Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet erikoistunut väärennöksiin Teuvo, Toimit siis valheen kaikella voimalla kuin isäsi p,erkele.
Onko sinulla tallennettuna "dokumentteja" siitä kuinka vl-johtomiehet uhakilevat KariHenrikiä?
07.11.2012 21:57
Tuo on sinun tekemä väärennös, osoittaa millainen liero olet
07.11.2012 21:55
Minä en valehtele, mutta mittasi näyttää olevan täyttymätön omasta valehtelustasi.
***Kiitos sinulle Pyhän Hengen pilkasta, joka kaikille Saatanan tekopyhittämille on narsismia.****
Tähän haluaisin selvennystä,
07.11.2012 21:41
Velvollisuuteni on varoittaa selofhedin tyttäriä kun tunnen sinut. Empaattista ymmärtäjää näytellen urkit heidänkin tietonsa ja sitten julkihuudat tietosi, mitä julkeimmalla tavalla asioita vääristellen.
07.11.2012 21:29
Ei heidän tarvitse kauaa kanssasi surustella kun havaitsevat sinut valehtelijaksi, niinhän on käynyt kaikkien muidenkin kohdalla tähänkin asti.
Vielä pyyntö selofhedin tyttärille: ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ KERTOMAAM SUNILLE MITÄÄN ITSESTÄNNE.
HÄN ON JULKAISUUT PALSTALLA KOSTOKSI JOPA YKSITYISIÄ SÄHKÖPOSTEJA
07.11.2012 21:13
Hyvät selofhedin tyttäret :
PYSYKÄÄ OMAN ETUNNE NIMISSÄ, MAHDOLLISIMMAN KAUKANA SUNISTA.
07.11.2012 20:29
Merkille pamtavaa on, että susi on jäänyt jo kahdesti valheesta kiinni, sen perusteella en usko mitään mitä hän kirjoittaa.
06.11.2012 15:29
***Miten sinä nyt olet ruinaamassa TS:ltä toisten hekilökohtaisia tietoja. Olethan useaan otteeseen rienannut häntä kyseisten asioiden levittelystä. Yllä näyte verbaalisesta lahjakkuudestasi ***
On vähintäänkin kohtuullista että Teuvo antaa minulle sen henkilön nimen, jolle hän on antanut minunkin nimen. Lisäksi susi käytti nimeäni herjaamiseen.
06.11.2012 15:27
***Minä satun tietämään, kuka hän on.
Etkö sinä tiedä, vaikka on totuuden rienaajana sinun kilpailijasi? ****
En tiedä kuka hän on, mutta kerro se nyt.
06.11.2012 12:34
***Miksi tietoisesti valehtelet? Ethän ole rehellisesti omaa nimeäsi paljastanut.
Väestörekisteristä ei löydy tällaista nimeä: kkorhonen76 ***
Kehoitan sinuakin suhtautumaan kkorhoseen niin että hän on tod näk Jani A.
05.11.2012 21:23
***Minulla ei ole mitään tekemistä tuon mainitsemasi yhden henkilön kanssa, jonka kanssa olen pari kertaa jutellut, silloin kun hän oli seurakunnan kirkkoherran suosiossa.***
Nyt Teuvo puhui totta
05.11.2012 21:21
Miten niin Jouni P. Tappoi itsensä?
05.11.2012 21:00
Puhut niin sekoja susi, etten pysy kärryllä.
SINULLE TIETTÄVÄKSI: Jani A ei ole koskaan ollut sunilaisuuteen päin kallellaankaan, puhumattakaan että olisi lähetystyötä sen eteen tehnyt, paremmin kuin minäkään.
Toiseksi: En koskaan ole ollut sunin mieliksi "sunilainen", eli en koskaan tavoitellut hänen houreporttejaan
05.11.2012 20:58
Lisäksi: Millä perusteella susi sanot minun riitautuneen kaikkien kanssa?
05.11.2012 20:55
Mielenkiintoinen henkilö olet susi ja paljon tiedät asioista, jolla perusteella voit olla myös J. A. Tunnen hänet niin hyvin että hän olisi persoonansa salatakseen voinut kirjoittaa noinkin itseään mollaavan kirjoituksen, hän kun on kierouden huippu, jolle puuhevosentekijäkin saattaa kieroudessa hävitä.
05.11.2012 20:54
Sivusta nyt puutun tähän
***Etkö tiedä, vai etkö usko, että Pyhän Hengen nimittäminen vaikkapa narsismin hengeksi on tämän Hengen herjausta****
En ole täällä nähnyt kenenkään nimittävän Pyhää Henkeä narsismin hengeksi?
Nimimerkki "on hyvä tietää" tarkoitti sitä ruukissa olevaa puuhevosentekijää, joka EI OLE PYHÄ HENKI. Itse asiassa hän on paha henki.
05.11.2012 20:41
****Hänellä on todella niin paljon salattavaa, että kyllä siinä monen tekopyhän leuat lonksahtaisivat, jos totuuden häneltä kuulisivat. ****
No mikäs nyt on lierolle tullut kun ei toisen salaisuuksia paljastele? Olethan julkaissut jopa yksityisiä sähköposteja kostoksi.
04.11.2012 19:42
****Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta vaikuttaa siltä, että sinulla on jotain salattavaa ystävyytenne syntyhistoriasta. ***
Jaha ,Teuvon piti laittaa pää pensaaseen ja alkaa räksyttämään sieltä.
Siihenhän sinä pyrit että näyttäisi siltä että minulla olisi jotakin salattavaa, siksipä haluaisin kuulla minkälaisen sadun olet minusta sepittänyt.
04.11.2012 19:23
Kerro toki minullekin olen todella utelias? Epäreilua kun en minä saa tietää sinulta itseäni koskevia asioita.
Sinussakin on näköjään inhimillisyyden pilkahdus kun et ilkeä päin naamaa valehdella satujasi minusta.
Tekisit asiasta oman aloituksen.
Viimeksi tänään KH todisti minulle että kertomuksesi hänestä on alusta loppuun täyttä puppua
04.11.2012 19:09
Minua kiinnostaa tietää satusi asiasta, kun silloin ei todellisuudessa tapahtunut mitään erikoista.
Osaan odottaa mitä vaan sinulta jo senkin valossa minkälaisen sadun kehitit KH,sta, sillä kukaan vl- ei eteläsuomessa sinua tunne.
04.11.2012 18:48
34 / 275