Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Liittynyt 18v sitten
488
aloitusta ·
5492
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Epäilen vahvasti säälinne olevan vain krokotiilin kyyneliä.
Aloitukseni aihe oli vl-evankeljumi, eikä mukasääli minusta..
24.05.2009 15:55
En ikinä ole hyväksynyt Sunin harhaista tulkintaa ahtaastaportista.
Hänellä oli joskus hyvää, liittyen vl-opin vastustamiseen. Mutta sillä vastustamisella ei ole arvoa, jos sekin tehdään sielunvihollisen toimeksiantona.
Teuvo meni täysin riivaajahenkien matkaan, automaattikirjoituksineen.
24.05.2009 15:48
Siionin rospuutto unohtui :)
24.05.2009 15:44
Olen havainnut että vl-liike on itse pimeyden ruhtinaasta ja sen vuoksi olen vakuuttunut, että kaikkeen vl-julistukseen sisältyy suuri valhe.
Siksi onkin todella mielenkiintoista tarkastella kaikkea vl-julistusta ja kokea ahaa-elämyksiä, kun huomaa missä se valheenmyrkkykapseli jälleen piilee.
Suorastaan koukuttava harrastus tämä vl-valheenpaljastus.
24.05.2009 11:55
Ensinnäkin: Paavalia sanottiin nasaretilaisten lahkon päämieheksi. Toiseksi Jeeuksen seuraajia sanottiin nasaretilaisten lahkoksi, ennenkuin ensimmäistäkään
harhakirkkoa oltiin perustettu. Miksi enää ei saa olla vain Jeesuksen seuraaja?
Miksi Jeesus ei kelpaa, vaan aina pitää ottaa joku ihmisen perustama harhalahko lisäksi?
Jeesus sanoi: "Minua ette vastaanota, mutta sen vastaanotatte, joka tulee omissa nimissään" vrt. Lestadius.
24.05.2009 11:53
Onko vl-uskovaisilla yksinoikeus loukkaamiseen?
Nyt "metsä", vastaa teille.
24.05.2009 11:00
Minulle on kirkastunut mitä tarkoittaa evankeljumi. Se on sitä vl....
24.05.2009 10:58
Vl-liike valheineen, on minun leiviskäni.
23.05.2009 00:56
***Kerroppas nyt saman tien kaikki muutkin uskonnolliset ryhmittymät ihan tasapuolisuuden nimissä, jotka eivät voi olla Jumalasta vaan saatanasta kun niin itsevarma olet tuossa hengen erottamis kyvyssäsi.***
Jeesusta siteeraten: "Jotka eivät pysy kirjoituksissa ja profeetoissa, heillä ei aamunkoittoa ole.."
Vl-liike nostaa ihmisen jumalan vertaiseksi, eli se on selvä valhe. Te otatte valheen turvaksenne..
21.05.2009 21:09
Selibaatissakaan ei saa vl-uskossa kauaa olla ja eiköhän se luontokin jo hoida sen ettei..
21.05.2009 21:08
Kaikki valheen ja pelon savijaloille rakennettu, tulee sortumaan.
21.05.2009 21:05
Kirjoitat paljon rekisteröitymättä nykyään. Miksi?
***Jos voisit sanoa yhdenkin kohdan Raamatusta, jossa synnit saa anteeksi kahden kesken Jumalan kanssa, niin tuo se tänne.***
Ei saa kahden kesken, eikä vl-ihmisen välityksellä.
Synnit on annettu kertapaukulla anteeksi Golgatalla n. 2000 vuotta sitten. Syntien anteeksiannon voit saada kohdallesi uskomalla Jeesuksen lunastajaksesi ja suullasi tunnustamalla sen.
21.05.2009 21:00
..oikealla, on kolme ruutua joiden vieressä on "viestien esitystapa" . Vasemman reunimmaista painamalla saat näkymään viestipolut entisenlailla. ainoa haitta, ettei se jää päälle muihin viestiketjuihin.
20.05.2009 08:44
Minulla on kokemusta vl-uskovaisista, joilla on pienimmätkin aukot, virtahevon kokoisia, suhteessa synnin luvallisuuteen. Muistaa pitää, että pieninkin synti kadottaa. Eikä vl pysty antamaan pienintäkään syntiä Jumalan sijasta anteeksi.
18.05.2009 00:33
En ollut muuten tuo edellisen kysymyksen esittäjä. Jumala edellyttää Hänen äänensä kuulevia lähtemään pois turmeltuneista seurakunnista, niinkuin vl-liike on. Asia on tärkeä, koska Jumalan kosto kohtaa jokaista porttoseurakuntaan kuuluvaa, Jos yksittäinen kristitty ei lähde turmeltuneesta seurakunnasta, Jumalan kosto kohtaa häntäkin. Tämä on kehoitus jokaiselle Jumalan äänen kuulevalle vl-uskovaiselle: Ilmestyskirja: 18:1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan. 18:2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi. 18:3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta." 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. 18:5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa. 18:6 Kostakaa hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin. 18:7 Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä', 18:8 sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala,
18.05.2009 00:28
Kuka sen sitten keksi? Valhetta vainen kuiteskin..
18.05.2009 00:22
Hengellinen kotini, ollos hyvä.. Hes. 34:6 Minun lampaani harhailevat kaikilla vuorilla ja kaikilla korkeilla kukkuloilla; pitkin koko maata ovat minun lampaani hajallaan, eikä kenkään niistä välitä eikä niitä etsi. 34:7 Sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana: 34:8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani, 34:9 sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana: 34:10 Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn paimenten kimppuun, vaadin lampaani heidän kädestänsä ja teen lopun heidän lammasten-kaitsennastaan, eivätkä paimenet saa enää kaita itseänsä. Minä pelastan lampaani heidän kidastansa, eivätkä ne sitten enää ole heidän syötävinänsä. 34:11 Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen. 34:12 Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä. 34:13 Minä vien ne pois kansojen seasta ja kokoan ne muista maista, tuon ne omaan maahansa ja kaitsen niitä Israelin vuorilla, puronotkoissa ja kaikissa maan asuttavissa paikoissa. 34:14 Hyvillä ruokamailla minä niitä kaitsen, ja Israelin korkeilla vuorilla on niillä oleva laitumensa. Siellä ne saavat levätä hyvällä laitumella, ja lihava ruokamaa niillä on oleva Israelin vuorilla. 34:15 Minä itse kaitsen lampaani ja vien itse ne lepäämään, sanoo Herra, Herra.
17.05.2009 21:36
En väitä olevani parempi, kuin Jeesus ***Ja meidän tehtävänämme on saarnata täällä parannusta ja syntien anteeksisaamista Hänen nimessään ja veressään. Mutta sinä et ilmeisesti tarvitse tätä ihanaa armoevankeliumia uskoa omalle kohdalesi vai kuinka?*** Totta, en tarvitse sitä "ihanaa armoevankeliumia", jota v-lestadiolaiset julistavat. En ymmärrä, miten toisen huulilta otettu valhe, tekisi minut onnellisemmaksi, saati että taivastoivoni siihen asettaisin. Synnit ovat jo anteeksi golgatan teolla ja uskollani Jeesuksen lunastustyöhon kohdallani, tulen taivaan perilliseksi. Yksin uskosta, yksin kristuksen tähden. Usko ei ole vl-taikaa, vaan luja luottamus. "Autuas se, joka ei uskostaan itseään soimaa".
17.05.2009 21:29
Aivan oikein ymmärsit
17.05.2009 20:23
..kuin vl-omatunto :)
17.05.2009 20:22
144 / 275