Vapaa kuvaus

Olen pirteä nainen, joka työskentelen ravitsemusalalla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

2

1. Minusta on tärkeää, että osoitat kumppanillesi /puolisollesi, että hän on tärkeä sinulle ja päin vastoin. Sitä ei osoiteta sillä tavalla, että mennään bilettämään omnien tyttökavereiden/poikakavereiden kanssa. Tuolla tavalla toimien suhde ei kestä kovin kauan yleensä (Poikkeus vahvistaa säännön).
    Osoitat rakkauttasi myös käyttäytymisellä ja asenteilla. Tiedän käytännössä tästä asiasta, kun olen kantapään kautta kokenut nämä asiat. Nyt minulla on hyvä mies ja parisuhde.

Tärkeysjärjestys pitää olla kunnossa. Puoliso pitää olla tärkeysjärjestyksessä ennen työtä ja harrastuksia. Avioliittoa/suhdetta kannattaa hoitaa kunnolla, muuten ei se pysy kasassa. Pakolla ei kuitenkaan toista saada aisoihin, vaan motivoi puolisoasi tuohon asiaan. Kai hänkin haluaa, että teidän suhde on kunnossa.

Se on kuitenkin parempi, ettei itse lähde bilettävään. Toista ei voi muuttaa, vain itseään voi muuttaa.
    Suosittelen teille avioliittoleiriä, niin siellä saatte lisää tietoa ja vertaistukea asioihin. http://www.hnmky.fi ja sieltä suosittelen Pieksämän avioliittoleiriä.