Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
***Suomen valtio ei hyväksy ja salaa lasten raiskaamista, kuten te teette. Keskusjohtoanne myöten.****
Tavallinen rivi-vl ei hyväksy eikä salaa rikoksia, eikä näin ollen voi olla syyllinenkään toisten rikoksiin ja niistä salaamiseen.
01.01.2013 21:15
Kiitos makoisista nauruista :-D Minulle on yks hailee, onko plussaa vai miinusta, kun tiedän itse kirjoitukseni oikeaksi.
01.01.2013 21:08
Vai niin melperi, että sillain. Epäilen että osaisit tuntea sääliä aidosti, säälisi on vain halveksuntaa.
01.01.2013 21:02
Minä voisin pitää johannesta veljenäni :)
01.01.2013 21:00
Miksi sitten kehoitat minua nuoleskelemaan ja alistumaan vääryyteen, jos itsekin inhoat sellaista?
01.01.2013 20:27
***Oletko koskaan ajatellut, että sinussa voisi olla jotain vikaa, kun joka paikassa joudut riitoihin.****
Näköjään sovellat itseesi eri sääntöjä mitä muille kirjoitat, juuri edellisessä lauseessa kritisoit summamutikassa annettuja diagnooseja :) Mistä tuollaiseen johtopäätökseen tulit? Tunnetko minut?
melperiä ei tarvitse summamutikassa kritisoida, hänen kaikki kirjoituksensa ovat kuin suoraa sairauskertomusta.
Huom, sinä et ilmeisesti joudu riitoihin kun osaat olla ruskeakielinen kaikkien nuoleskelija?
01.01.2013 20:05
****Hoitoväärintekijä saattaa olla jopa puhuja tms. muussa pikku tehtävässä eikä kukaan uskalla puuttua tyrannin tekemisiin. Tämä kielii/antaa kuvan tällä hetkellä siitä, että väkivalta hyväksytään koko yhteisössä***
Ulkopuolisen on helppoa ottaa tuollainen näkökanta asioihin. Mitä vähemmän tietää, sen enemmän luulee.
01.01.2013 19:48
***Jos vanhuksia heitellään saatan.lle "naurussa suin", pakkaseen,
tuhansittain mitä pienistäkin asioista, on vila lahkon opeissa.
Ja lahkon opit tulevat opetuksestä..Ei siis ihme, että kun hyväksytte hoitokokoukset, pedofiilit, salamissynnit jne. tulee suuren yleisön viha.
Ymmärätkö siis sen, vai oletko "SIKA", pf.
Ja että anteeksipyyntöä ei perke.e ikinä tule mistää saa.ana. ****
Siinä taas osoitus täydellisestä typeryydestä. Ei tavallisen vl,n vihavainoaminen poista noita mainitsemiasi ongelmia tippaakaan.
Puhun jopa kokemuksesta. Jouduin kouluaikanani melkein lynkatyksi sen vihamielialan johdista mitä vl.iä vastaan oli. Olinko mielestäsi kohde joka ansaistsi vihan mitä vl johtajat aikaansaivat?
01.01.2013 19:45
Minun luonnehdintani on melperistä, ja seison joka sanan takana. Hän on vihaluonnehäiriöinen, joka löytää vl-stä kohteen vihalleen. Nythän on ollut näössä että hänen vihansa kohdistuu jopa ex-vl,iin. Ei melperi rakkaudesta riehu, vaan se on sairauden ilmentymä.
01.01.2013 18:55
***Syytät hyvin mielellään viesteissäsi ihmisiä luonnehäiriöisiksi ja sairaiksi ihmisiksi.****
Ei pidä paikkaansa
01.01.2013 18:24
***Mitä se Devoitti "mammailee", kun on piilottannut profiilinsa?****
Raamattupalstalla sain kimppuuni nniin sairasta porukkaa että katsoin parhaimmaksi piilottaa profiilini.
Hyvää Uutta vuotta 2013 kaikille.
01.01.2013 01:01
"Anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet." Itse en voi tätä hyvällä omalla tunnolla sanoa, sillä haluaisin, että Jumala antaisi minulle anteeksi vaikka itse en pystyisikään antamaan anteeksi lähimmäiselleni, jonka olen kokenut rikkoneen minua vastaan."
Siinä se on tosi selvästi sanottu: Sillä mitalla sinulle mitataan, millä itsekin olet mitannut toisille.
31.12.2012 21:23
****Ei millään pahalla, mutta sinäkin ilmeisesti tiedät, miten noita + ja - voi naputella mielin määrin, mulle se ei ole auennut ***
En tiedä mistä moiseen johtopäätökseen tullut, mutta en tiedä sen taivaallista miten niitä naputellaan mielinmäärin.
31.12.2012 21:20
Toivon että jokukaan vl sai tästä aloituksesta ahaa-elämyksen itselleen.
31.12.2012 14:52
Jo se osoittaa että vanhempani olivat kunnon ihmisiä, kun joutuivat hoitokokouskiusatuiksi.
31.12.2012 14:48
En tiedä kiitetäänkö siunauksen toivotuksesta BritaKajsa, mutta nyt kiitän. Näin jäyhänä suomalaismiehenä aina häkellyn, jos joku toivottaa siunausta ja näin ollen siunauksen äänellinen toivottaminenkin tahtoo jäädä sanomatta.
