Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kyllä siinä oli mielestäni
    enemmän kuin kokeilua.
    Ja on hyvä,että jotain
    nk.uutta kerrontaa
    kuin kertojiakin on
    joukossa.

    Kuule hyvä ystävä,kyllä
    meillä jokaisella on omat
    riesamme kirjoituksissamme.
    Minullakin-vaikka paljon olen
    kirjoittanut kaikenlaista,
    niin itseäkin toisinaan
    sapettaa tietyt puutteet

    vaikka harrastelijoita
    vain ollaankin.

    Koskaan ei kukaan varmaan
    tule saamaan sellaista
    tekstiä ulos,että kaikki
    suitsuttaa,
    vaikka ei se liene
    tarkoituskaan.

    Pääasia- että omista
    lähtö kohdistaan
    yrittää parantaa kuin
    kehittää harrastustaan,
    ilman ulkoisia paineita.

    Mutta ajanmittaan se ei
    tahdo enään itselleen riittää,
    jos vaatii enemmän.
    Silloin pitää olla itsensä
    kanssa tasapainossa
    siinä hetkessä.
    Sillä harrastuksesta ei saa
    kehittää itselle stressiä.

    Tuosta omasta hyvyydestäni
    voidaan olla toistakin mieltä,
    ja tekis mieli ottaa auki
    kaikki tekeleeni mitä tänne
    olen kirjoittanut...mitä
    sillä mahdollisesti voittaisin,
    jäänee salaisuudeksi.

    Hyvä,asiallinen ja parempaan
    kieliopilliseen tekn.
    seikkoihin tapahtuva kritiikki
    on aina tervetullutta
    esim.ammatin omaavilta
    henkilöiltä...toisaalta siitä
    saattaa kadottaa jotain sellaista
    - jota ei ehkä löydä
    mistään Oppikirjoista.

    Joten vaikeaa ja haastavaa tämä
    kirjoittaminen...pidä oma tapasi
    kuin tyyli jos huomaat että
    nautit siitä ja saat mielihyvän
    kokemuksia...siitä voi itse hioa
    omaansa ns.paremmaksi.

    -Aina kokeilla kannattaa uuttakin-

    Hienoa nimetön...kutkuttaa
    että kuka kätkeytyy siihen.

    Nöyryys on hyvä olla mukana,sillä
    minäkin sitä täällä mukana
    kuljetan....

    ...Kiitän kun vastasit ja
    -ehdottomasti-jatkat eteenpäin.

    Hyvää viikonvaihdetta Sinulle.
  2. Arvaa mitä tuli mieleen,kun
    näin tämän lyhyen tekstisi
    eikä ole Sinusta ihan tässä
    kuulunut mitään.

    "Minä elän"...Aleksis Kiven
    sanoin.

    Kiitoksia paljon Sinulle ja

    Hyvää yötä kuin myös
    aamuakin.
  3. Minä olen harras Ystäväsi,kuin myös
    runojesi suuri ihailija,jonka
    Sinä jo tiedätkin.

    Kuin myös tuo uusin
    jonka luin tuossa joku
    aika sitten teki
    saman vaikutukset kuten
    useimmat muutkin.

    Tässä ns.arvosteluissa olen
    viimeiseen asti samaa mieltä
    kanssasi.
    Se on niin henk.koht.että
    paras neuvoja on oma minä
    kuin myös kirjoituksensa
    ohjaajana.
    Toisaalta - olen täällä
    joillekin antanut luvan
    joihinkin kieliopillisiin
    seikkoihin puuttua,joilla
    parantaa teknistä näkymää.

    Mutta itse tekstiin ja sen
    sisältöön vaikuttaminen tai
    puuttuminen on jo enemmän
    arveluttavaa...mutta pikku
    hyvää tarkoittavat vihjeet
    voivat toimiakkin.

    Pääasia on,itse tekstin sanoma,
    henki ja tunnelataus kuin
    toteutus...lopussa on vasta
    pienet kieliopilliset
    teknisyydet.
    Silti kyllä kielioppi olisi
    hyvin osata kuin hallita
    kirjoittamisessa.

    Luin eilen tuon runoni,
    kun mainitsit siitä
    kahdesta sanasta-kyllä ne
    sinne kuuluvat-ehkä paikka
    voisi olla toinen,mutta se
    vaatisi ottaa auki koko
    runo.
    Mutta ajatuksena oli Sinulta
    aito ja kunnioitettava,sillä
    mielipiteitä saa ja pitääkin
    olla,jos lukijalta siltä
    tuntuu.

    Toivon,että ymmärrät pienet
    huumorin letkaukset kuin
    sanailuni,kun vain on aina
    ollut sellainen aito tunne,
    että jotenkin se on meillä
    aina pelannut.
    Yksityisyys/koskemattomuus
    on sellainen asia että sitä
    olisi kunnioitettava,ettei
    kajota millään luokkaavalla
    tavalla toisen esim.
    ominaisuuteen...huumorin
    pilke on asia erikseen.

    Täällä en ole juuri sellaista
    huomannut,jossa ilmenisi
    sellaista pahaa henkeä.

    Tarkoitin varmaankin sitä
    Oikeaa Naantalin aurinkoa,
    vai pitäisikö vaihtaa
    Hangon keksiin...tehdäänkö
    siellä vielä keksiä...

    Oikein hyvää yötä
    kuin huomista aamua...Kiitän päivästä.