Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Hyvä syy nostaa tai keksiä uusia veroja

    Anne-Catherine Berner ja muut älykääpiöt, nyt jos koskaan tulisi antaa verohelpotuksia neljäpyöräisistä yli 50 000 euroa
    Sinkut
    0
    60
  2. Iltasatu

    E=Mc²
    Suhteet
    3
    59
  3. Onko palstalla ketään...

    johon olisi iskenyt salama, siis oikea luonnollinen salama mikä purkautuu maasta pilveen? Toista vaimoani, josta jouduin
    Miehen logiikka
    4
    59
  4. (((FUCK YOU)))

    Oi Suomi24, katso, sinun päiväs' koittanut, yön uhkaa karkoitettu ei ole pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin
    Miehen logiikka
    2
    59
  5. Koska tulee Joulu musa herutus avaus?

    Tähän ketjuun voi laittaa möläytyksiä naisten "suusta". Muistakaa tämä, jos suutelet naista niin voi olla että saat jänn
    Sinkut
    2
    59
  6. Palstan miehet....

    Nyt kun naiset vielä nukkuvat niin voidaan tirkistellä heidän kalsareita ja pistää niistä tänne kuvia:D Mä aloitan -nää
    Miehen logiikka
    0
    59
  7. Eräälle, nimeä....

    mainitsematta. http://youtu.be/FGR4SNr806w
    Miehen logiikka
    1
    59
  8. Aforismi

    Kukko on jättänyt miehen.
    Miehen logiikka
    1
    59
  9. K-16

    Katsoin elokuvan mikä oli ihan "laaban" ja K-16, jos joku alle 16 vuotias lapsi olisi katsonut sen leffan niin se lapsi
    Miehen logiikka
    1
    59
  10. Palstan käsi!

    Antoi minulle tehtävän, palstan ääni puhui kielillä mitkä tulkkaan nyt teille palliaivot. Nimeä kunta tai ruukin alue mi
    Suhteet
    7
    59
  11. Kuka on palstan....

    Jutta? Jutta harrastaa stand up komiikan erikoisalaa, missä vitseille nauretaan esityksen jälkeen, yleensä vasta seuraav
    Miehen logiikka
    4
    59
  12. Oletko karpannut

    Olen sitä minäkin kokeillut karppausta, se oli silloin kun kokeilin loisia erään rikkaan naisen rinnalla. Alku olikin to
    Miehen logiikka
    0
    59
  13. Olen nostamassa oikeus......-

    juttua Lady Gagaa vastaan, koska hän on tehnyt minusta tai minua koskettavan ja halveksuvan biisin. "Oh-oh-oh-oh-oooh!
    Miehen logiikka
    0
    58
  14. Valoisa Helsinki:D niih

    Nyt on Helsinkiin sitten saatu valoa. http://www2.hs.fi/klik/arkisto/galleria/helsinki2000/helsinki2000.html
    Miehen logiikka
    2
    58
  15. Miinusten miinustelijat...

    ovat palstojen pankkeereja (pankkiiri). Miinustelun taustalla on olemassa olon taistelu, taistelu näkymättömästä olemass
    Miehen logiikka
    3
    58
  16. Mä oon ehdottanut tonne suomi24:lle

    että saisin oman palstan ((( tahdon olla modellin kanssa ))) tai (( miten modelli isketään )) heidän ehdotus oli ( mode
    Miehen logiikka
    0
    58
  17. (((bingo)))

    Aletaan bingoa. Mä oon arponut kaikille osallistujalle "pakko osallistua" 10 numeroa ja sitten mä arvon vielä uudet nume
    Miehen logiikka
    1
    58
  18. Maapallo on pyöreä.

    -sauna 19 -syke 65 -uuni 19 -peli 0-0 -wocaroo OK! - Landola haisee!
    Miehen logiikka
    2
    58
  19. Ihana ilma tänään...

    vai mitä?
    Miehen logiikka
    9
    58
  20. Tänään puhutaan veronkierrosta ja .......

    mietimme sitä onko politiikka vaikeaa vai onko vaan yksinkertaisesti niin, että poliitikoiksi hakeutuvat ja sinne valita
    Miehen logiikka
    0
    58