Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. 1
    55
  2. NAPSILTA lainattua....

    Niin tuon viestipuun laitatte kyllä takaisin. Vain vajaa-älyiset eivät sitä käytä. Ilmeisesti teillä ei ole korkeakoulut
    Miehen logiikka
    1
    54
  3. Poistot ja palstanhoito

    Tietotaito eli osaaminen puuttuu, kyseisillä puuhastelijoilla ei ole osaamista muuttaa keskustelupalstaa myös mainostami
    Miehen logiikka
    0
    54
  4. Eräälle, nimeä...

    mainitsematta. http://youtu.be/FGR4SNr806w
    Miehen logiikka
    1
    54
  5. *modelli*

    http://tinyurl.com/3q4cy4y
    Miehen logiikka
    4
    54
  6. Tarkista kuinka tyhmä olet.

    http://tinyurl.com/36k8hf9 Solmio Pitzzassa *ähkäisy*
    Miehen logiikka
    1
    54
  7. Kuka junassa?

    http://tinyurl.com/836244t (((EI OLE)))
    Miehen logiikka
    4
    54
  8. Sijoitus vinkki sisäpiirille.

    Ostakaa osakkeita lasin kierrätykseen panostaneista yrityksistä, nimittäin meikäläinen aikoo palautta maanantaina pullot
    Miehen logiikka
    3
    54
  9. Aprillii juo kossuu...

    niin huomaat aamulla pannees possuu.
    Miehen logiikka
    9
    54
  10. Oletteko miettineet jo joululahjoja?

    Kohta on taas joulu miten aijot viettää sitä >sinkkuna vai
    Miehen logiikka
    9
    54
  11. Olin aamutorilla kahvilla...

    ja lähdin taluttaa fillaria Espanpuiston läpi niin vastaan tuli joku tyyppi ja pummas röökii....sanoin etten polta, olen
    Miehen logiikka
    2
    54
  12. Onks täällä ketään joka olis...

    selvillä noista kustannus kysymymyksistä? Kun ajattelin pistää ton mun "modelli" nimimerkin huutokaupattavaksi ja pistää
    Miehen logiikka
    2
    54
  13. Ensimmäinen vaimoni....

    ja niin myös viimeinen vaimoni taisivat molemmat sanoa minulle, että "elämä kanssasi on yhtä helvettiä" mihin ainakin vi
    Sinkut
    0
    54
  14. Haiseeko wc-pönttösi?

    Mistä johtuu, että pöntössä olevat reunat haisevat käynnin jälkeen apinan pernalle? Käytän raikastinta ja sammalta. Joht
    Miehen logiikka
    1
    54
  15. Palsta ambassador modelli paheksuu....

    Miksi lähestulkoon aina hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden päätöksen ja sitten korkeinoikeus palauttaa käräjäoikeuden päät
    Miehen logiikka
    0
    54
  16. HÄHÄH

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/11611516
    Naisen logiikka
    0
    54
  17. No tuleeko täällä mitään asiaa?

    Ruokis loppuu kohta tai viimeistään 15:00, mä lähden takas nukkumaan!
    Miehen logiikka
    0
    54
  18. Koska alkaa yt-neuvottelut?

    Milloin alkaa mamukuppareilla yt-neuvottelut. Törmäsin taas tänään sellaiseen epäoikeudenmukaisuuteen minkä joku saamari
    Miehen logiikka
    5
    54
  19. Kohta tulee taksi pihaan

    mihinhän sitä lähtis....onko ehdotuksia? http://tinyurl.com/dy6elv9
    Miehen logiikka
    4
    54
  20. Mistä mahtaa johtua...

    kun nainen alkaa huutamaan kesken aktin "Den glider in, den glider in, den glider in, i mål igen.Vi ska kämpa, vi ska ge
    Miehen logiikka
    5
    54