Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kyllä Sinä asiaa kirjoitat siitä
    ei ole epäilystäkään ja näistä
    kieliopin eri koukeroista
    olen hyvinkin tietoinen.

    Onhan se paljon kirjoittaneillakin,
    ennen mahdollista julkaisua
    käytävä tarkasti asioita
    lävitse joko itse tai oikein
    erityisesti alan vihkiytyneen
    kanssa.
    Yleensä olen kirjoitellut paljon,
    mutta hiukan toista lajia,vaikkakin
    myös tätäkin.
    Ehkä on myös niin,että kun tietää
    menevän julkaisuun,niin kiinnittää
    määrättyihin seikkoihin ankarampaa
    huomiota.
    Toisaalta saattaa myös esim.juuri
    toimittaja tehdä pieniä fiilaus
    liikkeitä.
    Voinen tässä mainita eräs lehti
    kirjoitus,jossa toimittaja otti
    yhteyttä,eräästä lauseen
    sanamuodosta vain-ei muusta.
    Mutta se on kaksi teräinen miekka,
    sillä muuttaessaan se saattaa jopa
    muuttaa sitä mitä kirjoittaja
    todella tarkoittaa.
    Siitä on sitten saanut lukea,ja
    selitellä...että mitä helv....

    Joten tarkkana saa olla puolin
    että toisin että sopu säilyy.

    Tämä on jo ties kuinka mones
    kerta kun sanon mielipiteitä
    että kuka mistäkin pitää
    kun lukijoita on suuri määrä.

    Joten oma linja kuin tyylikin
    kannatta pitää ehdottomasti,
    mutta kehittäen sitä itselleen
    sopivaksi,joka istuu kirjoittajan
    ajatuksiin kuin ominaisuuksiin.

    Mutta tietenkään se ei poista
    sitä tosi asiaa mistä esim.
    Sinäkin nyt mainitset.

    Toiset runot aukeavat toisille
    ja toisille ei
    ja taas päinvastoin.
    Toiset tykkää toisesta tyylistä
    ja toiset taas toisesta jne.

    Voisin itsekin täällä esim.
    kirjoittaa sellaisista runoista,
    jotka eivät edes täytä runon
    tiettyjä normeja ja tasoa,mutta
    en tietenkään loukkaa sanomalla
    sitä niin.

    Ja että meillä on omat tapamme
    kirjoittaa kuin ilmaista
    itseämme,ehkä se poikkeaa siitä
    -oikeaoppisuudesta-
    lienemme tapojemme orjia tietyssä
    mielessä.

    Mutta ihan oikealla asialla olet,
    ja hyvä niin,että voisin edes
    hivenen paremmin tunnistaa Sinua.

    Älä nyt vain ajattele näin,ettet
    voi arvioida tekstejäni,mutta
    jos kuitenkin teet vastedeskin.

    Toivon sitä kuin myös että pidä
    yhteyttä ilman muuta...kysyisin

    että kirjoitatko työksesi ja mistä
    mahdollisesti olet oppisi saanut.
    Sillä on merkitystä vielä enemmän
    sanoillesi,että todella tiedän
    esim.juuri Sinun kirjoittamisen
    taustaasi.

    Risu...minä Kiitän Sinua ja tietyt
    kieliopilliset seikat ovat hyvin
    tiedossani-ainoastaan ne-
    eivät muut seikat.

    Hyviä öitä Sinulle
    -pidä yhteyttä-
  2. Saanko sanoa yhden lauseen,joka
    vastaa - hurjaakin- Elämän
    tunnemyrskyä...

    ...Tappaa muisto joka ei
    koskaan kuole.
    Tuosta lauseesta saisi
    tosi mahtavan runon
    aikaiseksi.