Mitä antaisit minulle jos saisit iltapäivän modellin kanssa. Saa omistaa biisejä ja omia kuvia---> mieluummin privana.
((( nainen )))
11
51
Vastaukset
Hail Hitleriä huumorilla höystettynä. Ole hyvä.
http://www.youtube.com/watch?v=4Zua10_gPYUteevadit kirjoitti:
Tai sitten...
http://www.youtube.com/watch?v=PpHGrGd-J5AMä en ällää, oonko loukannu sun tunteita, tai jotain?
modelli kirjoitti:
Mä en ällää, oonko loukannu sun tunteita, tai jotain?
Et ole loukannut mua mitenkään milloinkaan. Tuo poison on sellaista rauhoittavaa, ettei mun aina TARVI KOMENTAA TEITÄ NUKKUMAAN JA SASSIIN SIITÄ!!! MARS MARS HOPI HOPI UNTA KUUPPAAN!! NONIIN POIS MÖLYÄMÄSTÄ!! :-D
Kaiket yöt täällä MESOAMASSA.
- zisel
Pildeä!
Sua ei lasketa koska olet mun tuleva vaimo ja vaimo ei anna, mutta saat hartiahieronnan tuosta vastauksesta ja kun oot muutenkin noin ihana.
- zisel
modelli kirjoitti:
Sua ei lasketa koska olet mun tuleva vaimo ja vaimo ei anna, mutta saat hartiahieronnan tuosta vastauksesta ja kun oot muutenkin noin ihana.
Jaa eikö vaimo anna? No kelle mä sitten annan jos en sulle? :D
- Raavas mies
modelli kirjoitti:
ei käytä sanaa "ihana"
zisel kirjoitti:
Jaa eikö vaimo anna? No kelle mä sitten annan jos en sulle? :D
Mä heitin ton ihan vaan läpällä...koska kyllä vaimo antaa jos joku, mutta se pitää otta...letistä kiinni ja pyyhkästä parikertaa lattia pitkin. Joskus kun kaverit on valittanut, että elävät parisuhteessa ja puutteessa, niin olenkin painottanut aina johtajuuden merkitystä ja tärkeyttä.
- zisel
modelli kirjoitti:
Mä heitin ton ihan vaan läpällä...koska kyllä vaimo antaa jos joku, mutta se pitää otta...letistä kiinni ja pyyhkästä parikertaa lattia pitkin. Joskus kun kaverit on valittanut, että elävät parisuhteessa ja puutteessa, niin olenkin painottanut aina johtajuuden merkitystä ja tärkeyttä.
Asiaa, kyllä miehen pitää olla Mies! :D
Vittu mikä kusipää --> http://www.youtube.com/watch?v=FRTS3W5GWaw&feature=youtu.be
"Nää kukat sopii hyvin sun ihonväriin"
"Ne saa mut aivastaa"
"No ei ne sulle ollutkaan" XD
Ihan pakko oli ladata toi tuubiin. Raavas mies kirjoitti:
ei käytä sanaa "ihana"
KAIKKI joilla on kyykyn ja maastavedon yhteistulos 400kg tai yli, saavat käyttää sanaa ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256