Jäljet
Ranta tyhjentynyt.
Auringonpalvojat menneet.
Hellepäivän ilta,
hetki ennen auringonlaskua.
Silloin pitenevät varjot,
silloin erottuvat varjot,
joita kirkkaus ei näytä.
Jokainen jalanjälki
painauma pehmeässä hiekassa
on kuin rakkaan ilkeä sana
upottavassa sydämessä.
Jokainen kohouma hiekassa
on kuin rakkaan sanomaton tunnustus.
Sanomaton on suurempi kuin sanottu,
hiljaisuus pahempi kuin ilkeys,
sitä vastaan ei ole aseita,
taistelu on turhaa, mahdotonta.
Yksi ase on: hyvästit.
Sen vuoksi tästä eteenpäin
kuljen vain kirkkaassa paisteessa
kuulen, näen
valoisia sanoja
uuden rakkauden pehmeiltä huulilta.
Tai eksyn kuun hopeoimassa yössä,
missä varjoja ei erota,
lujat käsivartesi ympärilläni.
Tuulen tehtävä on silittää
vanhat jäljet hiekassa, ja niin se tekee,
jos jaksan hiukan odottaa.
http://www.youtube.com/watch?v=lvxAQlpVezM
JÄLJET
5
146
Vastaukset
- lindalinda1
upea runo koskettavuudellaan taas Sinulta,
ja tuo Tauskin biisi - ah !
Runosi toiseksi viimeinen ja viimeinen säkeistö,
niissä on kuitenkin toivoa.- KuunKeiju
olen todella tyytyväinen, että tavoitit tunnelman. - Ja Tauskilla on monta muutakin todella upeaa laulua. Kuuntele (kyynelehtimättä) ajatuksella vaikkapa
http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM
Hei...minä saavuin tähän runoosi
kappaleen myötä...pitäisi ostaa
tähän erilliset kauittimet,kun
tämä on eri huoneessa kuin
muut laitteeni.
Olen aina pitänyt Sinun sanojen
syvyydestä,niin että se tavoittaa
minun maailmani
koskettavuudessaan.
Yksi lause joka helmeilee
runosi joukossa on:
Yksi ase on:hyvästit.
Ja kerronnan tarkkuus.
Ja vielä otsikko ylempänä
itse runoa...
... eletyt on jälkesi
Runoudessa,johon heti
silloin kiinnitin
huomioni.
Hyvää yön odotusta
illan siivissä...ja muistuta
minua edelleen... Hyvä.- KuunKeiju
aloittamalla musiikista, vai mitä? Poimit sen lauseen, joka toimi siltana kahden eri tunnelmaisen osan välissä. Osuit siis ytimeen, kiitos siitä!
Hyvää huomenta ja päivää; illalla en enää koneella ennättänyt olla öitä toivottamassa. KuunKeiju kirjoitti:
aloittamalla musiikista, vai mitä? Poimit sen lauseen, joka toimi siltana kahden eri tunnelmaisen osan välissä. Osuit siis ytimeen, kiitos siitä!
Hyvää huomenta ja päivää; illalla en enää koneella ennättänyt olla öitä toivottamassa.Huomenta Elokuulle ja Sinulle.
Yritetään olla ytimissä
toisinaan ja saavuttaa
tietty tunnelma
joka elää runoin sanoissa.
Juuri niin kuten kirjoitit
jos haluaa löytää sen
-yhdyskäytävän-sydämeen.
En minäkään aina ehdi,eikä
sellaista pakonomaista
olotilaa pitäisi itselleen
luoda.
Mutta kun tämä tavallaan
innostaa,
toisinaan jopa yhä enemmän
niin tuntuu jopa sitovana
tunteena muodostaa tietyt
tavat.
Jos ei ehdi,niin alkaa tuntea
huonoa omaatuntoa siitä.
Hyvää päivän alkua Sinulle
kuin myös Kiitän muistutuksista
kun niitä annat. MOI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482