Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Kiitos makoisista nauruista :-D Minulle on yks hailee, onko plussaa vai miinusta, kun tiedän itse kirjoitukseni oikeaksi.
  2. En tiedä kiitetäänkö siunauksen toivotuksesta BritaKajsa, mutta nyt kiitän. Näin jäyhänä suomalaismiehenä aina häkellyn, jos joku toivottaa siunausta ja näin ollen siunauksen äänellinen toivottaminenkin tahtoo jäädä sanomatta.

***minulle suloinen sana on Kristuksen vakuutus: kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi. Ilman tuota sanaa minä en jaksa.***

Periaatteessa noin, mutta vl-tapaan toteutettuna siihen sisältyy valhe, suuri eksytys. Voisi sanoa että that is the point..

*****Minä vaistoan sinussa palavan halun palvella Kristusta, vaistoan palavan halun antautua hänelle. Tuota halua ja intoa pitäisi kadehtia.*****

Voi että tuo tuntui hyvältä :) Kiitos. Tällaiselle tunnustukselle annan tosi paljon arvoa kun se tulee vieläpä" vastapuolelta". Saman vaistoan sinustakin BJ

****Sitä minä en käsitä, että sinä uskot eksytyksen tulevan vanhoillislestadiolaisten keskelle.***

Ymmärrän ettet käsitä, koska asia on jopa järkyttävä. Mutta muista että jopa paratiisiin luikerteli eksyttävä käärme. "Valvokaat alati ettette kaadu". Vl-paratiisiinkin on tullut käärmeen oppeja

****uskon, että Herra Jeesus rakastaa niin tätäkin laumaansa.***

Oikein uskot BritaKajsa, siksi olen tullutkin varoittamaan teitä Jumalan Valittuja, sillä opetuksella jonka olen Kristukselta saanut.

***** Astu ystäväni avaralle ja katsele Kristuksen armahtavin silmin. Meitäkin onnettomia vanhoillisia.*****

Näin teen, nostamatta itseäni mitenkään teidän yläpuolelle.
  3. ****"Raamatuita" on täällä foorumissa joskus esiintullut hauska repliikki :D:D Sen alkuperä liittyy ilmeisesti jotenkin hoitokokouksiin ja siellä hoitomiehen toteamukseen, ettei tässä Raamatuita tarvita.
    Ettei ollut sinun kirjoittama viesti aikoinaan? Nauratti silloin ja jotenkin se jäi sitten vaan päälle. Näkyy sitä moni muukin käyttävän.***

Ilmeisesti oletkin jo vuosien takainen tuttu, kun muistit tuon. Minähän sen tänne kirjoitin. Sanoja oli legendaarinen H.Saari kun piti hoitokokoustaan Ruukissa, joskus vuonna -78. Muistan henkilön nimenkin kenelle Saari sanansa kohdisti. Huomautettakoot että äitini oli läsnä kuulemassa tuon.

Tavallaanhan me jo päästiin rakentavaan yhteisymmärrykseen :)