***minulle suloinen sana on Kristuksen vakuutus: kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi. Ilman tuota sanaa minä en jaksa.***
Periaatteessa noin, mutta vl-tapaan toteutettuna siihen sisältyy valhe, suuri eksytys. Voisi sanoa että that is the point..
*****Minä vaistoan sinussa palavan halun palvella Kristusta, vaistoan palavan halun antautua hänelle. Tuota halua ja intoa pitäisi kadehtia.*****
Voi että tuo tuntui hyvältä :) Kiitos. Tällaiselle tunnustukselle annan tosi paljon arvoa kun se tulee vieläpä" vastapuolelta". Saman vaistoan sinustakin BJ
****Sitä minä en käsitä, että sinä uskot eksytyksen tulevan vanhoillislestadiolaisten keskelle.***
Ymmärrän ettet käsitä, koska asia on jopa järkyttävä. Mutta muista että jopa paratiisiin luikerteli eksyttävä käärme. "Valvokaat alati ettette kaadu". Vl-paratiisiinkin on tullut käärmeen oppeja
****uskon, että Herra Jeesus rakastaa niin tätäkin laumaansa.***
Oikein uskot BritaKajsa, siksi olen tullutkin varoittamaan teitä Jumalan Valittuja, sillä opetuksella jonka olen Kristukselta saanut.
***** Astu ystäväni avaralle ja katsele Kristuksen armahtavin silmin. Meitäkin onnettomia vanhoillisia.*****
Näin teen, nostamatta itseäni mitenkään teidän yläpuolelle.
29.12.2012 19:30
Kiitos Heino, täytyy sanoa että olet todellinen Jumalanmies. Nyt voin sanoa että se yksi löytyi jo.
Toit todella raskaansarjan todistuksen aloitukseni tueksi:
******Jos uskova on seuraamassa Kristusta, hänelle ei kelpaa ihmisopit, vaan hän etsii totuutta, totuus löytyy vain Jumalan sanasta. Jumala kyllä näyttää ihmisille, missä kulkee valheen ja totuuden raja, mutta kun totuuden kertojina on ”piskuinen lauma”, he mieluimmin seuraavat suurempaa laumaa ja tukkivat sydämensä ja korvansa ja jos epäilys tulee he pyytävät epäilyksensä anteeksi, eivätkä kätke sydämiinsä Jumalan sanaa niin kuin Maria kätki ja tutkisteli niitä. Viimein he saavat Paavalin toteaman Jumalan tuomion: ”Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,”*****
Tähän perään vain Aamen.
****Mitä teki Abraham – hän jatkoi uskomistaan Jumalan lupausten päälle ja sai perillisen. Näin meidänkin Devoit tulee tehdä – kulkea tämä maallinen aikamme uskoen ja luottaen Jumalaan lupauksiin. Mutta uskomme ei estä meitä rukoilemasta kaikkien eksytettyjen uskovien puolesta. ****
Juuri näin, ymmärrät tämänkin asian täsmälleen oikein. Minä olen monesti ollut toimissani kiivas kuin Pietari, silloin kun hän sivalsi ylipapin palvelijan korvan pois.
29.12.2012 19:14
****ethän nyt vain ole innossasi käännyttänyt eli tehnyt ihmisiä käännynnäisiksi? Intoa sinulla on, mikä on hyvä. Onko taitoa? Todelliseen ja aitoon Jumalan lapseuteen ei ihminen toista ihmistä käännytä. Sydämen kääntymyksen Kristuksen, armahtajan puoleen vaikuttaa Pyhä Henki kirkastaessaan syntiselle hänen oman täydellisen mahdottomuutensa kelvata Jumalalle.****
Olen samaa mieltä kanssasi, muuten kuin että en usko vl-oppiin oikeana uskona. Itsekin yritin aikoinani olla innokas käännyttäjä, mutta viimein opin että vain Jumala voi käännyttää ihmisen mielen..
29.12.2012 17:20
Mikä on Brita Kajsalle "suloinen sana"?
Odotan että tulisi edes yksi, joka tajuaisi aloitukseni pointin.. Eli siis sellainen joka on ottanut sydämeensä Jumalan lähettämän Rakkauden Totuuteen.
29.12.2012 17:12
****"Raamatuita" on täällä foorumissa joskus esiintullut hauska repliikki :D:D Sen alkuperä liittyy ilmeisesti jotenkin hoitokokouksiin ja siellä hoitomiehen toteamukseen, ettei tässä Raamatuita tarvita.
Ettei ollut sinun kirjoittama viesti aikoinaan? Nauratti silloin ja jotenkin se jäi sitten vaan päälle. Näkyy sitä moni muukin käyttävän.***
Ilmeisesti oletkin jo vuosien takainen tuttu, kun muistit tuon. Minähän sen tänne kirjoitin. Sanoja oli legendaarinen H.Saari kun piti hoitokokoustaan Ruukissa, joskus vuonna -78. Muistan henkilön nimenkin kenelle Saari sanansa kohdisti. Huomautettakoot että äitini oli läsnä kuulemassa tuon.
Tavallaanhan me jo päästiin rakentavaan yhteisymmärrykseen :)
29.12.2012 17:05
32 / 275