modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
- 046
Vappu tuli ja meni
Olen luullut tulevani onnelliseksi vähäpätöisistä asioista, siitä että olisin ulkomuodoltani kiinteä ja urheilullinen, n6446VOK vs. STL
Miksi noihin tyhjiin kiinteistoihin ei ole perustettu seksintyydytys-laitoksia auttamaan suomi-poikaa, joka on myös hädä046Ylläpidon mulkero!
....tietää kuka olen :D ja tässä odotellessa sitä pientä mokaa missä hän viittaa yksityisyyteni...jos tulee esille ja en246- 045
Palstan kuokkavieraat, mielipidettä?
Tämä pitäis laittaa suljetuksi palstaksi, mihin pääsee sisään vain kutsutut kirjoitajat.045Vuokrapirssi!
Mä oon kyllä sitä mieltä, että taksilla ei ajella jos sitä pelätään, Lainaan Ekotrippii ja yhtyn näihin sanoihin "Avaa345Miksi parisuhteessa ei saisi sekstailla muiden....
kanssa, kysyy typerä lehden toimitus Iltalehdestä. Vastaan kaikkien suomalaisten miesten puolesta. Jos seksiä ei harrast045Taas yksi urheilulaji...
mikä putosi pois meikäläisen seurantalistalta. My Kippilä rankkari oli ihan normi veivi, missä veivaaja liikkuu eteenpäi045Mulla on yks toinenkin juttu
mikä on ehkä vähemmän kiinnostava, mutta haluan jakaa sen kuitenkin kanssanne. On nimittäin pikkujoulukausi, ja on tullu045Jännämiehen pelikirja
1. pandaa on mukava panna 2. anaboliset lihakset 3. velkaa vähintään 500.000€ X. mitä muita?045tzatzikia.
Mitä toi oikein meinaa, ensin saat lukea lehdistä koko syksyn ja alkutalven, että noi tukiaiset on lähetetty Kreikkaan m045Tiesitkö tämän....
että 50% ihmisten viisaudesta perustuu toisten ihmisten tyhmyyteen.145Poistot ja palstanhoito
Tietotaito eli osaaminen puuttuu, kyseisillä puuhastelijoilla ei ole osaamista muuttaa keskustelupalstaa myös mainostami045- 145
Pieni tyttö raateli karhun...
siskonsa kanssa, jonka jälkeen toinen heistä söi sen. http://www.yoki.ru/style/fashion/05-08-2011/398913-0/045- 445
Tietääkö kukaan varmasti...
ovatko maahanmuuttajien lapset oikeutettuja lapsilisien saantiin heti saavuttuaan Suomeen tai myöhemmin ja millä peruste245Vili!!
Voitko hieman jeesata mua kun mulla on vähän kiire, nyt pitäis yhdistää täällä kirjoitteleva tai muuten vaan kurkkija ja045- 645