Sinä minussa

*


Miksen heti kirjoittanut sitä ylös.
En enää sitä muista.
Hieno lause rakkaudestani
ja toinen vielä upeampi
miete sinun tunteistasi.

Älä, kulta, ihmettele,
miten niin tärkeän asian
unohdin.

En sitä sure,
mitä ajatuksista,
sillä
Sinä olet minussa
koko ajan.

32

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Taas yhtä upeeta tuotantoo...
      Kiitos kun sain taas lukea=)
      Joko siellä ukkostaa,täällä ei kaukana ole?

      • Ukkonen teki tehtäviään pari tuntia..
        oikein jo vähän hirvitti.
        Mutta nyt se on ohi ja pääsin kiittelemään sinua,
        ystäväin:)))


    • Naapurin akka

      Dalmatialainenko Siul o..? Eikä ko see o vissi tää helle ko vaikuttaa tommottis unohtelevasti =)

      On see vaa kumma - toiset nee ossa kirjottaa runo niistkii sanoist ko nee o unohtanu, mää en ymmär semmost... mu ko pitäs kirjottaa simmottis ni mittää tul *huakaa*

      See o sitä rakkauslängvitsiä - simmonen kyl pysys pääs ;D

      ihQ runo kaikipuali!

      Piits

      • Eikun mulla Brattbittbullboxeri:))

        Ja kyl sää tiijäät mite helppo niist asjoist on kirijoittaa, jotka on jo unohtunnu, kunhan latoo
        sanoja peräjälkeen ja kattoo mitä siittä tulee:))

        Välillä tuntuu, että ettei ole mitään rakkauvenkiältä, on vain rakkauven siansaksaa ja sitä ei jymmarra kekään:)))

        Soumenitänks!


    • cocos_vanilla

      Onni onnettomuudessa
      että
      unohduksen laatuja
      on niin monenlaisia

      Tärkein tunkee
      ja versoaa
      hankalimmistakin raoista
      Ei voi unohtua
      hetkeksikään...

      ***
      Runossasi on oleellinen
      jälleen
      Pysähdyn, unohdun runoosi...
      :)

      • Siinä se onni just on!

        Sinä osaat kyllä myös sanoa aina
        olennaisen ja sekin on lahja:))

        Jään nauttimaan sanoistasi!


    • lindalinda1

      ihan pari sanaa aattelin tässä nakata,
      vaan kun keksisin ne oikeet ?

      Kuinka kauniisti oletkaan pukenut sen tärkeimmän,
      Hänen olemisensa Sinussa.

      Mie en osaa sanoa enempiä muuta, kuin että jos
      tämän runon olis joku muu kirjoittanut, niin ei
      samaa fiilistä kyllä olisi osannut tähän punoa
      kuin Sinä.

      • Äh, sinunkin kanssasi, se on minun repliikkini, ettei osaa sanoa mitään:))

        Enkä minä oikein tiedä tämän runon
        tunnelmasta,
        kai se siellä jossain luuraa...
        Mutta jos sinä löysit sen, niin uskon
        sen siellä olevan.
        Kiireesti kumarran, mutta kunnioittavasti.


    • Minänoita

      Sie taas taida oikein muistaa
      dementtia matami:
      Se peräkammarinpoika paise
      poistettiin sinust männä
      viikolla ei oo eikä tuu
      sinus ennää!
      Huoks,jos saan muistuttaa
      ystävällisest niin sie
      melkein kampitit sen koni
      doktorin joka siul operaatin
      suoritti ja minulkii ol
      henkenahistus lähel siun kansais
      ko suoraan palleeseen potkasit
      miekö sinnuu kiinni siin pitelin!

      On se hyvä asia et mie
      lähen justkii huomen lomal,
      tulloo ees vähän välimatkaa
      sinnuun!

      Mie lähetän sit
      post skriptumin siul
      pohjoisnavalt!

      Au revoir siul serkku,
      luuta on umpattu täyteen
      eväst!

      • Että minä sitten olen sinua kaivannut, räkänokka!

        Se joka toista haukkuu emä---jotain, on ite,
        jos et muista; kjäh.
        Ja siitä doktornista ei enempätä puhuta,
        mie maksoin sille kipurahat (korrupstioo, tiäks)
        ja se lupas olla myymättä ohos-lehteen mitään.
        et nyt suukki zupukkiin siittä asjasta.

        Ja muista asiista sano nyt, että; noukomments nau oor nevö:))))

        Lähetsie räkänokka lomalle........jihaaaaaaaaa,
        miekii saan vähä aikaa lomalla, hyvä itea, kertakaikkiaan, vai mitensenytoli..

        Ei vainenkaan, ikävä miu tulloo, noita siun höpötyksiäs...
        Aufwiedersen


    • Lumihiutale

      valkoisuudellaan
      puhdistaa

      aitouden tunteen Runoosi

      kiteeksi loistamaan.

      Näin sööttiä Sinä
      saat aikaan.

