Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1438

Kommenttia

23366

  1. Kohta Ruotsin malli meilläkin?

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288546286067.html Taitaa näköjään alkaa se koulujen polttaminen meilläkin. Polte
    Maailman menoa
    0
    47
  2. Mahtavatko kaikki muuten

    olla selvillä, että kirjoittelette minun hekilökohtaisella palstallani, sillä Galaktisilla Sankareilla kuuluu olla ihan
    Miehen logiikka
    6
    47
  3. Karmiva havainto

    Keitiöni on tällä hetkellä täysin vajavaisesti varustettu, sillä siellä ei ole ainuttakaan keksiä. On siis aivan pakko m
    Miehen logiikka
    3
    47
  4. Syön......

    Laiskiaispullaa.
    Miehen logiikka
    4
    47
  5. Uudempi Robocop

    On melko tylsä.
    Miehen logiikka
    10
    47
  6. Näkyykö mitään????

    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3522717/Can-spot-s-inside-red-circle-Optical-illusion-sight-test-hidden-image-
    Miehen logiikka
    1
    47
  7. Kärttyinen

    Päivän kokouksessa jouduin julistamaan koulutustani ja kokemustani, jotta sain asiasta mitään ymmärtämättömät kannalleni
    Miehen logiikka
    0
    47
  8. Ruotsin surkeat kuskit

    Siis televisiossa nyt. Näyttää siltä, että nuo ovat vielä surkeampia kuin mitä täkäläisessä versiossa.
    Miehen logiikka
    2
    47
  9. Kävin Plantagenissa

    Hiukan masentavaa nähdä miten liikkeeseen sisään päässeet varpuset istuskelevat kauralyhdepakettien päällä, mutta kauroj
    Miehen logiikka
    2
    47
  10. Jaaha... kylläpä on joku hoitanut asiansa kehnosti

    http://www.hs.fi/mielipide/art-2000005023858.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=2f
    Miehen logiikka
    0
    47
  11. Tylsää

    Palstan trollaustaso on nykyisin täysin ala-arvoinen. *toivoo kunnallista trollikoulutusta tilanteen parantamiseksi*
    Miehen logiikka
    11
    47
  12. Puheilla paras

    http://www.youtube.com/watch?v=0xNBkMEokEw ;)
    Miehen logiikka
    1
    47
  13. tein sen taas

    unohdin kirjautua ulos. Menin vessaan. Minulla on sänki, hilsettä ja valkoiset eri paria olevat tennissukat. Punainen pa
    Miehen logiikka
    3
    46
  14. Jesse's diets

    Syön keksejä..... Dominokeksejä. https://www.youtube.com/watch?v=h-z5T8meC84
    Miehen logiikka
    1
    46
  15. Helsingissä on huono ilma

    Siis säässä ei ole vikaa, vaan ilmassa on liikaa muuta kuin ilmaa. (kävin pitkällä kävelyllä)
    Miehen logiikka
    5
    46
  16. Helsinki on

    taas selvästi vähemmän tyhmä paikka, mutta täällä on kyllä tavattoman tylsää. No, tulee onneksi edes elokuvia.
    Miehen logiikka
    3
    46
  17. Kannattaisi pysyä

    kotona, sillä heti kun käy Helsingissä, niin saa flunssan. Vaadin kaukomatkailukaranteenia flunssavapaan tulevaisuuteni
    Miehen logiikka
    5
    46
  18. Kehittävämpää pohdintaa 2

    http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201511280142256_a2.shtml "Hulluja nuo ruotsalaiset?"
    Miehen logiikka
    2
    46
  19. SNL..........

    Eihän tuosta tule mitään. Ihan liian kevyttä ja kilttiä huumoria.
    Miehen logiikka
    7
    46
  20. Grillauksen syvin olemus

    Onko huolestuttavaa jos Grillit huurussa-ohjelmaa katsoessa tietää heti millä Helsingin seudulla ollaan, vaikka grillist
    Miehen logiikka
    16
    46