellinen. tosin paljon on ihan tyhjiäkin huoneita, olisiko järkevää poistaa ne ja lisätä huoneeseen pääsevien määriä.
loppui ikärasismi, joka ajoittain sai tosi sairaita muotoja. - erittäin hyvä uudistus, loppui ikärasismi.
iso kiitos - kokeile itseesi samaa konstia, keijo 69