      • Näin kiireen keskellä sanasi lämmittävät kovasti:)
        Lempeää yötä toivotan!


      • marinfrist kirjoitti:

        Näin kiireen keskellä sanasi lämmittävät kovasti:)
        Lempeää yötä toivotan!

        Minä tässä Sunnuntai aamussa
        Kiitän eilisestä toivotuksestasi

        ja Toivotan Hyvää pyhä päivää.


      • dolan kirjoitti:

        Minä tässä Sunnuntai aamussa
        Kiitän eilisestä toivotuksestasi

        ja Toivotan Hyvää pyhä päivää.

        Anteeksi, että vastaus tulee näin myöhässä.
        Hyvää alkavaa viikkoa:=)


      • marinfrist kirjoitti:

        Anteeksi, että vastaus tulee näin myöhässä.
        Hyvää alkavaa viikkoa:=)

        Ei päivää ilman Marinia,olkoon
        tämän viikon mottoni.

        Anteeksi pyyntö on aiheeton,
        mutta kokouksessani päätin
        hyväksyä-ilman vastalauseita
        meni lävitse.

        Sinulle villan lämpöistä
        alkavaa viikkoa.


      • dolan kirjoitti:

        Ei päivää ilman Marinia,olkoon
        tämän viikon mottoni.

        Anteeksi pyyntö on aiheeton,
        mutta kokouksessani päätin
        hyväksyä-ilman vastalauseita
        meni lävitse.

        Sinulle villan lämpöistä
        alkavaa viikkoa.

        Hurja minkälainen motto sinulla on!
        Kuinka minä oikein selviän tästä:))

        Sadepäivää Treelle

        Toivottaa Mrs Karelia!


      • marinfrist kirjoitti:

        Hurja minkälainen motto sinulla on!
        Kuinka minä oikein selviän tästä:))

        Sadepäivää Treelle

        Toivottaa Mrs Karelia!

        Ei paineita,ei väkisin syöttöä,
        vain normaaleja yhteyden pitoa
        -ilman pakkoa...tämä

        ei ole EU direktiivi
        -vain kommentti-

        Nyt aurinko jo näyttäytyy.

        Toivotetaan Sinulle Mrs
        hyvää mieltä illan kautta
        yöhön ja aamuun...ellemme
        tapaa sitä ennen näillä
        kulmillamme.


      • dolan kirjoitti:

        Ei paineita,ei väkisin syöttöä,
        vain normaaleja yhteyden pitoa
        -ilman pakkoa...tämä

        ei ole EU direktiivi
        -vain kommentti-

        Nyt aurinko jo näyttäytyy.

        Toivotetaan Sinulle Mrs
        hyvää mieltä illan kautta
        yöhön ja aamuun...ellemme
        tapaa sitä ennen näillä
        kulmillamme.

        Kiitos sinulle, ehkä me emme ihan
        tänään tapaa,
        vaan eihän sitä koskaan tiedä:))

        Elämähän on täynnä yllätyksiä.....


      • marinfrist kirjoitti:

        Kiitos sinulle, ehkä me emme ihan
        tänään tapaa,
        vaan eihän sitä koskaan tiedä:))

        Elämähän on täynnä yllätyksiä.....

        Uskotaan ja luotetaan Elämän
        yllätykselliseen puoleen,sillä
        täällä kyllä tapaillaan
        näppäimien päässä.

        Hyvää alkavaa päivää Sinulle.


      • dolan kirjoitti:

        Uskotaan ja luotetaan Elämän
        yllätykselliseen puoleen,sillä
        täällä kyllä tapaillaan
        näppäimien päässä.

        Hyvää alkavaa päivää Sinulle.

        Hrrr.
        Villapöksyt ja tuulipuku, ei tässä muuten pärjää:))

        Mie tilasin aurinkoa tälle päivälle, ei vaan näy!
        Mihinkään ei voi enää luottaa:((

        Tehdään päivästä mukava:)


      • marinfrist kirjoitti:

        Hrrr.
        Villapöksyt ja tuulipuku, ei tässä muuten pärjää:))

        Mie tilasin aurinkoa tälle päivälle, ei vaan näy!
        Mihinkään ei voi enää luottaa:((

        Tehdään päivästä mukava:)

        En vieläkään ole ulkona
        käynyt,että voisin
        päivittää tuota
        itseeni.

        Niska pitäisi
        siis suojata.

        Tämä urhoollinen päivämme
        kyynelillä vuodatettu
        ...nyt ei tarvitse
        kirkkoonkaan mennä,kun
        alan hoitaa papin virkaa.


      • dolan kirjoitti:

        En vieläkään ole ulkona
        käynyt,että voisin
        päivittää tuota
        itseeni.

        Niska pitäisi
        siis suojata.

        Tämä urhoollinen päivämme
        kyynelillä vuodatettu
        ...nyt ei tarvitse
        kirkkoonkaan mennä,kun
        alan hoitaa papin virkaa.

