buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23366
Kohta Ruotsin malli meilläkin?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288546286067.html Taitaa näköjään alkaa se koulujen polttaminen meilläkin. Polte047Mahtavatko kaikki muuten
olla selvillä, että kirjoittelette minun hekilökohtaisella palstallani, sillä Galaktisilla Sankareilla kuuluu olla ihan647Karmiva havainto
Keitiöni on tällä hetkellä täysin vajavaisesti varustettu, sillä siellä ei ole ainuttakaan keksiä. On siis aivan pakko m347- 447
- 1047
Näkyykö mitään????
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3522717/Can-spot-s-inside-red-circle-Optical-illusion-sight-test-hidden-image-147Kärttyinen
Päivän kokouksessa jouduin julistamaan koulutustani ja kokemustani, jotta sain asiasta mitään ymmärtämättömät kannalleni047Ruotsin surkeat kuskit
Siis televisiossa nyt. Näyttää siltä, että nuo ovat vielä surkeampia kuin mitä täkäläisessä versiossa.247Kävin Plantagenissa
Hiukan masentavaa nähdä miten liikkeeseen sisään päässeet varpuset istuskelevat kauralyhdepakettien päällä, mutta kauroj247Jaaha... kylläpä on joku hoitanut asiansa kehnosti
http://www.hs.fi/mielipide/art-2000005023858.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=2f047Tylsää
Palstan trollaustaso on nykyisin täysin ala-arvoinen. *toivoo kunnallista trollikoulutusta tilanteen parantamiseksi*1147- 147
tein sen taas
unohdin kirjautua ulos. Menin vessaan. Minulla on sänki, hilsettä ja valkoiset eri paria olevat tennissukat. Punainen pa346Jesse's diets
Syön keksejä..... Dominokeksejä. https://www.youtube.com/watch?v=h-z5T8meC84146Helsingissä on huono ilma
Siis säässä ei ole vikaa, vaan ilmassa on liikaa muuta kuin ilmaa. (kävin pitkällä kävelyllä)546Helsinki on
taas selvästi vähemmän tyhmä paikka, mutta täällä on kyllä tavattoman tylsää. No, tulee onneksi edes elokuvia.346Kannattaisi pysyä
kotona, sillä heti kun käy Helsingissä, niin saa flunssan. Vaadin kaukomatkailukaranteenia flunssavapaan tulevaisuuteni546Kehittävämpää pohdintaa 2
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201511280142256_a2.shtml "Hulluja nuo ruotsalaiset?"246- 746
Grillauksen syvin olemus
Onko huolestuttavaa jos Grillit huurussa-ohjelmaa katsoessa tietää heti millä Helsingin seudulla ollaan, vaikka grillist1646