modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Charlie Sheen ja................................................
Hilkka Ahde BB-taloon. Varma tieto!155NAPSILTA lainattua....
Niin tuon viestipuun laitatte kyllä takaisin. Vain vajaa-älyiset eivät sitä käytä. Ilmeisesti teillä ei ole korkeakoulut154Poistot ja palstanhoito
Tietotaito eli osaaminen puuttuu, kyseisillä puuhastelijoilla ei ole osaamista muuttaa keskustelupalstaa myös mainostami054- 154
- 454
- 154
- 454
Sijoitus vinkki sisäpiirille.
Ostakaa osakkeita lasin kierrätykseen panostaneista yrityksistä, nimittäin meikäläinen aikoo palautta maanantaina pullot354- 954
Oletteko miettineet jo joululahjoja?
Kohta on taas joulu miten aijot viettää sitä >sinkkuna vai954Olin aamutorilla kahvilla...
ja lähdin taluttaa fillaria Espanpuiston läpi niin vastaan tuli joku tyyppi ja pummas röökii....sanoin etten polta, olen254Onks täällä ketään joka olis...
selvillä noista kustannus kysymymyksistä? Kun ajattelin pistää ton mun "modelli" nimimerkin huutokaupattavaksi ja pistää254Ensimmäinen vaimoni....
ja niin myös viimeinen vaimoni taisivat molemmat sanoa minulle, että "elämä kanssasi on yhtä helvettiä" mihin ainakin vi054Haiseeko wc-pönttösi?
Mistä johtuu, että pöntössä olevat reunat haisevat käynnin jälkeen apinan pernalle? Käytän raikastinta ja sammalta. Joht154Palsta ambassador modelli paheksuu....
Miksi lähestulkoon aina hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden päätöksen ja sitten korkeinoikeus palauttaa käräjäoikeuden päät054- 054
No tuleeko täällä mitään asiaa?
Ruokis loppuu kohta tai viimeistään 15:00, mä lähden takas nukkumaan!054Koska alkaa yt-neuvottelut?
Milloin alkaa mamukuppareilla yt-neuvottelut. Törmäsin taas tänään sellaiseen epäoikeudenmukaisuuteen minkä joku saamari554Kohta tulee taksi pihaan
mihinhän sitä lähtis....onko ehdotuksia? http://tinyurl.com/dy6elv9454Mistä mahtaa johtua...
kun nainen alkaa huutamaan kesken aktin "Den glider in, den glider in, den glider in, i mål igen.Vi ska kämpa, vi ska ge554