Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1468

1. Persuthan ovat syntyneet siitä kun entiset, osin siis nykyisetkin valtapuolueet ovat tehneet politiikkaa jota ihmiset eivät enää oel ymmärtäneet, siis hyväksyneet.
    Nuo puolueet ovat itse asiassa luoneet persut omalla toiminnallaan, ja kun tuohon entiseen tyhjiöön on tullut tämä puolue joka on vienyt äänestäjiä kaikilta muilta isommilta puolueilta, on helppo syytellä vaikka perusteetta.
    Jos itse tekee oikeaa politiikkaa niin äänestäjät ei muuta muualle, tässähän aaltoliike on jatkuvaa suuren äänestäjämäärän kohdalla, tietyt ihmiset pysyvät ehkä vanhasta muistista kanta-puolueessaa kuten esim. moni kepun vanha äänestäjä, vaikka vanhasta kepusta ei ole kuin nimi jäljellä.
  2. Tämähän se ihmeellistä onkin, kun kun puolueet luo nahkojaan niin sieltä tulee uusi ja uljas....jotain mikä on edellisen vastakohta vaikka nimi säilyy.
    Tannerhan oli niin sdp.läinen ettei ollut edes sdp.n puheenjohtaja, eikä kyllä muutenkaan sopinut puolueensa pirtaan, meni mokoma tilaamaan sotalaivoja maan puolustukseen ja sehän ei perus sdp.lle ja kommunisteille käynyt vaan taas aloitettiin lakko venäjän tuella tottakai, sehän on aina ollut sdp.n tuki ja turva tiukoissa tilanteissa.
    Tannerin aika, vai oliko sitten vaan tanner itse, taisi olla jokin ihme notkahdus, nythän sdp-lle ei ole ongelma olla limittäin osana nykypäivän kommonistien kanssa, eli vihreiden ja vasemmiston. Samanlaisen nahanluonnin usassa demokraatit ovat tehneet, nehän oli aikanaan kovia orjuuden kannattajia ja vielä viime pres kaudella vastustivat kovin esim meksikon rajalle tehtävää muuria, toki nythän hyvät demokraatit ovat sen kannalla jo, mut ku ne pahat rebublikaanit ja trumppi....

Miten muuten pidät mahdollisena puolustaa samalla hetkellä sekä kommunisteja että lapuan liikettä, ne kun olivat juurikin päävastustajat kun pesäpallon piirinmestauksia, eiku mestaruuksia jaettiin noina aikoina.