        Pysy sinä vain sisätiloissa,
        raivoavaan myrskyyn ei ole hyvä mennä
        ollenkaan, oli sitten pappi tai
        lukkari:))


      • marinfrist kirjoitti:

        Pysy sinä vain sisätiloissa,
        raivoavaan myrskyyn ei ole hyvä mennä
        ollenkaan, oli sitten pappi tai
        lukkari:))

        -ulkotilassa kaulukset
        ylhäällä kuin se...onko
        kenties myrskyä siellä
        päin...


      • dolan kirjoitti:

        -ulkotilassa kaulukset
        ylhäällä kuin se...onko
        kenties myrskyä siellä
        päin...

        Myrskyä oli.. pyykitkin lensivät
        melkein naapuriin, ja triplapyykkipojilla
        sain katastrofin estettyä:))

        Hyvää yötä


      • marinfrist kirjoitti:

        Myrskyä oli.. pyykitkin lensivät
        melkein naapuriin, ja triplapyykkipojilla
        sain katastrofin estettyä:))

        Hyvää yötä

        Myrskyä eilen oikeen,eikös se
        pitänyt olla enemmän etelässä,
        mutta Saimaa on suuri vesistö.

        Ei Marinia saa taifuunit viedä,
        jos niin Näsin lähteelle päin
        kanssani runoilemaan...Please...no

        miten tuo nyt taas pääsi
        lipsahtamaan ja kun niin
        yritän olla fiksusti.

        Kiitän eilisestä
        toivotuksestasi
        ...tämä viikko on
        mennyt kurjan
        puolelle.


      • dolan kirjoitti:

        Myrskyä eilen oikeen,eikös se
        pitänyt olla enemmän etelässä,
        mutta Saimaa on suuri vesistö.

        Ei Marinia saa taifuunit viedä,
        jos niin Näsin lähteelle päin
        kanssani runoilemaan...Please...no

        miten tuo nyt taas pääsi
        lipsahtamaan ja kun niin
        yritän olla fiksusti.

        Kiitän eilisestä
        toivotuksestasi
        ...tämä viikko on
        mennyt kurjan
        puolelle.

        Kuinka saataisiin nyt sinut nousemaan
        sieltä kurjuudesta?
        Siinä on se hyvä puoli, että sieltä ei
        ole kuin yksi
        suunta ja se on ylöspäin!

        Hiiiiiooppia nyt...ylllllööööööööös!

        Auttoiko yhtään:D
        Toivotaan että auttoi:)

        Marin


      • marinfrist kirjoitti:

        Kuinka saataisiin nyt sinut nousemaan
        sieltä kurjuudesta?
        Siinä on se hyvä puoli, että sieltä ei
        ole kuin yksi
        suunta ja se on ylöspäin!

        Hiiiiiooppia nyt...ylllllööööööööös!

        Auttoiko yhtään:D
        Toivotaan että auttoi:)

        Marin

        Rakas Ystävä...nyt ottaa niin,
        että on mentävä vaakatasoon.

        Aina olet niin kiltti ja
        huomaavainen...
        -sillä 1 % osuudellasi,jonka
        kerroit viimeksi ja entisestään
        kaataa tuonne peiton
        uumeniin.

        Toivotan hyvää yötä Sinulle.


      • dolan kirjoitti:

        Rakas Ystävä...nyt ottaa niin,
        että on mentävä vaakatasoon.

        Aina olet niin kiltti ja
        huomaavainen...
        -sillä 1 % osuudellasi,jonka
        kerroit viimeksi ja entisestään
        kaataa tuonne peiton
        uumeniin.

        Toivotan hyvää yötä Sinulle.

        Et saa juuttua tuohon 1% juttuun, sekin oli osittain
        tätä karjalaishyymöriä.
        Ei se nyt ihan noinkaan mene, eikä tarkoitus ollut sinua noin kamalasti järkyttää:))
        Mutta tiedän kyllä itsekin, että
        runoilijan herkkä sielu imee kaiken itseensä, olisihan minun pitänyt se ymmärtää.

        Nyt vaakatasossa rauhoitut, ja sitten unohdat koko % ja piste!
        Tätä toivoo

        Marin


    • runo64-1

      ..sanottu että toinen
      kulkee mukanasi,sydämessä
      koko ajan läsnä.
      voisi sanoa näinkin-
      minä olen sinä
      sinä olet minä.
      tuttua ja taatusti taattua
      mestaria
      hyvä marin!!!

      • Nyt vain tällainen pikavastaus,
        seuraavan kerran pidempi.

        Lämmin kiitos vierailustastasi
        ja mukavaa vkl:)


    • tomppa2006

      ...ihmettelen tapaasi valita juuri ne oikeat sanat runoosi...

      Olet ihme!

      *hymyilee*

      • *naama virneessä*

        Siun vastaus saa miut ihan täpinöihin.
        MiekiitänsiutaTompsulainen, ystäväni;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe