modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Hyvä syy nostaa tai keksiä uusia veroja
Anne-Catherine Berner ja muut älykääpiöt, nyt jos koskaan tulisi antaa verohelpotuksia neljäpyöräisistä yli 50 000 euroa060- 359
Onko palstalla ketään...
johon olisi iskenyt salama, siis oikea luonnollinen salama mikä purkautuu maasta pilveen? Toista vaimoani, josta jouduin459(((FUCK YOU)))
Oi Suomi24, katso, sinun päiväs' koittanut, yön uhkaa karkoitettu ei ole pois, ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa kuin259Koska tulee Joulu musa herutus avaus?
Tähän ketjuun voi laittaa möläytyksiä naisten "suusta". Muistakaa tämä, jos suutelet naista niin voi olla että saat jänn259Palstan miehet....
Nyt kun naiset vielä nukkuvat niin voidaan tirkistellä heidän kalsareita ja pistää niistä tänne kuvia:D Mä aloitan -nää059- 159
- 159
K-16
Katsoin elokuvan mikä oli ihan "laaban" ja K-16, jos joku alle 16 vuotias lapsi olisi katsonut sen leffan niin se lapsi159Palstan käsi!
Antoi minulle tehtävän, palstan ääni puhui kielillä mitkä tulkkaan nyt teille palliaivot. Nimeä kunta tai ruukin alue mi759Kuka on palstan....
Jutta? Jutta harrastaa stand up komiikan erikoisalaa, missä vitseille nauretaan esityksen jälkeen, yleensä vasta seuraav459Oletko karpannut
Olen sitä minäkin kokeillut karppausta, se oli silloin kun kokeilin loisia erään rikkaan naisen rinnalla. Alku olikin to059Olen nostamassa oikeus......-
juttua Lady Gagaa vastaan, koska hän on tehnyt minusta tai minua koskettavan ja halveksuvan biisin. "Oh-oh-oh-oh-oooh!058Valoisa Helsinki:D niih
Nyt on Helsinkiin sitten saatu valoa. http://www2.hs.fi/klik/arkisto/galleria/helsinki2000/helsinki2000.html258Miinusten miinustelijat...
ovat palstojen pankkeereja (pankkiiri). Miinustelun taustalla on olemassa olon taistelu, taistelu näkymättömästä olemass358Mä oon ehdottanut tonne suomi24:lle
että saisin oman palstan ((( tahdon olla modellin kanssa ))) tai (( miten modelli isketään )) heidän ehdotus oli ( mode058(((bingo)))
Aletaan bingoa. Mä oon arponut kaikille osallistujalle "pakko osallistua" 10 numeroa ja sitten mä arvon vielä uudet nume158Maapallo on pyöreä.
-sauna 19 -syke 65 -uuni 19 -peli 0-0 -wocaroo OK! - Landola haisee!258- 958
Tänään puhutaan veronkierrosta ja .......
mietimme sitä onko politiikka vaikeaa vai onko vaan yksinkertaisesti niin, että poliitikoiksi hakeutuvat ja sinne valita058