Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tätä+enkä+muitakaan+samankaltaisia+uhkauksia+minä+ole+laittanut+Teuvo.+Katso+M+kirjaimella+alkavan+ystäväsi+suuntaan.
Minä+säälin+sinua,+vanha+miesparka+on+joutunut+täysin+eksytysten+valtaan.
28.01.2020 09:04
Raamatusta+on+kuitenkin+kysymys,+mutta+Teuvo+on+säännöllisesti+alkanut+vängätä+Raamatun+ydintotuuksia+"hartaanselän+veripesuksi"+ja+Raamatun+totuuksia+yleensäkin+hartaanselltä+lähtöisin+oleviksi.+Kysymyksessä+on+tietenkin+Teuvon+taholta+onneton,+ponneton+hämäysyritys.+Samaa+tasoa+kuin+hänen+"evankeliuminsakin".
31.03.2017 11:00
Etpä omalla nimelläsi uskaltanut tuota valheellista itsekehua laittaa Teuvo.
10.01.2016 06:48
Olisi Teuvon kupla puhjennut ilman minuakin, Teuvon valheitten paljastuksessa on monimoni tehnyt hyvää työtä. Muutaman mainitakseni tulee mieleen KariHenrik,m12,alkuperäinenraimo ja semper, joka on ristiriitainen persoona tosin itsekin ja te muut palstalaiset myöskin. Turhaan Teuvo on valheen taloaan rakentanut kun Herra ei ole sitä huonetta pystyttänyt.
10.01.2016 06:47
Nimimerkille "Älä Välitä herjauksista" toivotan myös Jumalan Siunausta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle 2016. Kuten myös muille palstalaisille mukaan luettuna vainolaiseni joka luulee minut tuntevansa valheellisten törkyjuorujen perusteella. sekä unohtamatta myöskään Teuvopoloista.
Minun osa on olla valheenpaljastajana Teuvon suhteen siinäkin suhteessa että kaikki näkevät minkälainen saatanallinen viha- iva- ja -pilkka Teuvon sisällä on. Tämä kaikki käy imi siinä kun Teuvo jalopeuran lailla raivoaa minulle, silloinkin kun en ole paikalla.
Aloituksessa siteeraamaani Teuvon valheeseen kommentoin vielä että Teuvon tappioksi luulema Jeesuksen ristinkuolema oli lopullinen tappio saatalalle, eikä voitto niin kuin Teuvo valehtelee. Murskatun vihollisen kanssa Jumala ei neuvottele, saatika käy kauppaa.
10.01.2016 06:43
Jussi räkytyksineen vaikeuttaa ammatinharjoittamista, en minä. Kummallista että "rehellisille" kelpaa "pahojen" vl- ja kepuihmisten rahat. Talouspakotteet purevat maailmallakin...
04.01.2016 23:56
Ei ole melperi vaan ihminen joka ei oikekasti tunne minua ja joka on muodostanut meilipiteensä minusta toisenkäden valheiden ja paskapuheiden kautta.
Voi ollakin psykopaatti, ainakin kirjoitustensa perusteella. Tämä aihe on osaltani loppuun kaluttu, eli viestin tuoja ammutaan kuten aina.
03.01.2016 19:06
Ei se aloituksen asiaa miksikään muuta vaikka postaisit mitä tahansa. Kepulaisten ja vl.ien haukkuminen ei kannata jos saat leipäsi heidän kädestään. Hullu se joka puree kättä joka ruokkii.
03.01.2016 18:33
Luulet olevasi suurikin einstein vanha vainolaiseni, edelleenkin pitää paikkaansa mihinpä ne tapahtuneet muuksi muuttuisi.
03.01.2016 18:30
Parempi olla uhoamatta, mutta todennäköisesti olet yksi niistä umpitolloista palstalla räkyttäjistä jolta ei voi syy-seuraussuhteen tajuamista edellyttääkään, lyhyesti sanottuna syyntakeeton.
Ei minun "horinat" siihen vaikuta mutta Kesitaksen horinat hyvin hyvin paljon.
03.01.2016 17:45
On auto ja hyvä onkin. Ei ehkä minun auton katsastus vaikutakaan mutta alueella on paljon vl ja kepuihmisiä. Joilla on autot huom!
03.01.2016 16:46
Kiitos kysymästä, minulla on erittäin hyvä olo. Jos Jussi vaikeuttaa toisten elämää, hän voi kokea että metsä vastaa. Enkä muuten ole vl.
03.01.2016 16:45
Kiitos tiedosta. Pelkäänpä että alkaa erään sukulaisen "sananvapaus" näkyä liikevaihdossa.
03.01.2016 14:08
Tosi tietämätönpä olet ja silti pitää tulla kommentoimaan.
03.01.2016 11:49
No luulisi kaikkien jo Teuvon tuntevan ja hänen tapansa kertoa satuja.
Ei mikään, ei yksikään sana Teuvon sepustuksessa minusta ole totta, yleensä en näihin nykyään ole kommentoinut mitään kun koen satujen kommentoinnin järjenvastaiseksi. Tuo sitaattikin on valheellinen ja muuteltu, se oli rankkaa huumoria Teuvolle. Ihmettelen vain millaisissa käsissä suomen puolustus on jos muutkin kapiaiset ovat Teuvon kaltaisia satusetiä.
06.12.2015 23:35
Piti laittamani "et nimiä paljasta"
11.09.2015 18:09
Kai sitten tiedät nimetkin KH, n kautta teputin? Sinustahan on tullut "rikollisten" suojelija kun etnisiä paljasta...
11.09.2015 18:07
Saatan valehtelija itse olet teputin. Viimeksi eilen olin KariHenrikin kanssa puhelimessa ja hän sanoi jälleen kerran että teputtinin valheita koko ukaasijuttu
11.09.2015 17:59
Tämä on maailman viimeisin paikka keskustella Raamatusta. Helmiä sioille vertaus toimii hyvin kun tuot Raamatun totuuksia tänne Teuvon jalkoihin lokaan poljettavaksi
02.09.2015 08:48
Olet oikealla tiellä Mikuliina, mutta harhapoluilla kun Teuvon herjapalstalla olet. Suositukseni on että poistu pikimmiten täältä lukemasta Teuvon viekkaita loruja.
02.09.2015 08:38
1 / 275