sepmuur

sepmuur profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Liittynyt 18v sitten
284 aloitusta · 7140 kommenttia
Ymmärrän että tämän tulkinnassa on varmaan
hyvin monillakin vaikeuksia että mihin kuin minne
tämän asettaa.
Usein kuten tämäkin että miten voi kommentoida,
ettei kovin metsään itseään ajaisi...ja taas on
edessämme :

- että pitäisi ottaa vain runona.

Nyt jo "useitakin" tulee lähes kuin lonkalta sen
kummemmin miettimättä mutta kuitenkin ainahan
jostain kaikki runot kumpuavat...mutta mikä saa
ne liikkeelle ?

Tämä voisi päteä kaikkiin ihmissuhteisiin/-parisuhteisiin
myös ja kuin minä... tarkoituksella en käytä yhtä sapluunaa
runoihini vaan kuin tunnelmista toisiin kuin synkkiinkin
sävyihin otan osaa - kuin Rakkaudessa/-ihmissuhteissa- ja
koko elämässä yleensä ... sillä ei ole mielestäni yhtä ainoaa
tapaa kuin sävyä kirjoittaa,vaan koostuu niin moninaisista
säikeistä elämämme eri muodot.

Tässä kuin eräissä muissakin on hyvin vahva tunnelataus,
jotka aika-ajoin purkautuu monenkaltaisista olotiloista ja
keihin sitten todella osuu jopa syvällekin,niin ehkä silloin
olen osannut lukijankin herättää...mutta miten sen kokee
kukin omalla kohdallaan,ehkä eri tavoin kuin minä...
sillä taustoillamme on elämää kuin oikeassa elämässäkin.

Ilahdun - sanastasi...sanakäänteitä - sillä tuo todella olikin
eräs tämän runoni tarkoitus.

Kiitos Hyvä Runoystäväni ja vien Sinut yön yli aamuun
...nousevaan Aurinkoosi.