Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean evankeliumin sijaan, joka kuuluu lyhykäisyydessään näin:
Joh.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Vl-evankeljumi kuuluu näin:
Jeesuksennimessäjaveressäkaikkisynnitanteeksi.
Vl-evankeljumissa ei puhuta sanallakaan uskosta Jeesukseen.
-Eläköön Evankeliumi, joka tarkoittaa ilosanomaa.
-Kuolkoot vl-evankeljumi, joka tarkoittaa surua ja murhetta, sekä iankaikkista kadotusta.
Evankeljumi vai Evankeliumi?
5
201
Vastaukset 5
- Devoit nyt
alentunut kirjoituksissasi jo tuolle tasolle; Sanasta miestä ja sarvesta härkää?
- nyt käy
Devoit kirjoitti:
Minulle on kirkastunut mitä tarkoittaa evankeljumi. Se on sitä vl....
sinua sääliksi poika parka!
- käy loppupeleissä
nyt käy kirjoitti:
sinua sääliksi poika parka!
sääliksi miesparka, vaikka välillä suututtaa.
käy loppupeleissä kirjoitti:
sääliksi miesparka, vaikka välillä suututtaa.
Epäilen vahvasti säälinne olevan vain krokotiilin kyyneliä.
Aloitukseni aihe oli vl-evankeljumi, eikä mukasääli minusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534