Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8848

1. Ylläpito voisi esittää minulle anteeksi pyynnön...

ja selityksen siitä, miksi poistaa minun viestejä missä en kiroile tai herjaa muuten mediaa. Mutta tää biisi menee yhdel
    Miehen logiikka
    3
    50
  2. Heterotorstai!

Sen kunniaksi 3 ensimmäistä naista palstalta saa seksiä....multa, paitsi yb joka on ohjeistamassa moraalisaarnoillaan jo
    Miehen logiikka
    2
    50
  3. Nyt meikä lähtee zillaa Stadii...

käyn "patiksessa" vetää ziselille tän biisin http://youtu.be/nz3D42GAwbU jos vaikka satut olee kuulolla.
    Miehen logiikka
    1
    50
  4. Mistä löytää vähän höveli nainen kun en käy kuin kunnon ...

paikoissa. Kertokaapa mistä niitä "kunnon" (alan)-naisia silloin löytää??? Itse käyn teatterissa, taidenäyttelyissä ja p
    Miehen logiikka
    0
    50
  5. Mitä teen?

Jos en tee!
    Miehen logiikka
    6
    50
  6. Jos jääkiekossa ei enää tapella niin....

sitten sen pitäisi näkyä lippujen hinnoissa: -nyrkkeily 200€ -baletti 110€ -jääbaletti missä Suomipoika antaa "isänkä
    Miehen logiikka
    2
    50
  7. etäsetä oli oikeassa

kuvan naiset olivat jo täyttäneet 30v joten joutivat jo menemäänkin. Tytöillä puutuminen alkaa siinnä 25 vuoden nurkilla
    Miehen logiikka
    0
    50
  8. Moi! Mä taas;D

Poistatin äsken 3 viestiä, yhden koirien- ja kissojenhoitoyhdistyksen nimissä. 1 meni lottien piikkiin ja 1 meni juuston
    Miehen logiikka
    5
    50
  9. Paxi tuli himaan!

Terveisiä Jaanalle, Paxi poskeen ja baanalle, sitten pirteenä kahvit ja röökit huuleen.....ja takas sänkyyn! Kohta tulee
    Miehen logiikka
    0
    50
  10. Taksi tuli pihaan....

on aika jättää palsta taas tältä päivältä...meikäläinen lähtee leikkimään "dazua" tonne live tontille:D Mut toivottavast
    Miehen logiikka
    3
    50
  11. Mamulle morsian!

Hallituksen uusi ohjelma on mamulle morsian. Tämä on budjetoitu varaisiirto- ja perintöverosta. Jos ajattelee, että saat
    Sinkut
    2
    50
  12. Koska tulee Joulu musa herutus avaus?

Tähän ketjuun voi laittaa möläytyksiä naisten "suusta". Muistakaa tämä, jos suutelet naista niin voi olla että saat jänn
    Sinkut
    2
    50
  13. (((achtung)))

Welcome to the sprite, good-bye hangover and here we go modelli http://tinyurl.com/qxsu9cf
    Miehen logiikka
    8
    49
  14. Taxi tuli pihaan!

modelli poistuu palstalta...tilataxissa 3 muijaa venttaa kylmän jekku-pullon kanssa. Toivotan teille kaikille hauskaa il
    Miehen logiikka
    1
    49
  15. Fuck & knul is rock'n and roll

Tähän aikaan happokin oli niin ehtaa kamaa että Muuwenberkit alkovat kasvamaan saappaiden varsissa, ei silloin tarvittu
    Miehen logiikka
    4
    49
  16. Pitäsikö?+-0

Pitäsikö noita uusia varsinkin nuoria naispakolaisia rekrytoida ja implementoida tänne palstalle, olis kivaa jos täällä
    Miehen logiikka
    2
    49
  17. Natural Born Drinker!

Nimenhuuto palstalla.
    Sinkut
    7
    49
  18. Yksi-pieni-sana

Mikä se olisi jos saisit mahdollisuuden? Itse kuiskaan, (((SARAH CONNOR)))
    Sinkut
    0
    49
  19. Elämä alko-kin jo tuntumaan tylsältä..

juhlimisen aiheet ovat käyneet vähiin, kunnes oivalsin että nythän on juhlavuosi. "Kun Suomi täyttää 100 vuotta, sitä ju
    Sinkut
    0
    49
  20. Olen menossa kohta vähemmistöjen järjestämään

bankettiin edustamaan heteroseksuaalisuutta, ja olenkin kirjoittanut puheen liki valmiiksi, vain lopetus puuttuu. Hyvän
    Sinkut
    0
    49