yritän vähentää kaikkea
syyskuu käyttöä vailla
himmenevää polkua
pienin askelin hän
kun sinä olet matkalla
minäkin olen poissa
maiseman loppuun
tyhjä sade
Pien
10
160
Vastaukset
- Minanoita
astele keltaisissa lehdissä
ilman kenkiä
anna avojalkojesi matkata
vaahteran pudottamissa
tästä maisema alkaa
matkaajalla
Voit sie uskoa että mie kasasin viime syksynä monta kottikärryllistä vaahteranlehtiä keoksi ja hyppäsin sitten lehtipaljouteen, avojaloin course,
hitto se oli tosi lapsellista ja tosi tosi mukavaa=)))En nyt viitsi kertoa mitä kaikkea
kahjua mie tälle syksylle olen kehitellyt, sie saatat nielaista syksyn omenan väärään kurkkuun kauhusta *nauraa*
Tämä sinun runosi oli erinlainen mutta lyhykäisyydessään toki yhtä hyvä kuin kaikki muukin kirjoittamasi.Minä pidin herkkyydestä joka jätti jälkisointinsa tähän!- Miekko
Kyllä minä voin uskoa tekosi! Ja kiitos kommentista :)
- lindalinda1
voisi kirjoittaa tätä hetkeä,
tulevaa ja toisen ihmisen poissaoloa
ja tuntemuksia minuudessa.
Mahtavaa Miekko !- Miekko
Joo, henkilökohtainen. Kiitos sinulle :)
- kaaru
Hyvä ja ytimekäs runo
hieno loppu:)
"maiseman loppuun
tyhjä sade"- Miekko
Ytimekästä, koska ei ole paljoa sanottavaa. Kiitos sinulle :)
- *MURUKULTA*
- Syksyn pimeys saa minut pysähtymään
xxxxxx
xxxxxxx
- ikkunasta minä katselen
xxxxxx
xxxxxxx
- kulkee
haluaisin laskea jokaisen askeleen
mutta
xxxxxx
xxxxxxx
- ja kaikki tämä on unta
xxxxxx
xxxxxxx
- ei mitään
syyskuu käyttöä vailla
:)- Miekko
Tuohan oli hieno! Todella ovela. Todella hieno idea! Tykkäsin, kiitos :)
Tämä aika vähentää valoa mutta ei toivoa,
vaikka sade maahan rummuttaisi,vaan siitä
kasvaa kuin versoaa tulevaa elämää.
Lyhykäisyydessään naseva kuin puhuva
syksyistä kieltään meille kaikille.
On se Pien:kin hyvää maustetta elämässä
kun katsoo sillä paremmalla silmällä kuin
tunteella.
Rattoisia pienoisia Sinulle.- Miekko
pienet asiat, vaatimattomat kiinnostavat. Maasta poimittuina. Kiitos sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908