ovat palstojen pankkeereja (pankkiiri). Miinustelun taustalla on olemassa olon taistelu, taistelu näkymättömästä olemassaolosta voimavarasta, taistelu katoamattomuudesta ja kateuudesta . Jokaisessa ihmisessä on jonkin laatuista ahneutta ja kateutta enemmän tai vähemmän, koska jokainen ihminen on katoavaisuuden uhkan alla, antaessaan muille miinuksen saa hän mielessään itselle plussaa. Kuuluisia palle-ahnureita: Nalle Björn ja ArielA
Miinusten miinustelijat...
3
<50
Vastaukset
- höps,
mä vaan koulutan sua.
Kierrätyskäyttökohde
Tätä on varmaan hieman hankala uskoa, mutta mä en muista olleeni koskaan kateellinen kenellekään.
Tästä nyt voi vetää vaikka mitä johtopäätöksiä, mutta suuntaviivat ovat täysin suorat. Eli siis tässä(kään) tapauksessa asiaa ja asioiden kohdetta ei voi yleistää laajemmalle taholle - jota monet silti haluavat ja yrittävät tietämättä oikein itsekään miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763